Heeft Bokt te veel of te weinig forums?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Te veel of te weinig forums?

Te weinig forums
7 (8%)
Te veel forums
25 (29%)
Precies genoeg
42 (48%)
Geen idee? Het maakt mij allemaal niet uit.
12 (13%)

Totaal aantal stemmen: 86


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Heeft Bokt te veel of te weinig forums?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 01:27

De titel zegt het eigenlijk al.. Heeft Bokt te veel forums? Of moeten er juist forums bijkomen? Is het nu te druk? Verdwijnen topics te snel naar pagina 2? Of kun je nu al niet kiezen waar je iets plaatst?

Stem even en geef aub ook aan waarom je dit gekozen hebt. Misschien kunnen we er wat mee...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 01:41

Sommige tijdelijke forums blijven te lang staan imo. Verder wordt er niet altijd goed gekeken naar het verschil tussen WD, VVD en VMR. Overbodig is wat mij betreft JH (ben ook al oud, maar die hoeft van mij verder niet weg), Links en de Nieuwsrubrieken. De laatste twee worden IMO te weinig gebruikt. Dus wel een paar te veel, eigenlijk. Anderzijds verdwijnen topics wel snel naar pagina 2 maar dat heeft ook wel te maken met het enorme aantal users.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 01:57

Ja, ik vind ook dat er teveel forums zijn. Ik merk gewoon dat ik op veel forums nooit kijk, want ik heb het al druk genoeg met andere forums. Enkele forums overlappen elkaar (vooral Algemeen/ Slowchat/ Kippenhok etc).

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 04:22

ik vind dat het precies genoeg is, aleen een muziek forum kan er nog wel bij Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 08:13

Ik vind het prima zoals het is!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 08:49

Ik merk nu dat ik me een beetje erger aan de lijst: Berichten sinds je laatste bezoek. Die staat echt helemaal vol met kippenhok, jeugdhonk en slowchat forums en dat boeit me niet. Nu kijk ik alleen nog maar op de echte paardenforums.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 09:41

PP en VVD overlappen wel sterk, maar daar wordt ook erg veel in gepost. Als je die bij elkaar doet dan gaan topic te snel naar de 2e pagina. Ik zou er liever minder hebben, maar hoe je dat dan op zou moeten lossen?

:evaw:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 09:49

Ik vind het best veel forums...ik heb hem al ingeklapt en nog moet ik 3x de lijst langs om 'waar stond dat forum' ook alweer....
Eigenlijk zou je 'berichten bekijken sinds laatste bezoek' moeten kunnen onderdelen in paardenfora, algemeen en ?
Op die manier, krijg je geen ellenlange lijst met allerlei dingen ertussen die je niet boeien.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 10:53

Ik vind het wel prima zo, maar zou me niet zoveel uitmaken of er forums bijkwamen of weggingen.
Ik lees niet alles en kan dus op deze manier redelijk goed kiezen wat ik lezen wil (mits iedereen natuurlijk op de juiste plek zn bericht post Knipoog )

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 14:13

Tsja, ik vind het wel een beetje te veel forums, maar aan de adnere kant, er wordt zoveel geplaatst, dat minder forums ook niet erg handig is... Oftewel, moeilijk...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:32

Moet iig niet mee bijkomen denk ik hoor. Het is nu al best groot. Meer word echt heel erg onoverzichtelijk.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 16:01

ik vind bokt wel overzichtelijk zo !

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 16:14

Op zich wel wat veel, maar anders worden het zo veel topics per forum.
Is het niet mogelijk om zelf een volgorde van de forums in te stellen op je scherm?
Dat maakt het wel wat gebruiksvriendelijker.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 16:59

Ik vind het wel ok zo. Ik gebruik de optie "laatste berichten" nooit.
Ik kijk op de index en zie dan aan de kleur van de fora of er iets verandert is.
Op die manier is het ook niet irritant om fora waar je nooit of weinig op kijkt bovenaa staan

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 17:11

Er moet niks bijkomen, zie bv. "het hondenforum", dat zijn er voor mij veel te veel. Daar heb ik nog lang niet alle forums gehad.
Nee, laat het maar lekker zoals het is!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 17:25

Ik vind bijv. slowchat onzinnig, daar kijk ik dan ook nooit. De nieuwsrubrieken kijk ik ook nooit bij. Ik irriteer me er niet aan ofzo..

28-09-2007
Nothing compares too you...

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 17:43

Van mij mogen slowchat en links. Ook voedertijd en de meeste "tijdelijke" forums vind ik afentoe wat overbodig. Ik kijk over het algemeen ook niet verder dan het kippenhok:)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:48

In Kippenhok, Slowchat en links kijk ik ook nooit.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:39

Maakt me niet zo heel veel uit..
kom bijna alleen bij de tijdelijke fora, maar zonder de bovenste fora, zou bokt gen bokt zijn Knipoog
en die bovenste zijn natuurlijk wle de belangrijkste, dus eigenlijk vind ik het wel goed zo Knipoog



DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:28

Misschien is het mogelijk om in te stellen of je wel of geen tijdelijke fora wil zien? Daar ergeren de mensen zich het meest aan zo te zien. Of idd een eigen volgorde, of zelfs gewoon helemaal bepalen wat er voor fora zijn die jij wilt zien.. Dit zal alleen moeilijk te realiseren zijn denk ik en je zult mensen hebben die het niet snappen Lachen Ik vind het nog gewoon overzichtelijk, ik weet de volgorde en weet ook waar ik wel en niet kom, dus klik gewoon in volgorde de fora aan.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:29

Ik vind het allemaal wel ok zo, al moet ik wel zeggen dat ik het soms inderdaad lastig vind dat topics heel snel naar pagina 2 of verder verhuizen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:00

Ik vind het ook allemaal prima op deze manier. Maar er moeten er niet nog meer bijkomen, dit is wel 'the max'. Misschien dat er zelfs te veel zijn, maar je raakt wel gewend aan de hoeveelheid fora, en de verschillende soorten, dat ik niet 1-2-3 kan pinpointen welke ik dan weg zou willen hebben. Lekker laten zo Bart Lachen

[edit]Heb er één weten te pinpointen! Slowchat zou van mij absoluut van de baan mogen. Is sowiezo een verkeerd idee geweest om dat te starten. Oneliners zijn sowiezo verboden, staat in de regels, dacht ik. En omdat die regel niet gehonnoreerd wordt, maak je maar een apart forum voor Verward Dat is net als een aparte, regelloze stad aanleggen voor alle criminelen...[/edit]

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:56

Ik vind het wel oke zo, maar er hoeven er van mij echt niet meer bij te komen....
Die tijdelijke fora, daar kijk ik eigenlijk nooit naar en zijn alleen leuk voor degenen die bij die ene meeting geweest zijn....ik erger me er echter ook niet aan, dus prima!
Optie van laatste berichten gebuik ik nooit, ik kijk gewoon de verschillende fora af die ik interessant vind...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:57

een deken, voeder (voor de paarden) forum, voor die vragen. Soms zijn er op vmr tijden dat er overspoelt wordt met van die vragen, waardoor andere vragen snel zakken.
verder een muziek forum...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 10:19

Ik vind het wel ok zo, ik kijk toch alleen maar op de fora die mij interesseren. De rest sla ik gewoon over en erger ik mij ook niet aan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers