politie pakt stepjes af van kleine kinderen.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

politie pakt stepjes af van kleine kinderen.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-02 17:09

ik zat net de herhaling van kop-spijkers tekijken en toen zag ik dit

Dorpsveldwachter in Rucphen

Klik hier voor het fragment in
high / low

De dorpsveldwacher moet de gemotoriseerde stepjes in Rucphen in beslag gaan nemen...

ahhh het ventje gaat huilen Verdrietig
zou toch gewoon moete kunne., die step gaat 20 !!
als ze fietsen gaan ze nog harder !!
heb dus ook ff een mailtje gestuurt Lachen
vind jij dat het moet kunne of niet ??

Dit is mijn favoriete Gouden Ezel (voor deze week)

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 17:19

haha het is wel lachen maar wel zielig. Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 17:22

ik vind het wel gevaarlijk, het zijn meestal kinderen die in het bezit zullen zijn van die dingen en ik vind ze wat gevaarlijker, omdat je als klein kind zijnde toch wat harder gaat dan je normaal kan trappen.. Ze zullen ook minder op de weg letten dan op de fiets denk ik.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 18:34

He ik had het ook gezien Haha! haha moest wel lachen, en die vent die zelf het wilhulmus niet eens kon
hahaha en die vrouw die gewoon door bleef banketstaaf toen er al opgehangen was *LOL*
Super programma, moest ook zo lachen bij die pony's met de politie *LOL*

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:07

't Is allemaal oohhhh en aaaaaah en zielig, totdat het beste ventje met z'n step tegen je auto aanknalt, of erger: eronder ligt.
Dan ben je als automobilist wel aansprakelijk (heb ik zelf ondervonden toen zo'n lief klein kereltje "ineens" onder de auto lag) en dan is het ineens niet meer zo schattig.

Zielig voor het kereltje, maar imo. meer dan terecht dat het ding afgenomen wordt !

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:10

Ik vind gewoonweg de manier waarop die step werd in beslag genomen niet kunnen!! Was dit echt, of een fragment dat voor de show was opgenomen????

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:24

Ehh...mijn dorpje Zegge behoort bij Gemeente Ruchpen *schaam*

Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:25

Nee is echt allemaal hoor!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:49

Ik vind het belachelijk dat ouders zulke gevaarlijke dingen voor hun kinderen kopen. Die stepjes gaan bijna net zo hard als een snorfiets!!
Wrs is de actie van de politie ook gewoon aangekondigd in dat dorp, maar dat kan die ouders kennelijk niets schelen en laten hun kinderen toch de straat opgaan. Terecht dat die dingen in beslag genomen worden. Wel banketstaaf voor de kinderen.

Kan me er best boos om maken, dat sommige ouders zulke dingen voor hun kinderen kopen. Mijn vriend is ook zo iemand; "oh kijk, leuk zo'n step voor Daan als ze wat groter is" Ja, hartstikke leuk en niet te vergeten levensgevaarlijk! Frusty

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:47

haha ik vond het echt grappig om te zien, maar wel zielig voor dat jochie.
is ook mijn favoriete gouden ezel van dit seizoen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 00:38

heb het niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat de politie hier tegen optreedt omdat het een gemotoriseerd voertuig is en volgens mij mag een kind wat onder de 16 is hier niet mee op de openbare weg...

Daarnaast denk ik dat een klein kind heel gauw is afgeleid als het alleen dat gashendeltje in moet houden en voor de rest niets meer hoeft te doen. Het zal dan sneller om zich heel kijken en niet meer op het verkeer letten....

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 01:42

aja in zo'n gehucht het is amsterdam niet Lachen
en ja als ouder moet je dat toch kunne beslisse

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 03:02

Maarten schreef:
heb het niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat de politie hier tegen optreedt omdat het een gemotoriseerd voertuig is en volgens mij mag een kind wat onder de 16 is hier niet mee op de openbare weg...

Daarnaast denk ik dat een klein kind heel gauw is afgeleid als het alleen dat gashendeltje in moet houden en voor de rest niets meer hoeft te doen. Het zal dan sneller om zich heel kijken en niet meer op het verkeer letten....


Hier ben ik het op zich helemaal mee eens, alleen vind ik de manier waarop dit allemaal gebeurde niet echt acceptabel. Helemaal niet met zo'n klein jochie en op deze manier. Ik had liever gezien dat dit niet zo cru gebeurde en de politie in eerste instantie naar de ouders stapt samen met het jongetje en daar het verhaal doet.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 03:38

ze moeten geschoten worden, hoe kan je dat nou doen? what has the world come to?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 11:35

Honeybee schreef:
Hier ben ik het op zich helemaal mee eens, alleen vind ik de manier waarop dit allemaal gebeurde niet echt acceptabel. Helemaal niet met zo'n klein jochie en op deze manier. Ik had liever gezien dat dit niet zo cru gebeurde en de politie in eerste instantie naar de ouders stapt samen met het jongetje en daar het verhaal doet.


Idd dit vind ik dus ook. Hij had gewoon moeten vragen waar dat jongetje woont, meegaan tot bij hem thuis en met de ouders erbij alles rustig uitleggen en tenslotte dat stepje in beslag nemen.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 14:08

hele ophef over een step daar
de gestolen 180cc motor-scooters rijden hier af en aan
ga daar maar eens wat aan doen als politie die zijn wel eens stukje gevaarlijker in het verkeer
'nee we gaan voor de step!, is stukke makkelijker' zulle ze wel denken daar bij de politie