Manthua Is hier

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Manthua Is hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 13:13

Naar aanleiding van dit Topic
[ITP] MANTUA, WIE HERKENT HAAR??(aub kijken, mensen)
Mantua is dus gisteren opgehaald door kenissen van mij. Ik ben haar (Want het is dus een merrie geen ruin) net een bezoekje gaan brengen. Haar nieuwe eigenaar ging net een proefritje maken en straks samen een klein rijte met onze paarden erbij. Ze is echt superlief we liepen de wei op met halster en ze kwam meteen naar ons toe en poetsen en zadelen ook echt een schat van een dier. Er is nog wel 1 reden om nog even door te duimen want morgen komt de da en als ze afgekeurd word gaat ze alsnog terug. Ik moet er wel bij zeggen dat de eigenaar tegen mijn kennis gezegd heeft dat hij niet van plan was haar naar de slacht te doen. maar dat ze het zware werk als koetspaard niet meer aankon en daarom verkocht werd. Ook lag de prijs wat hoger als in het topic gezegd is. Maar dat maakt allemaal niks uit nu. De nieuwe eigenaar is echt dol op haar ze zijn een hele leuke combi en passen heel mooi bij elkaar en Manthua heeft een gouden wei gevonden (als de da haar goedkeurd) hopelijk eind goed al goed. Ik kan al niet meer wachten om strakjes mee te gaan rijden. OK dan!

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Zeebries

Berichten: 2394
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:56

Jihoe, klinkt al goed, en ze zal waarschijnlijk al door de keuring van de DA gaan, anders zou ze nooit als koetspaard kunnen begonnen zijn. Ik ben blij dat ze zo'n goeie reactie's over haar zijn. Je moet het zeker niet nalaten om foto's te trekken Haha! .

Après une faute, ne pas se corriger, c'est la vraie faute.

Vrouw1515
Berichten: 227
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:57

is ze al door de keuring heen ?

http://www.nixmeerhoeve.info

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 19:03

Jammergenoeg niet Boos! ze is terug naar der eigenaar. Haar voorbenen bleken helemaal versleten te zijn. Ze kon geen kleine voltes lopen enzo. Nu zag je het nog niet zo fel maar als ze het wat rustiger aan ging doen zou ze binnen de 2 weken zo kreupel als wat zijn. erg jammer. ik had het niet meer bij dit topic gezet want die was al zo ver gezakt Lachen

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Vrouw1515
Berichten: 227
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:38

jeetje enig idee wat er nu gaat gebeuren ??????

http://www.nixmeerhoeve.info

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 20:42

Nee helemaal niet. ik weet alleen dat ze na 1 dag al is terug gebracht. Die man vond het heel erg want voor de rest klikte het prima met haar. Maarja je gaat geen superafgekeurd paard kopen en je goed paard daarvoor verkopen. hij had een fries die die nu verkocht voor Manthua. maarja dat gaat nu dus allemaal niet door.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:55

Wat jammer dat ze afgekeurt is gaat ze nu alsnog naar de slacht?


          :¨·.·¨:
          `·.
          Crumble

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 18:43

ik heb er echt geen flauw idee van ze is terug naar der eigenaar. Het zal van hem afhangen. ik vermoed van wel omdat ze echt zwaar afgekeurd is niet gewoon een kleinigheid. Ik blijf het ook jammer vinden maarja een paard dat niet meer kan werken en kreupel word kan je niet veel meer mee doen dan een gezelschapspaard.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

laverite

Berichten: 2935
Geregistreerd: 06-01-05

Re: Manthua Is hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:54

dit is een oud topic maar dit wil ik nog even zeggen : mantua staat nu in pension hof ter ede en loopt manegelessen mee ze is superbraaf

Bloemsuiker
Berichten: 1587
Geregistreerd: 08-01-05

Re: Manthua Is hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:40

bonitobol schreef:
dit is een oud topic maar dit wil ik nog even zeggen : mantua staat nu in pension hof ter ede en loopt manegelessen mee ze is superbraaf


Ik heb er ook al mee gereden en het is een leuk beestje!
Ze is alleen moeilijk op de linker hand. Maar het is ook al een paar weken geleden.


Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-05 23:47

Ik pb je even

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 09:43

Dit is al een heul oud topic.

Op de hoogte blijven van mijn rondzwervingen als fotograafje:
Join via deze link


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charrr91, dierenfan, Mark0919, pillow, Taucha en 45 bezoekers