Iwaldo wordt wild!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Iwaldo wordt wild!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-02 12:57

Jaja, onze sufkop wordt wakker Haha!
Nu hij een wek aan de wormkuur is geweest is ie als herboren. Hij staat actief te kijken, hinnikt als je eraan komt lopen, heerlijk Lovers
Zo ook vandaag in de springles, meneer had al twee weken niet meer gesprongen en besloot dat ie er hardstikke zin in had. Nou hebben wij een klein bakje (20x40) en als je daar een parcoursje in bouwt én 4 mede-lessers hebt moet je goed opletten waar je rijdt, aldus Iwaldo die de hele tijd met de oren plat liep van 'ik schop je hoor!!' De eikel Haha!

Maargoed, wat galopwerk ('jaaaaa joeeepiieeee') en toen mochten we twee balkjes op de AC lijn galoperen. Nou ik stuiterde er werkelijk bijna af van het lachen want zodra ie de balk zag nam ie een spurt en kreeg ie het voor elkaar om van 3 galopsprongen er eentje te maken Verward Haha!
Dat was dus alleen nog een grondbalkje.. LOL
Nou, toen een kruisje ('en dan draaien we een volte door.. 3 keer komen en dan het tweede kruisje er achteraan pakken') nou mooi niet dat Waldootje volte draaien deed? Nee hoor, gewoon vol rechtdoor en in sprintgalop tweede kruisje. Na de landing even rug krommen, hoofd naar beneden en schudden en bok bok bok. Gilletje erbij Haha!

Ik heb me echt ziek gelachen hoe fanatiek ie was! Enige minpuntje was dat de bak heel rul was en dat ik hem dus echt voelde krabbelen om overeind te blijven in de bocht waar ie ging sprinten. Scheve mond
Maar ik ben zóoo blij dat ie weer fit is! Iedereen die stond te kijken zei 'hee is dat hetzelfde paard als vorige keer?' (toen moest je hem vier schoppen verkopen om zn benen op te tillen bij een balkje)

Lovers Lovers Lovers

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 13:18

Fijn dat Iwaldo weer lekker in zijn vel zit. Voel je jezelf ook meteen een stuk beter. Doe wel maar voorzichtig, voor je het weet lig je op je snuffel (en ik kan het weten).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 13:27

Misschien wilde hij laten zien dat hij weer helemaal top-fit is voor de jacht *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 13:34

Fijn he als je ziet dat je paard er weer plezier in heeft! Hoop dat het zo goed blijft gaan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:35

Grinnik, moet lachen om je verslag. Ik zie jou helemaal dubbel liggen op je paard!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:40

Lekker dat hij weer fit is. Nog veel plezier en hopen dat het zo blijft he!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 00:30

Echt grappig en goed te horen dat alles wat beter gaat met het paardje! Ja, het is echt lachen hoe sommige paardjes zich gedragen! Haha! Heb ook zo van die tijden dat ik dubbel van het lachen lig! Huilen Huilen van het lachen dan!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:21

Fijn hoor dat hij weer fit is