Wie van jullie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-01 22:06

Wie van jullie zijn eigenlijk rokers? Ben ik best nieuwsgierig naar.

Ik beken alvast schuld. Ik ben een Marlboro-rokertje.

Pling Knuf Mayo Pling

p.s. Ik hoop namelijk dat ik op 't Bokt-weekend niet de enige roker ben.

-xxxxxxxxxxxxxxxxx-

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:12

een goede ruiter rookt niet heb ik ooit ergens gelezen. en ik rook niet, dus.... *lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-01 22:15

Uhmm, dus dat is mijn probleem. Aha! Vandaar dat ik geen superheld ben met rijden. Hahaha!

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:17

Ik rook niet, ik vind het hardstikke vies!!
Ehm, ik beledig niemand hoor!!
Maaruh, ik vind mensen die roken soms ook onwijs stinken!!
Niet iedereen, maar sommige mensen... Man, wat stinken die!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:22

Goede opmerking een goede ruiter rookt niet. En vooral niet op het paard.

Trouwens als je goed wil rijden moet je eenaardige konditie hebben dus dan eigenlijk niet roken.

Nieuwe idee voor een Forum:
HELP MAY VAN HET ROKEN AF !!!!!!

Gr Pris (grapje hoor)


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:29

Ik rook ook niet.
Toppunt van asociaal rookgedrag;
1- rokend stal uitmesten.
2- peuken uitdrukken en op de grond laten liggen waar paarden loslopen.
3- op het paard roken.
4- roken in kleine ruimte zonder te vragen of iemand er bezwaar tegen heeft.
5- sigaret opsteken in de buurt van jonge kinderen of zwangere vrouwen.
6- beledigd reageren als iemand vraagt of er niet gerookt wil worden.....

zijn er vast meer,
Groetjes!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:36

oops..ik ben ook schuldig

Ik ben ook een malboro-light-rokertje...
Maar ik rook niet op het paard, en niet in de stallen. alleen op het erf en in de kantine...

hihi

groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:36

roken bij een paard in de buurt. daar heb ik dus echt een hekel aan

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:50

Ik rook niet! IK SPORT!

haha nee heb het wel gedaan maar opeens vond ik het niet meer smaken en toen ben ik direct gekapt! Heel stom want ik rookte al 1.5 jaar ofzo en in het begin vond ik het helemaal niet vies! maar goed nu ben ik er blij om!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 23:09

Nope, geen roker hier Lachen Brrr..
Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit van m'n leven een vriendin zou krijgen die zou roken. Bah, wat lijkt me dat mega smerig zeg Knipoog

Nooit gerookt, zal het ook nooit gaan doen }>

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 23:51

Hoi allemaal,
ik ben helaas ook een roker, ooit zes jaar gestopt, maar door omstandigheden jammer genoeg weer begonnen. Op mijn oude stal werd overal gerookt, ook in de stallen, af en toe werd er wel gezegd dat dat niet de bedoeling was, maar de stalhoudster rookte zelf ook en deed vrolijk mee. Op de nieuwe stal mag alleen gerookt worden in de kantine, ook niet buiten op het terrein, zij zijn niet rokers. De kantine is jammer genoeg nog niet af, dus momenteel rook ik nauwelijks als ik op stal ben. Meestal heb ik daar geen last van, alleen af en toe als ik lang sta te kletsen, kriebelt het even. Wel veel gezonder dus voor MIJ en mijn paardje!!! Lachen
Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 00:18

Ikke niet!! Ik vind roken echt smerig! Soms zie ik mensen die op hun paard roken, daar kan ik echt niet tegen!! Dat is zo gevaarlijk en als ik er dan wat van zeg dan krijg je zo'n stom antwoord als bv: Tis toch mijn eigen paard, mag toch wel weten wat ik daarbij doe? GRRRR....

Dat ze zichzelf de vernieling in willen helpen, ok dat moeten ze helemaal zelf weten, maar een paard in gevaar brengen?! Dat vind ik laf....sorry moest er ff uit.

Overigens heb ik verder niks tegen rokers hoor....

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 00:27

nope! ben een niet-roker. Lachen and proud of it!

Mijn moeder heeft wel een tijd gerookt. 25 jaar zelfs maar is nu gestopt. In een keer en dat vind ik onwijs tof. Dus voor alle rokers....stoppuh!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 00:59

Roken = vies!!!

En je kan er ook nog dood aan gaan en het kost een hoop geld. Ik zie de voordelen dus niet.

En: sporten en roken gaat niet samen. Dus gelukkig rook ik niet!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 01:17

Hmm, ik ben er net achter gekomen dat ik best een beleefde roker ben.

Ik rook niet op 't paard (of in de buurt).
Ik rook niet in de stallen.
Ik rook alleen in de kantine of buiten.
Als er niet-rokers in de buurt zijn vraag ik eigenlijk altijd of men er problemen mee heeft (zo ja, dan rook ik niet of ga even buiten staan).
Thuis rook ik onder de afzuigkap en vooral als sommige mensen niet tegen 't roken kunnen.

Gelukkig maar, dan wordt ik niet 'gehaat' op 't Bokt-weekend. Hihi!

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 08:31

kan daar ook niet tegen hoor roken op je paard,meeste mensen bij mij op stal doen het.. tijdens uitstappen, sigaretje dr bij... en bij ons in de kantine Misselijk AARGH niet normaal meer joh.. is een klein keetje, en hetstaat helemaal grijs van de rook bah bah, maargoed ik zit er toch bijna nooit dus ik vind het niet zo erg... maar ik rook dus zelf niet.. ik had heel toevallig vannacht wel gedroomd dat ik stond te roken oops, ik hoop niet dat die droom uitgaat komen...

