Het gevecht van de huisvrouwen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Het gevecht van de huisvrouwen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 15:25

Door de kou van vorige week wilde ik wat thermo-ondergoed aanschaffen (ben nogal een koukleumpje), en wat wilde het toeval....
Op woensdag is het Aldi aanbiedingendag, en ja hoor ze hadden thermoshirts en broeken in de aanbieding. Ik dus besloten daar vanmorgen vroeg heen te gaan (8.30 uur). Kom ik daar aan, geen plekkie meer op de parkeerplaats en alle karren weg Verward
Eindelijk een karretje bemachtigd en ik naar binnen, nou wat ik daar zag was echt ongelooflijk...het leek wel oorlog. Rijen dik stonden mensen te trekken bij de bakken met thermo ondergoed, ik geloof dat ik van stomme verbazing een paar minuten met mijn mond open bij mijn karretje heb staan kijken. Even besloot ik om maar weer om te draaien, maar ja ik was er nou toch Haha! En dus heb ik tussen de graaiende handen twee shirtjes en een broek kunnen scoren.
Ik geloof dat de volgende kou aanval Nederland niet meer zal deren, want volgens mij heeft werkelijk iedereen nu thermo ondergoed.
Maar 1 ding weet ik zeker, nooit meer op woensdag naar de Aldi.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:33

dit heb ik meer gehoord. Toen ging iemand voro mij en zijn vrouw en mijn vriend waxjassen scoren bij de aldi. OORLOG! hetzelfde tafereel als dat jij beschrijft en hij heeft het opperste verwondering aan ons verteld. Bij een Aldi echter in een andere buurt was het heel vredig.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:37

Toevallig heb ik mijn vader opgebeld om te vragen of hij zo'n thermoshirt
voor mij wilde kopen, aangezien ik dacht dat hun daar vandaag naar toe zouden gaan.
Maar mijn ouders hadden daar gister al wat boodschapjes gehaald want op woensdag is het in Heerhugowaard is het ook altijd oorlog!!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:38

Ik heb echt een keer meegemaakt dat ze elkaar met prei om de oren sloegen om vooral hun plekje in de rij voor de kassa te kunnen behouden...

Bij de Aldi maak je nog wat mee!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 15:42

Dees schreef:
Ik heb echt een keer meegemaakt dat ze elkaar met prei om de oren sloegen om vooral hun plekje in de rij voor de kassa te kunnen behouden...

Bij de Aldi maak je nog wat mee!


Geweldig!
Dit gebeurde hier nog net niet, wel werd er tegen twee dames die aan het kletsen waren gemeld dat ze kletsen maar in hun eigen tijd moesten doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:43

Dat van de weekaanbieding van de Aldi weet ik ook sinds kort. Gedurende de maand december zijn er ook altijd extra leuke aanbiedingen qua electronica etc. Eervorige week waren dat autoradio's met mp3 speler voor weinig (autoradio inderdaad ja). Enfin, er blijkt een Aldi op mijn route te liggen (nooit geweten) en dus ik erheen op een dinsdag, helaas om 18.10 en in tegenstelling tot de meeste supermarkten is de Aldi dan al dicht Boos!.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 15:47

Lovely schreef:
Dat van de weekaanbieding van de Aldi weet ik ook sinds kort. Gedurende de maand december zijn er ook altijd extra leuke aanbiedingen qua electronica etc. Eervorige week waren dat autoradio's met mp3 speler voor weinig (autoradio inderdaad ja). Enfin, er blijkt een Aldi op mijn route te liggen (nooit geweten) en dus ik erheen op een dinsdag, helaas om 18.10 en in tegenstelling tot de meeste supermarkten is de Aldi dan al dicht Boos!.


Autoradio Lov Verward
Maar inderdaad ze sluiten gewoon om 18 uur, tja dat goedkope moet ergens vandaan komen Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:48

Ik denk dat nu wel duidelijk is waarom ik me in '92 voor het laatst actief heb vertoond bij de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:50

.
Von schreef:
Autoradio Lov Verward
Maar inderdaad ze sluiten gewoon om 18 uur, tja dat goedkope moet ergens vandaan komen Haha!


Een autoradio inderdaad, dat is toch niet zo RAAR?? Nieuwe extra boxen heb ik al en die maken best veel lawaai vermoedelijk Haha!.
Ze hadden bij de aldi trouwens wel het licht aangelaten Extreme duivel

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:59

Zo was er laatst ook een aanbieding met een goede computer. In de krant gelezen dat de meest fanatiekelingen al 'sochtends vroeg stonden te wachten en dat binnen een half uur alle compu's al weg waren Haha!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 17:49

Aarch, de Aldi op woensdag Haha!

Hier in Limburg valt het gelukkig wel mee. Het is wel druk maar niemand krijgt moordneigingen en ze blijven allemaal beleefd. Maar als er echt een superaanbieding is, dan is die aanbieding wel binnen 10 minuten uitverkocht.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:15

haha dit had ik gewoon al willen zien om de sensatie Haha! pff wat een goede om wat thermo ondergoed zeg...

