Het Boktjaar 2003: een vooruitblik

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Het Boktjaar 2003: een vooruitblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-02 14:57

naar aanleiding van het topic van Cody ook een vooruitblik, wat ben je van plan aankomend jaar allemaal te gaan doen?
Ik hoop aankomend jaar eindelijk eens een jaar te halen op school, wordt na een paar jaar weer eens tijd.
Verder hoop ik volgend jaar samen met mijn ouders een leuk huis te vinden en ons eigen huis te verkopen. Ailin kan dan lekker bij huis komen te staan en de aanschaf van een 2e paard is dan erg groot.
Met Ailin hoop ik dit jaar weer een weekendje weg te kunnen met een gezellig groepje. Ook ligt het in de planning om een endurance wedstrijd te starten om te kijken hoe dat bevalt.
en wat zijn jullie plannen?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 14:59

Mijn plannen voor volgend jaar (laat ik het voor het gemak eens bij alleen paardenplannen houden).

- paard kopen
- startkaart aanvragen
- veel strandritten rijden
- meedoen aan de endurance Katwijk: of op mn eigen paard of als groom van mn eigen paard Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:00

Oh jemig, dat zijn er zoveel. 2003 wordt een super goed jaar voor mij.
Thuis gaan er een aantal dingen veranderen, het wordt tijd dat ik die plannen eens uit ga voeren
Verder hoop ik op een fijn paardenjaar met gezondheid en voorspoed. Met mijn eigen paard hoop ik toch weer wat meer wedstrijden te rijden, maar dat gaat vast wel lukken. Uiteraard hoop ik dat hij qua africhting nog beter wordt en daar werken we hard aan.

Dan wens ik iedereen hetzelfde, namelijk een gezond en succesvol jaar!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:00

Ik ben op school lekker bezig! Beste punten van de klas en ik kijk er echt naar uit om volgend jaar op stage te gaan. Van de andere kant wil ik ook weer heel graag gaan werken om aan mijn toekomst te kunnen bouwen. Maargoed, wat nog meer: De geboorte van 'Woice', die wil ik heel graag meemaken. En 8 mei is het een jarig bestaan van het boktkoppel waarvan ik een deel ben Knipoog. Ik ben van plan te beginnen met rijden zodat ik samen met Ilona wat lekkere buitenritten kan maken. Tja en wat bokt betreft verder; ik hoop niet dat het te objectief wordt en ongeveer zo blijft zoals het nu is. Het is in het afgelopen jaar al flink verandert, en van de ene kant vind ik dat echt heel erg jammer. Verder wens ik iedereen ook weer veel boktplezier toe in 2003 Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:01

alleen even mbt paarden dan, prive hou ik even voor me Knipoog
veel rijlessen te nemen. ik les nu al 1x per week, maar ik moet vanaf het nieuwe jaar 's avonds 1 dag per week werken. dat geeft de mogelijkheid 2x per week te lessen.

Amor Vincit Omnia

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:02

Ik ben van plan om te gaan slagen voor mijn havo volgend jaar.
Daarna begin ik aan een HBO-opleiding in Delft, Food & Business.
Daar heb ik heel veel zin in. Ik ga op mezelf wonen en dat gaat natuurlijk ook heel spannend worden Haha!

Verder ook wat minder leuk nieuws Verdrietig Mijn Haflingertje, Maartje staat te koop. Ik heb zo weinig tijd voor haar en straks als ik ga studeren helemaal.
Ze is nu nog jong en is een geweldig beest. Ik heb er heel lang ovet moeten nadenken, maar het is eerlijker voor Maartje als ik haar een ander baasje gun...Ik heb het er hartstikke moeilijk mee, maar ik zal blij zijn als ze straks een lief baasje heeft wat lekker met haar de bossen gaat afstruinen Lachen

Verder hoop ik gezond te blijven en geen dierbaren te verliezen, jammer genoeg heb je dat nooit in de hand.

Ik wens iedereen hierbij een super 2003 en hoop dat we het met zijn allen nog heel gezellig blijven houden hier op Bokt!

Het leven is een gebakje!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:07

2003:
M'n rijbewijs halen
M'n afsluitende stage, als het goed is ben ik in januari 2004 klaar met mijn studie. Bloed, zweet en tranen *LOL* Maar het einde lijkt toch echt in zicht te komen.
M'n eerste endurancewedstrijd en als de manege vlakbij Tinka afgebouwd wordt misschien ook wat dressuurwedstrijdjes.
Misschien naar Canada met mijn vader Pling

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:09

voor school: veel (hoog) afsluiten en goed overgaan
voor Tos: doorgaan waar we mee bezig zijn, misschien wat meer endurance gericht... en meer gaan springen.
verder prive gaat het zo allemaal goed....
heb niet echt streef dingen ...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:10

2003: Rijbewijs halen, Stage lopen! Lachen
Rijbewijs ga ik zeker dat jaar proberen te halen Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:13

SuperPepeijn schreef:
alleen even mbt paarden dan, prive hou ik even voor me Knipoog
veel rijlessen te nemen. ik les nu al 1x per week, maar ik moet vanaf het nieuwe jaar 's avonds 1 dag per week werken. dat geeft de mogelijkheid 2x per week te lessen.


van plan om vader te worden of te trouwen Pepeijn? Haha!