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 08:53

ikke niet. gewoon geen tijd geld en behoefte aan. bij ons op de manege mag er aleen gerookt worden in een kleine ruimte naast de kantine passen net 5 mensen in denk ik. en op zaterdag en zondag helemaal niet omdat er dan meestal veeel kinderen rondlopen. in de zomer mag t trouwens wel buiten voor de kantine. en bij Ailin staat er een bankje naast de wei. en als je wil roken moet je daar gaan zitten. enja. iedereen moet t voor zich weten maar ik heb t niet zo op roken.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 11:31

Citaat:
Op 2001-03-04 22:09, schreef BartVB:
Nope, geen roker hier Lachen Brrr..
Kan me ook niet voorstellen dat ik ooit van m'n leven een vriendin zou krijgen die zou roken. Bah, wat lijkt me dat mega smerig zeg Knipoog

Nooit gerookt, zal het ook nooit gaan doen }>



Haha, groot gelijk heb je. Anders wordt zoenen ongeveer net zo smakelijk als een asbak uitlikken *LOL*

Dick en ik roken gelukkig allebei niet, en in ons huis wordt ook door niemand gerookt. Dus iedereen mag gerust op bezoek komen, hartstikke gezellie, maar roken gebeurt hier op het balkon!
Sommigen vinden dat heel asociaal van mij, maar ik zou niet weten waarom ik m'n huis moet laten stinken door de verslaving van iemand anders.
Overigens moet iedereen lekker zelf weten of 'ie rookt of niet, ik zal er nooit iemand op aanvallen. Ik ben alleen een beetje veel mensen kwijtgeraakt aan kanker, en dat zet je aan het denken.....
Grtz, Sonja.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:09

Veel mensen die ik ken roken, en ze roken ook in mijn huis en in mijn auto. Eigenlijk vind ik dat wel vervelend, maar ik heb er nooit over na gedacht om het te 'verbieden'.

Maar ik begrijp ook niet waarom mensen het doen, het is zo vreselijk slecht voor je. Alleen al dat hoesten dat sommige mensen doen daar van...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:28

Ik ben helemaal antirook in de zin dat iedereen voor mij mag roken zoalang ze maar een eindje uit m'n buurt blijven. roken is dus afknapper nummer 1 voor mij!Ik krijg er traan ogen van en bovendien stinkt het zo onwijs erg!!!!als ik straks een huis/flat heb doe ik het net zoals sonja roken: best maar in de tuin/balkon ook bij -15 en regen!Mike rookte toen ik 'm leerde kennen : afknapper dus ik wou niets met een roker hij is terplekke gestopt met roken en doet dat al 3.5 jaar niet meer dus...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:39

Misschien een goed idee om met het Bokt weekend de mensen van het roken af te krijgen.

Jullie zitten in het bos bij stallen dus dan kan je beter stoppen met roken.

Gr Pris

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:56

Mijn vader rookte vroeger ook.
Nu rookt hij niet meer en hij zegt altijd voor dat geld wat ik vroeger oprookte hebben we nu Isolda erbij!!
Blij blij blij dat ie gestopt is!!

Nou ja, roken is vies en smerig en kost ook een boel centjes. Als je wilt stoppen met roken, bednek dan maar eens wat je met al die centjes kunt gaan doen!! Spaar het op en koop er iets moois van voor je paardje!@! *LOL*

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:43

Hier nog een erg trotse niet -roker!
als het aan sommige 'vrienden' had gelegen had ik er al tig 'geprobeerd', maar heb dat maar nooit daadwerkelijk gedaan. Op dat gebied stond (en sta, maar vooral als je jonger bent is t kwalijker ) ik gelukkig vrij sterk in mijn schoenen.
Hier thuis roken pa en ma ook vrij fanatiek, vind dat niet altijd even fris, maar goed.
Een biertje of pernod-tje op z'n tijd gaat er best in, maar da's ook t enige. Na een jaartje Pauluskerk ( R'dam) heb ik ook niet zo'n behoefte aan en blowtje of pilletje ofzo, no thanks! Maar dat soort verslaafden zijn er hier sowieso niet veel, denk ik??

En roken bij paarden ( ken er die gewoon bij t hooi en stro roken..) hoeft voor mij ook niet zo..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:31

We kunnen een anti-rook therapie houden tijdens het boktweekend voor de rokers Lachen Weet alleen nog niet precies wat de therapie inhoudt Lachen

Wordt wel een interessant weekend, Bart op een paard, de rokers die stoppen met roken *LOL*

Ik vind het ergste dat als je uitgaat dat er overal rook is. Ik kan er slecht tegen, mijn ogen gaan branden en tranen en ik heb al heel snel ontstoken ogen. Verder krijg ik er ongelooflijke koppijn van en ik krijg het benauwd dus als ik thuis komt ben ik helemaal gesloopt. En je kleren en je haar stinken vreselijk naar de rook, en dat terwijl ik zelf niet eens rook!!

Mijn ouders roken gelukkig ook niet, mijn vader heeft wel gerookt, maar die is al lang geleden gestopt.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 15:52

Hihi, dat wordt uitkijken op 't bokt-weekend. Gelukkig ben ik geen hele zware roker. Met uitgaan rook ik niet veel, dan krijg ik zelf ook last van de rook. En bij mensen thuis rook ik alleen met toestemming. Bij Merilyn en Thirza thuis bijvoorbeeld mag niet gerookt worden. Dus dan rook ik niet of buiten.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...