Ook Ewald en Ik hebben een debuut gemaakt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Ook Ewald en Ik hebben een debuut gemaakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 11:49

Gister was het zover! De 1e wedstrijd voor Ewald&mij! Vrijdags was Roos zo lief geweest om hem in te vlechten voor mij, hopend dat het er zaterdag nog in zat. Zaterdagochtend rond 10 uur was ik bij Ewald.. Hem helemaal gepoetst, nog een knotje erbij gemaakt (de rest zat er allemaal nog netjes in Lovers ) en zn staart ingevlochten Lachen Daarna Ewald nog eventjes uitlaten waaien in de buitenbak en ondertussen wat foto's gemaakt met het toestel van mn ouders waar ik net op had uitgevonden dat je er van die portretfoto's mee kon maken..
Rond 11 uur weer op stal gezet en snel naar huis geraced want moest nog een weekkaart + stamkaart halen voor aankomende week. Maar bleek dat mijn moeder al eentje aan het halen was.. grrr Boos! Nouja toen nog maar snel eventjes naar de ruitersportzaak gefietst om een haarnetje te halen, dat liep beetje uit, heb een hele tijd met die vrouw staan kletsen (doen we altijd Schijnheilig ) Thuisgekomen snel wat gegeten en toen heeft mn paps me weer bij Ewald afgezet want had nog geen tijd gehad om mn laarzen & hoofdstel te poetsen, in die tijd zou mijn vader de trailer gaan halen...
We hadden wat extra tijd uitgerekent aangezien Ewald de trailer niet zo leuk vind.. We liepen de stal uit naar buiten en hij zag de trailer al staan en verroerde geen pas Haha! We hebben hem er met de stalhouder vrij vlot opgekregen (handen achter kont langs)..

Bij de ponyclub aangekomen uitgeladen.. Meneer stond heerlijk te snurken want het was er zo spannend Haha! Door de buitenbak naar achter gelopen om op te zadelen. Hoor ik dat clubtenue verplicht was.. Nou jaaaa zeg.. Ik naar die vrouw om te zeggen dat ik dat niet eens had, nouja moest maar lenen van iemand Lips are sealed Gelukkig kon ik van een meisje waar ik altijd bij in de les reed een trui lenen Lachen

Het inrijden ging harstikke goed, hij gaf nergens om.. Alleen wilde de linkergalop (die hij thuis de laatste keren telkens goed deed) niet meer.. en na die galop raakte ik hem telkens kwijt Boos! Nadat hij toch nog een keertje goed had gegalopeert gaan stappen tot ik aan de beurt was..
Na een paar minuten te hebben gestapt was ik (eindelijk) aan de beurt Lachen
Er zaten (die zijn dr altijd Haha! )veel musjes in de binnebak, en die vliegen altijd pas op als ze bijna overreden worden, dat vond Ewald harstikke eng, dus die korte zijde daar was meteen "de enge hoek" Daar kreeg ik hem dus niet goed door de hoek en zat hij daar heerlijk sterren te kijken Haha!
De proef zelf ging op zich vrij goed, vond het zelf wat slordig omdat Ewald het allemaal zo spannend vond
Maar was (en BÉN) harstikke trots op hem, voor de 1e keer in zn leven dat hij op wedstrijd was!

Omdat parade rijden verplicht was heeft Ewald 4 uur (!!) aan de paal vast gestaan met af en toe een emmertje kuil.. Nou ik kan zeggen dat ik nog trotser op hem ben want hij heeft niks uitgevreten en daar heel rustig gestaan. 1x zat ie andermans halsters op te vreten en hij zat een keer met het halstertouw over zn kop heen.. Verder ging het super, een hele ervaring voor hem erbij Lachen

Rond half 9 was de parade, daar verwachte ik ook niet veel problemen aangezien ik thuis ook altijd met muziek rijd. Dus zoals ik had gedacht ging de parade ook heel goed, Ewald stopte ook mooi het paard ahter ons op die het doodeng vond Haha!
Na het opstellen stonden we fijn te wachten tot alle prijzen waren uitgerijkt en de clubkampioen was bekend gemaakt... Niet dus Haha!
Er werd inene omgeroepen: en de 1e prijs cat. E klasse B is voor Maaike Heida met Ewald Haha!
Jullie willen niet weten hoe verbaasd ik was Haha!
Stond smilend mn prijs in ontvangst te nemen.. Ewald vond lintje aan zn hoofd niet eens eng en de ereronde ging ook goed Lachen

Om een uur of 10 waren we eindelijk thuis en mijn zorg om Ewald (leek alsof hij pijn had met plassen waardoor hij dus niet plaste maar een beetje drupte) was ook voorbij nadat hij eindeloos lang stond te plassen Haha! volgens mij kon je er wel een emmer mee vullen, hij had gewoon vanaf 2 uur 's middags tot 10 uur 's avonds zn plas opgehouden die dombo

Maar ik ben harstikke trots en ga nu met een fijn gevoel officieel starten Lachen


Groetjes Maaike

PS: sorry voor lange verhaal Tong uitsteken

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:57

Gaaf hoor gefeliciteerd. En hoeveel punten had je?

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:58

aah wat knap van jullie!! ik was al zo benieuwd wat jullie zouden worden. super!!!! Lachen gefeliciteerd hoor Lovers en wat was ie braaf die 4 uur lang aan die paal dan!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 12:04

157! Lachen
Nou ik vond hem dus ook super braaf.. Had al een hele discussie met mn paps gehad dat ik niet wou dat hij zo lang daar moest staan met al die andere paarden.. Maar ik wou ook niet dat hij 4x de trailer in en uit moest Haha! Ik wou gewoon geen parade rijden.. maar het was verplicht en mijn vader wou niet zo vaak rijden.. dus bleef er maar 1 ding over Verward
Maar het is gelukkig allemaal goed gegaan Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 15:19

gefeliciteerd!!!
leuk hoor dat het gelijk de eerste keer zo goed ging!
Veel succes met je offieciele wedsrtijd!!!
Laatst bijgewerkt door Jamy op 15-12-02 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 15:19

Hee, wat super Maaiky! Echt heel erg goed van jou en Ewald. Voor de 1e keer..
Dat gaat officieel helemaal goedkomen Lachen.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 15:24

Gefeliciteerd zeg, gelijk 1e.
Dat beloofd wat.
Wanneer wil je officieel gaan starten?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 16:31

Gefeliciteerd Maaike!! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 16:44

In Januari hoop ik de 1e wedstrijd te hebben Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 19:07

Gefeliciteerd! eerste wedstrijd eerte, goed zeg! veel succes met officieele wedstrijden

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 19:11

Echt goed hé! Lachen Lachen

Enne, dat van dat plassen komt me heel bekend voor. Sef doet dat ook vast niet, vindt ie vies.... Koe


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-02 09:56

haha.. vind het toch wel grappig hoor, gister ook hij was nog maar net zn stal in en hij stond te pissen Haha!

Nu gaan we ook nog hopen dat de andere, officiele, wedstrijden ook zo goed gaan Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 10:03

Hey wat goed joh!! gefeliciteerd!!
Nu op naar de officiele wedstrijden!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lina1998 en 8 bezoekers