Meeting met Nimber en Tigger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Meeting met Nimber en Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 21:55

Gistermiddag ben ik met de trein afgereisd naar Apeldoorn, omdat ik naar Nimber (Kim) ging. Daar aangekomen gingen we eerst beltegoed halen *zucht* en daarna door naar Lodewijk (haar paard dus).
Even een snelle poetsbeurt gedaan, want ze had haast (daarom kon ze ook zo lang kletsen . Maar goed uiteindelijk gingen we op weg naar de binnenbak, ik op Lodewijk, Kim op de fiets ernaast.
Daar aangekomen wisselden we en had Kim les, zij vond *geloof ik* het niet goed gaan, ik was zwaar onder de indruk... Daarna mocht ik Lodewijk uitstappen, waarna we terug gingen naar de stal, dit keer Kim op Lodewijk en ik er op de fiets naast.
Hierna gingen we even patat en vis halen en toen naar Kim d'r huis. Daar hebben we eerst lekker gegeten en daarna even gecomputerd. Na het computeren zijn we naar Kim d'r kamer gegaan, lekker tv gekeken en gekletst, tussen de vele smsjes door die Kim van haar stille aanbidder kreeg. (nou ja... stil...)
Vandaag zijn we eerst naar het nieuwe huis (boerderij) van Kim (d'r ouders ) wezen kijken, waarna we doorgingen naar de kerstmarkt in Zutphen. Daar hebben we de middag doorgebracht in de Groningerstand. Na een smsje van mij kwam ook Tigger daar nog even gezellig bij.
Bij de kerstmarkt zijn ook nog wat leuke foto's gemaakt, hopelijk zet Kim die er nog even op!
Na de kerstmarkt heb ik nog een rondrit door Apeldoorn gehad (lastig hoor, de 3tjes volgen Tong uitsteken ) en toen ben ik weer met de trein richting Leusden gegaan.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 22:11

fotoooo's *LOL* *LOL*
Lottie is lief he Lovers (kim ook wel n beetje Haha! )

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 22:20

Heeeey
Nou vond het weer onwijs gezellig en ook echt leuk om tigger te meeten!
Wat een gek wijf is dat echt helemaal te geweldig! gelukkig ga ik er dicht bij wonen dus komt helemaal goed!

Mijn les ging niet zo haha hij was best heet en ik kon er niet fijn aan rijden maar dat ligt puur aan de ruiter die veeeeel stiller moet zitten want nu kon ik niet eens aan verzitten denken of ik had al een oefening ingezet die ik geen eens wou doen

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 22:21

Ik ben niet gek....... Boos! Schijnheilig

Maar het was idd een spontane gezellige meeting, maar verrekte koud........ Haha!
We hebben ook nog snoep verkocht, omdat de standhouder ernaast even weg moest.
Dus begon ik maar met: "snoepjes, lekkere snoepjes!!!!!!!"
En: "10 % korting.........!!!!!"
Maar ze liepen allemaal heel hard weg..... Verward
Toen vroeg Nimber zich af, wat nou als er iemand voor een suikerspin komt?
Helaas is dat niet gebeurd.
Maar we hebben wel een heel klein snoepje gehad van die aardige meneer.......

Ach, de volgende keer doen we het wel beter, met een warme stal of een warm huis.......Want toen ik thuis kwam had ik het nog koud.....