alcoholvergiftiging

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

alcoholvergiftiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 19:20

gisteren hadden wij gala van school, en toen is er iemand uit de eerste met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht met alcoholvergiftiging, dan vraag ik me toch echt af waar je mee bezig bent Frusty

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 19:21

denk dat deze persoon ff wou laten zien wat hij/zij wel niet allemaal kon Verward beetje dom maarja zo zie je maar weer wat men al niet doet voor een beetje aandacht

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 19:40

het schijnt dat als hij 2-3 glazen meer had gedronken dat hij het dan waarschijnlijk niet had overleefd. Op een gegeven moment kon hij niet meer staan en niet meer praten, en zijn ogen niet meer open houden, en toen ze geen polsslag meer konden vinden, hebben ze gelijk de ambulance gebeld, in het ziekenhuis hebben ze zijn maag leeg gepompt

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 19:43

how low can you go

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:18

nee dat snap ik ook niet helemaal. dat je zo ver gaat. En waarom ??

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:19

Wat is dat dan?teveel alcohol op?Pff zeg!! Wel eng

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:20

Vreselijk!!! nou wil er wel bij vertellen dat ik iemand ken met een alcoholallergie en die gaat bij wijze van het schuim van een biertje knock out! Zijn eerste biertje was dan ook een heel aparte ervaring....
Maar dat gaat voor zo'n zuipschuit niet op!
Laatst bijgewerkt door orri op 13-12-02 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:24

tssssk heel sneu. waar ben je dan mee bezig??

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:32

alcohol vergiftiging doet me meteen aan onze vakantie van dit jaar in drenthe denken, waar ik samen met 3 vriendinnen en mn zusje heen was. Maar een van mijn vriendinnen en mn zusje konden het heel erg goed vinden met al het mannelijke wat er in drenthe rondliep en op een feestje waren ze lekker bezig geweest, want mijn zusje was helemaal leip en mn vriendin die nooit alcohol kreeg was helemaal van de wereld en werd toen dus ook met een ambulance afgevoerd. En dat terwijl we niet eens op terschelling waren!!! maar op een ouwelullencamping, waar die 2 dus een terschellingscene neerzetten...
nou voor mij was dat dus eens en nooit weer. Wij zijn ons toen ech rotgeschrokken! Hoe die 2 er bij hingen. Mijn vriendin was niet eens meer bij kennis te brengen en reageerde nergens op en die sukkels hadden ook nog eens een emmer water over haar heen gegooid om haar weer bij kennis te brengen, dus ze was ook nog eens onderkoeld! En er moest iemand met de ambulance mee en dat was ik dus, want mijn andere 2 vriendinnen waren ook helemaal geschrokken en durfden niet mee.
nou heeft ze haar lesje wel geleerd want ze word nu al misslijk als ze alleen maar drank ruikt, maar toch, ik vind dat ze beide hun verstand hadden moeten gebruiken. Mijn zusje zou ook een beetje op haar letten, want mijn vriendin zat thuis ookal in de problemen, dus moest ze hier ook een beetje op haar tellen letten, ze ad al mazzel dat ze uberhaupt mee mocht, ja en toen dat..! Wij (ik en mn andere vriendinnen) hadden voor die avond een video gehuurd en gekeken en zouden net naar bed toen die 2 hele maal zat binnen kwamen, ze waren zelfs zo erg dat we dachten dat ze het toneel speelden, maar even later bleek het dus echt zo te zijn...
Nou met hun ga ik iig nooit meer op vakantie, ookal zouden ze beloven het nooit weer te doen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 21:45

Een alcoholvergiftiging kan zelfs de grootste alcoholist al na 1 biertje krijgen hoor! Heeft soms helemaal niets met de hoeveelheid te maken....

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 11:18

Zijn er bij jullie op school dan geen leraren die de jeugd een beetje in de gaten hielden? Bij ons werd er echt geen alcohol geschonken als het een feest was waar de onderbouw ook aanwezig was!
Als het echt een kwestie was van teveel gedronken ( zoals sypheron al aangeeft, hoeft dat niet persé ) vind ik dat een slechte zaak...

* To Belg, or not to Belg *

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 12:37

Tjonge jonge zeg, denk zo'n persoon dat hij/zij stoer is
ofzo.
zulke mensen zijn om te janken gewoon.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 17:25

we zitten op een beroepsopleiding dus word er vanuit gegaan dat je wel op jezelf kunt letten. Er waren wel 2 leraren maar die waren er voor een beetje orde te houden, omdat er vorige jaren altijd herrie is geweest

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 20:23

Oh, ik dacht de eerste op de middelbare school. Maar dat is niet zo, dus. Dan zijn ze oud en wijs genoeg om op zichzelf te passen en is het gewoon een stomme streek!

* To Belg, or not to Belg *

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 20:39

ik had gisteren schoolfeest en dat was van 3e en hoger (middelbare school) 2 jaar terug was dat een Misselijk festijn en nu hebben ze voort hele regelngen...

Toch waren er gisteren nog geneg mensen die naar moeten mesten worden gedragen ...

Alsof het indruk maakt hoeveel je zuipt...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 20:50

Een tijdje geleden hadden een paar leerlingen van een van de middelbare scholen die wij in onderhoud hebben een medeleerling in een tussenuur helemaal vol Bacardi gegooid. Die jongen heeft erg strenge ouders en hij had nog nooit een drup alcohol gehad, dus je kunt wel nagaan hoe hij er uit zag toen de alcohol goed in zijn bloed kwam... Was echt heel akelig om te zien.
Gelukkig begon hij na een tijdje vanzelf over te geven. Op het tapijt van een kantoortje en over een met stof bekleedde stoel. Eén keer raden wie dat op mocht ruimen...

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:11

zucht....grown up....jezelf half dood maken

gewoon geen onderschrift :D

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:44

Ach, daar leert hij/zij wel van Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:18

XoNo schreef:
Ach, daar leert hij/zij wel van Lachen


ja idd, mijn vriendin raakt sinds de vakantie geen drup alcohol meer aan, zo'n 4 maanden nu en ik hoop dat ze dat volhoud. Als ze nu al alcohol ruikt begint ze al weer te kokhalzen dus ik denk dat ze het ook nog wel ff volhoud zolang ze al misslijk word van alleen de geur!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:23

Bij hoeveel krijg je dat dan? Bloos

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:31

hangt er vanaf hoeveel je aan kan, maar ga maar niet uitproberen Lachen


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:44

Okj dus kan niet na een fles passie Ben eigenlijk wel benieuwd wat het maximale is, maar je Misselijk dan toch alles wel uit?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:46

als je mazzel hebt wel, als je pech hebt overleef je het niet.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 14:06

Avanti: ze hebben niet voor niets haar/zijn buik leeg moeten pompen...als je alles wel uit zou kotsen had dat niet nodig geweest.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, _JTM, Gea99, koenlover, Letje01, Malissaa1, Maren, MayoNeighs, Mondy, ontherun, r0bijn, Saaams, Sababber, Samiyah, SJP, Yltje en 61 bezoekers