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:19

Onze scanner en printer komen van de aldi, hebben we nu een jaartje en echt waar dat was echt vechten voor je leven hoor.
Ook altijd als er iets als fietspompen is ofzo....niet normaal meer.
Maar jah tegenwoordig kan je niet veel dure zooi meer kopen...de eurotjes hebben het verneukt.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:52

heb ik ook al meer gehoord.
Op zulke dagen is het net crisis denk ik dan *LOL* Bende's mensen die staan te dringen en vechten voor een onderbroek }>

Met die lap-tops en tv's geloof ik ging het er ook zo heftig aan toe.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:00

me moeder gaat ook wel eens na de aldi, en dan wordt er altijd grooot schalig ingekocht Haha! 2 karretjes en ik ben dan pineut, ik kan mee en met 2 karretjes e winkel door, en me moeder laait maar in (dozen wijn, ijsthee en tree-tjes ijsthee blikjes ( Huilen gaan het assortiment uit ) en die 2 karren zijn dan bij de kassa aangekomen ook echt HELEMAAL VOL! Haha!
Dus dan sluit ik alvast aan en blijft me moeder nog ff kieperen... Knipoog
Moet je dat commentaar eens horen wat je dan krijgt, wat vooor aso's we wel niet zijn, en dat we de rij zo ophouden, blabla...
Moeten we dan iedere voor zich met een volle wage aankomen Verward

Ik ga denk ik eens in de vakanties kijken he het is op woensdag ochtend Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:09

haha hier in groningen idem dito, de vriendin van mijn vader is vanmorgen geweest Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:17

Ik herken dit wel, ik hoor het ook vaak. Gelukkig zit er nu in Zoetermeer een Aldi waar het er wat normaler aan toe gaat dan in Waddinxveen.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:25

Hahahaha, klinkt leuk !!!
Ben je wel eens bij de little geweest? (zo heet dat toch) oh daar is het ook zo erg, ben 2x omver gereden door een hysterische huisvrouw omdat er nachthemden oid werden bijgevuld Haha! !!!
Oke doe ik dus ook nooit meer Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:32

De Lidl heet dat, die ken ik wel, die zit in Utrecht naast de ruitersportzaak van Koch. Dus ik kom daar nog wel eens, altijd handig voor basisdingen zoals pasta en mineraalwater in grootverpakking. Maar ook bij de Lidl sta je bij binnenkomst al in de rij, heel erg is dat. Ik ga er dan ook bij voorkeur heen op mijn vrije vrijdagmorgen. Aan het eind van de middag of op zaterdag moet je daar ver vandaan blijven.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 22:20

Misschien een tip. Als ze aanbiedingen hebben bij de Lidl (ook op woensdag) ligt het in Bussum aan het eind op de dinsdagmiddag al in de winkel. Helaas hebben meer mensen dat ook ontdekt.
Het zijn anders wel meestal hele goede spullen, jammer dat het zo snel weg is. Ik had graag de thermo boots willen hebben om te rijden, maar deze huisvrouw moest vanmorgen werken Knipoog .

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 23:17

Ik was vandaag ook weer gezien Boos!
Vandaag gingen er kersenpitkussens in de aanbieding (je weet wel, van die superhandige dingen die je in de magnetron kunt warmmaken).
Ik was er vanmiddag: alles al weg. In de andere Aldi (hier zijn er twee) ook al. Krijg ik doodleuk te horen dat ik 's ochtends maar had moeten komen. Ik had wel les van 8 tot 12! Boos!
Toen met die digitale camera's was het al helemaal een klucht: in elke winkel lagen er maar een paar, dus meteen om 8u was de "voorraad" al op. Mensen hebben toen uit protest de kassa's geblokkeerd enzo en toen zijn er extra camera's bijbesteld geweest.
Op zo'n bijbestelling hoef ik nu niet te hopen :'(

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 00:39

Toch wel grappig dat het zo verschillend is in de verschillende regio's. De scanners en printers hebben hier weken in de winkel gestaan en een digitale camera wilde ook maar niet verkocht worden Haha!
Maar toen ik laatst een stereoset wilde kopen waren die wel weer binnen 10 minuten weggegaan. En ik kan ook niet elke woensdag daar om 8.30 uur op de stoep staan Scheve mond
Morgen ga ik weer naar de Aldi en dan zal ik eens kijken of hier het thermo-ondergoed nog verkrijgbaar is. Waxjassen zijn er nog wel te koop in elk geval.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 02:34

Als ze een aanbieding hebben die mij aanstaat en die is op woesndagmiddag uitverkocht..wacht ik 2 weken en ga dan Germany...zelfde prijs, zelfde spul en geen rijen...

Inderdaad is woensdagochtend bij de Aldi gelijk aan winkelen in oorlogstijd...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 02:48

Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt op zulke dagen (woensdag en zaterdag) deze winkels in te duiken.

Een collega wist onlangs wel de computer te scoren, beter gezegd zijn vrouw

Ik heb hem de hele dag zien rondhuppelen, en hij was toch blij...*LOL*

Al kreeg ik geld toe, van mijn levensdagen dat ik daar niet aan meedoe!