Nou als iedereen kerstkaarten maakt...IK OOK!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Nou als iedereen kerstkaarten maakt...IK OOK!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 15:14

Het was de eerste keer , en heb nu alles ond er oefening.Maar zoals ze zeggen ; oefening baart kunst!Wat vinden jullie dervan ?Ik vind em eerlijk gezegt te klein en lelijk.Maar ik weet niet hoe te vergroten!

Afbeelding

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 15:24

als ik heel eerlijk moet zijn....vind ik de foto niet zo heel mooi.
Heb je niet een foto waar ze helemaal op staat of waar haar hoofd mooi van de zijkant opstaat?
ik denk dat dat mooier is

Tis maar een idee hoor

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 15:33

Ja ik vind het persoonlijk heeeeel erg lelijk.Maar dat is de enige foto die ik van hem heb.Ik heb er wel in het echt maar ik heb alleen een webcam geen scanner!Dat brengt me op ideeen.Ik zal is een foto van een foto maken met de webcam...Als ze niet te vaag zijn natuurlijk.En dan collage maken Tong uitsteken

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 20:13

Ik vind hem leuk!! Je hebt een goed kleurgevoel.. die letter in het oranje. En ik vind de foto goed bij de achtergrond passen. Alsof ie die weg is afgegalloppeerd om een gekkebek naar de camera te trekken!

Zeker voor een eerste keer.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 21:35

dapperdier schreef:
Ik vind hem leuk!! Je hebt een goed kleurgevoel.. die letter in het oranje. En ik vind de foto goed bij de achtergrond passen. Alsof ie die weg is afgegalloppeerd om een gekkebek naar de camera te trekken!

Zeker voor een eerste keer.


Ja ?Vind je , ooo wat lief van je Party!! !!!Dank je !

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:45

ik vind hem ook wel leuk hoor..
hoe je hem grotter moet maken?
als je paint shop pro hebt gewoon bij afbeelding formaat weizigen..
en als je dat niet hebt gewoon je afbeelding op voorbeeld openen (uit je bestanden) en dan op bewerken klikken dan krijg je photo editor en daar kan je ook je foto of plaatje mee vergroten zo deedt ik ze eerst ook verkleinen envergroten voordat ik paint shop pro had..

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:55

dapperdier schreef:
Ik vind hem leuk!! Je hebt een goed kleurgevoel.. die letter in het oranje. En ik vind de foto goed bij de achtergrond passen. Alsof ie die weg is afgegalloppeerd om een gekkebek naar de camera te trekken!

Zeker voor een eerste keer.


helemaal mee eens, ik dacht precies hetzelfde! De foto is gewoon niet zo mooi, maar je hebt er op deze manier toch iets leuks mee gedaan. Kleurgevoel is erg goed, niks aan toe te voegen.
Leuk hoor, dat gaat zeker goedkomen met eventueel iets betere foto's!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 22:03

Celine je doet het echt goed en de foto vind ik grappig Lachen Spikkel is lief Haha!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 22:09

Hhaahah , wat lief allemaal Pling .En ik maar denken...wat ga ik hier weer voor negatieve commentaar op hebben Haha! .Gezellie!Echt!IK heb juist kerstfoto's gemaakt van papa en mij met kerstmuts die ik vrijdag in de Gb ben gaan kopen maar 0,69 € cent!Wat een koop Knipoog .Dusseuuh binnekort 2e collage , 2e keer goede keer *LOL*

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 18:19

Wel leuk, maar ik mis zijn achterste? Of ligt dat nu gewoon aan mij... Achter je is precies een afgrond(je snapt wel wat ik bedoel).

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 18:55

angelke schreef:
Wel leuk, maar ik mis zijn achterste? Of ligt dat nu gewoon aan mij... Achter je is precies een afgrond(je snapt wel wat ik bedoel).


ja te veel weggeknipt... Boos! .Maar is mijn 1e bewerkte foto ong. dus ja.Ik moet nog veel oefenen Haha! heel veel dan ook !!!