Voor de tweede keer wedstrijd met Orri!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Voor de tweede keer wedstrijd met Orri!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 15:29

Vanmorgen moest ik erg vroeg op Slapen voor de tweede wedstrijd die ik met Orri had. Het was nog even spannend of het door zou gaan vanwege de ijzel maar dat viel hartstikke mee, het was nergens glad.

Met losrijden voelde ik al dat ik er niet goed bij was, Orri ging fijn maar ik zat zelf niet lekker in mijn vel ofzo. Toen ik de eerste proef in ging was ik al niet geconcentreerd. Orri viel daardoor iets terug en het proefje was een beetje te braaf gereden voor mijn gevoel. Het was ook net alsof ik de voorlezer niet hoorde en bedacht dan op het laatste moment wat ik moest doen, waardoor het wat rommelig werd.

Weer terug in de losrijbak heb ik mezelf en Orri even wat scherper gemaakt. Orri bleek inderdaad scherper, maar ik was er nog minder bij! Frusty
Ik maakte de ene fout na de andere, inplaats van 5 meter na de A af te wenden, ging ik al bij A afwenden en ben toen maar 10 meter opzij gegaan, als in de L2. Toen moest ik meteen een rechtsomkeert en bleef ik lichtrijden. Daarna halthouden bij de A en voorwaarts in draf, maar ik verstond stap. Toen moest ik van hand veranderen en hals laten strekken en tussen X en H een overgang naar de stap. Ik dacht: huh, ik zit toch al in stap?? Verward Snel aangedraafd en ook veel te laat hals laten strekken, echt alles ging mis, ik was er totaal niet bij! Zonde, want hij ging op zich heel fijn. Hij hinnikte zelfs maar 1x.

Na het rijden en na Orri in de trailer gezet te hebben, wilde ik Orri opbellen (Manon dus Haha!) om te vertellen dat ik de proeven goed verpest had maar dat hij in ieder geval goed de trailer op was gegaan, beide keren. Toch nog iets positiefs. Haha!
Maar terwijl ik mijn telefoon pakte, hoorde ik mijn naam, de prijsuitreiking was al bezig (niets in de gaten natuurlijk Bloos ) en in de eerste proef was ik 1e!! Met 162 punten. En in de tweede proef die ik helemaal verpest had was ik toch nog 2e met 158 punten (na aftrek van de strafpunten). Kennelijk zag het er toch niet zo rampzalig uit als ik dacht! Knipoog

Dus toch nog tevreden naar huis! Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 15:34

Jeetje, hoeveel punten haal je dan wel niet als alles goed gaat *LOL*
Gefeliciteerd joh! Ben wel benieuwd van foto's van jou op Orri eigenlijk!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 15:50

Haha nou ik hoop meer! Haha!
Ik heb er nu iig 4, dus we moeten er nog eentje.
Misschien heb ik vanavond foto's, er is gefilmd dus dan kan ik er wel een paar stills afhalen.

BTW, bij het topic over de vorige wedstrijd had ik ook een foto geplaats (gewoon van thuis tijdens het rijden).

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 15:56

Haha *LOL* het zal ook eens niet... jouw gevoel bedriegt je volgens mij wel vaker met wedstrijden Maartje!! Knipoog

Orri, Maartje en Manon, gefeliciteerd met dit resultaat!! Party!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 16:34

Had hoorde het net al van Manon en vind het toch helemaal geweldig dat het zo goed is uitgepakt! Toppie hoor! En alle drie, van harte gefeliciteerd!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 17:11

Hey Maartje, gaaf hoor.
Van Harte gefeli.. gaat lekker zo. Toch goed dat als je zelf niet zo lekker zit, je Orri dan toch zo aan het lopen kan zetten (maar ja, verwacht ook eerlijk gezegd niet anders zoals hij door jou getraind wordt Knipoog ).
Nogmaals sorry dat ik er niet bij was, maar ja, als je pas om half 7 je bed ziet na een avondje uit, dan wil het wel eens voorkomen dat je de wekker niet hoort om 8 uur Gaaaap Gaaaap

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 22:06

Goed zo Maartje en Orri !
Hoe moet dat wel niet gaan als je echt lekker in je vel zit Lachen
Dan rij je met Orri volgens mij de sterren van de hemel af Haha!
Of had Orri het misschien in de gaten en dacht hij : dan doe ik maar
extra mijn best Cool
Laatst bijgewerkt door Pegasus op 16-12-02 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 02:12

Hihihi, het effect was nog leuker geweest als je me gebelt had en daarna pas de uitslag had gehoord!
Or is gelukkig altijd fijn te rijden en in de winter ontbreekt het hem ook zeker niet aan impuls Haha!
Staat het losgalopperen in verlichte zit ook op de band Haha!
zullen ze blij mee geweest zijn in de losrijbak hahaha.
Ik ben natuurlijk hartstikke trots op mijn lekkere vent en dat het klikt tussen hem en Maartje,
maar anders had ik hem ook niet aan haar toe vertrouwd.
(mensen die mij kennen weten wat voor een zeikerd ik ben wbt mijn paard en wie er op mag rijden *LOL* )
Ingeborg trouwens ook toppie meid voor alle inzet!

Eyes, ben je al bezig aan de muziek voor Maartje.... Knipoog

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 04:43

Neuh... die houdt toch van moderne muziek }> ? (geintje Knipoog )

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 08:51

Heee wat gaaf! Goed man dan had je echt veel punten gehad als je goed was gereden!

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 11:02

Cody schreef:
Jeetje, hoeveel punten haal je dan wel niet als alles goed gaat *LOL*


Ik dacht precies hetzelfde Haha!
Gefeliciteerd weer Maartje, heerlijk dat het zo goed gaat!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 11:10

Gefeliciteerd!!!! Goed man! Cool
Echt tof als je zo gek op wedstrijden bent. Ik gruwel ervan...kan je Maril niet ff de M2 doorrijden, ik kan mezelf maar niet naar concours schoppen en heb alweer sinds Almelo niet gestart Frusty Knipoog Haha!

Orri is echt super te rijden, vond hem tenmiste erg fijn. Leuk dat het zo goed gaat. Ook voor Manon natuurlijk een bevestiging dat ze de basis mooi voor elkaar had...anders is ie nooit zo fijn na te rijden.
Op naar de selecties Maartje!!!
Gaat het met je eigen paardje alweer wat beter?

Groetjes Suus

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 14:45

Hey Maartje, gefeliciteerd! Valt toch niet tegen dan, ondanks dat je je proeven "verpest" had Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 18:08

Bedankt voor de reacties!

Orri, het galopperen met losrijden staat helaas niet op video! Haha!
Zondag kan ik pas een paar stills van de video halen (en dan zie ik de video ook zelf pas voor het eerst).

Hey Suzanne, ik vind wedstrijden inderdaad erg leuk, ik weet niet of ik zonder wedstrijden ook zo fanatiek zou zijn! Knipoog *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 18:23

hey dat ging weer super goed dus! Gaaf zeg! ik hoop straks dat die van mij ook alles fijn aan gaat pakken maar of ik zo hard ga als jij?
1 voordeel is dat ik nog in de B mag beginnen Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 23:32

Nou super gedaan hoor Maartje! Wij hoorden alles al van Manon, maar top, er niet bijzijn en toch zulke punten halen. Nu het laatste puntje nog ff en je kunt met de grote trots van Manon de L2 onveilig gaan maken.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 09:25

heel erg gefeliciteerd hè !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
namens daphne en mr.nino