Verder weet ik het nog niet zo, dit jaar is geeneens voorbij dus heb me nog niet echt bezig gehouden met wat ik volgend jaar ga doen...(er komt trouwens toch nooit iets van in huis van mijn "goede" plannen Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:27

Ik hoop dat Lois dit jaar blessure vrij kan blijven. Verder hoop ik in het buitenseizoen wat wedstrijden te gaan rijden.
Ook zou ik graag een keertje op vakantie gaan maar dan moet ik zeker weten goede opvang voor Lois hebben, maar dat zal dit jaar best lukken denk ik.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:30

Loolapelooza schreef:
van plan om vader te worden of te trouwen Pepeijn? Haha!
wie weet! maar vader ben ik al natuurlijk! Knipoog

Amor Vincit Omnia

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:33

Paardenplanning: 1 kopen en mijn western carriere verdiepen. Naast mijn engelse carriere. Crossen wil ik ook zeker weer.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:37

hm wat ben ik van plan? limieten gaan halen om naar de nederlandse kampioenschappen synchroonzwemmen te mogen. Ons team proberen een eerste plaats te halen op de wedstrijd van 2 februari, en over gaan naar het tweede jaar van het cios

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:40

Aankomend jaar zal ik in de L1 starten (aangezien ik de B door vlieg) en hopelijk als we goed ons best doen aan het einde van 2003 in de L2 Haha!
Ik wil les gaan volgen bij de rijvereniging.

enneuh........oh ja in januari begin ik weer met een nieuwe baan bij dezelfde werkgever.

Tja.........en verder............ik zie wel wat het jaar me brengt!
Ik hoop voor jullie allemaal veel geluk en veel liefde!! Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:40

Mijn grootste voornemen is verder gaan met auk. En mijn grootste wens is gelukkig worden met haar. (zal wel erg wanhopig klinken voor jullie, maar het is echt zo). Verder ga ik dus zoals aangekondigd met de jaarwisseling stoppen met roken.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:44

Met de dressuur is mijn streven de L doorlopen, zodat ik in de winter in de M kan starten. En voor western wil ik dit jaar met mijn KWPN-dressuurpaard ook mijn eerste reiningwedstrijd rijden Haha!, als de hoefsmid tenminste zulke grote blades kan vinden...

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:45

SuperPepeijn"]
[quote="Loolapelooza schreef:
van plan om vader te worden of te trouwen Pepeijn? Haha!
wie weet! maar vader ben ik al natuurlijk! Knipoog
[/quote]

en soms zelfs andersom!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:03

Ten eerste: dingen doen die ik leuk vind en belangrijk vind.
Ten tweede: proberen met Prakkie ZZ-licht te gaan starten. Dat was ik al met Lethal van plan, maar door omstandigheden is dat nooit doorgegaan.
Ten derde: heel veel genieten van het leven, want ik heb dit jaar wel gemerkt dat het leven korter is dan je dnekt.
Ten vierde: er een knallend jaar van maken, want mijn familie en ik hebben een echt klote-jaar achter de rug. Alles wat mis en verkeerd kon gaan, ging ook verkeerd. Ben nog steeds aan het herstellen, maar dat komt wel goed.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:07

o ik hoop dat 2003 veel beter wordt als het laatste gedeelte van 2002........


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:20

Trouwen, mijn eigen paard kopen en gezond worden!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:20

- een Tinker rijden(ben ik al mee begonnen maar toch)
- toch nog maar een paar pogingen doen tot mijn pa zo ver krijgen om een paard te kopen(klopt di zin zo??)
- wat beter op mijn spulletjes letten :/

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:24

Ik ben van plan iets meer aan school te gaan doen, en ik hoop ook dat ik eruit kom wat ik nou precies wil en dat ik een paar kleine dingetjes aan mezelf kan verbeteren.
Ik wil ook weer een stuk beter leren sturen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:31

Ik ga slagen voor mijn HAVO opleiding. Dat heb ik me als eerst voorgenomen. Aan het eind van het jaar ga ik 3 maanden naar Amerika. Ik hoop dat we in de tussentijd ook nog gaan verhuizen en een westernkroeg kunnen gaan beginnen. En als laatst ga ik mee met Prakkie...gewoon veel meer genieten van het leven, elke minuut kan je laatste zijn!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:39

Ik hoop jullie volgend jaar ein-de-lijk eens echt lastig te kunnen vallen met paardenverhalen en foto's, aangezien ik echt TE lang geen paard meer van dichtbij gezien heb maar nog steeds bezig ben met een lease/huur/bijrijdpaardje... dat ik volgend jaar hoop te vinden! Tong uitsteken
Een leuke kerel tegenkomen zou ik ook niet verkeerd vinden, verder hoop ik gezond te blijven én met veel plezier naar m'n werk te blijven gaan! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Angelaa2, dalena, Eve_16, Eve_Nie, fohadie, Googlebot, Hicaria, IASCrawler, Kieffertje, Laibadji, Plus_en_Min, SdaphneS, Selima, sinnekinne, stoer, Vaiqua, vikawiek, zuperzmoker en 58 bezoekers