dit moet je doen ik heb het net gedaan zooo vet...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
friedalover
Berichten: 7
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: Kudelstaart

dit moet je doen ik heb het net gedaan zooo vet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 17:40

hallo allemaal
vandaag ben ik naar me pony geweest (frieda Shetlander)
en wij hebben een wei van ongeveer een halve kilometer en ze stond helemaal achteraan toen.
liep ik naar der toe (wel een eindje hoor maar goed) en ging op der zitten ik wou gewoon rustig naar achtere lopen maar dat ging niet want wij hebben ook nog een fries in de wie staan en die had mee zien aan komen lopen en rende keihard naar voren toe was frieda ook niet meer te houwen ze rende keihard achter de fries aan ik wist niet dat ze zo hard kon rennen ze haalde zelfs de fries in echt dit lieg ik niet ik was zo verbaast maar het was zoo vet dit moeten jullie ook is doen met je eigen pony (als je die hebt of met je verzorgpony) je voelt je echt vrij als je dit doet. morgen ga ik weer naar mijn schatje (frieda) ze is zo lief.
nou doeg love ya =xxxxxxxxxx= mij en hoefjes frieda [edit Zep]overkill smileys verwijderd[/edit]

I LOVE FRIEDA AND CASPER 4-EVER!!!


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 17:46

En nu in normaal Nederlands?

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 17:50

Normaal Nederlands, leestekens, hoofdletters, en 1 smiley zou al een stuk beter zijn..
Nu snap ik er niet veel van

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 17:50

wat een Nederlands zeg!! Maar ja wat kan je ook verwachten van iemand die 0 jaar is.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 17:53

Ten eerste vind ik het levensgevaarlijk wat je gedaan hebt, ten tweede vind ik je smileygebruik en taalgebruik erg irritant.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:22

ach, ook pas 14!!

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:25

mich88: het is een openbaar forum, dus mogen wij onze mening geven..

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:31

Dit is echt heel gevaarlijk. Een vriendin van mij heeft dit gehad en is eraf gevallen en heeft er een hersenschudding aan over gehouden. Dat was een jaar geleden. Ze zat op een shetlander en de andere shet ging rennen. Ze had een halstertouw vastgemaakt aan het halster. Maar die andere shet kwam voorbij en toen wou de shet waar ze op zat ook. En zonder bitje in kon ze hem natuurlijk niet houden. Ze viel eraf en had een hersenschudding. Daarbij is taalgebruik ook handig ja! Niet dat ik er zo goed in ben, maar op 14 jarige leeftijd had ik dat idd niet verwacht.

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:32

JAAA jully kunne cker zeure!!! Boos!
misschien is het dan wel gevaarlijk maar ze doet het toch zelf!!!!!
enne zij vertelt wat leuk, ze is vet blij!!
en dan komen jully met dat gezuer!!!!!!!! lekker banketstaaf!!!!
maarre friedalover,erg grappig verhaal enne
doe je wel voorzichtig??? *LOL* Verdrietig
en gaaf dat je een shetje heb!!!!!!!
ik heb een verzorg shet en die crost ook altijd
door het landje!!!!!!

hihihiihihahahha
nou doeiiiiii en kisseszz lauraaaaa
en nix van dat gezeur aan trekken!! Knipoog

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:35

Zeuren? Ik ga lachen als zij aan het zeuren is van de pijn als zij in het ziekenhuis ligt... Lips are sealed

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:37

Marije, de gemiddelde leeftijd is hier wel te zien Knipoog
Het is leuk dat ze het zo leuk vond, maar hier zijn mensen die ook naar de gevolgen kijken en die kunnen minder leuk zijn. En in de bokt-regels staat dat je normaal Nederlands moet typen, dus mogen we er best wat van zeggen. Nu maar verder on-topic of laten zitten!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:43

xxdaffiexx schreef:
Marije, de gemiddelde leeftijd is hier wel te zien Knipoog
Het is leuk dat ze het zo leuk vond, maar hier zijn mensen die ook naar de gevolgen kijken en die kunnen minder leuk zijn. En in de bokt-regels staat dat je normaal Nederlands moet typen, dus mogen we er best wat van zeggen. Nu maar verder on-topic of laten zitten!


Inderdaad...wat een kleuters! Sorry hoor, maar dit is toch belachelijk? Als ze zo met paarden omgaan, zou het verboden moeten worden ze nog, zonder een ervaren iemand erbij, in de buurt van een paard te laten komen.

En inderdaad, in de bokt-regels staat dat je normaal Nederlands moet typen en dat mensen hun mening mogen vertellen!

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:53

xxdaffiexx schreef:
Marije, de gemiddelde leeftijd is hier wel te zien Knipoog
Het is leuk dat ze het zo leuk vond, maar hier zijn mensen die ook naar de gevolgen kijken en die kunnen minder leuk zijn. En in de bokt-regels staat dat je normaal Nederlands moet typen, dus mogen we er best wat van zeggen. Nu maar verder on-topic of laten zitten!


Ehm ik ben 15, maar weet wel dat ik dat absoluut niet moet doen. Het ponytje kan ook een trap op lopen wijkt uit, jij valt en die Fries trapt over je heen. Ik reed ook zat vaak op shetlanders zonder zadel, maar altijd met hoofdstel en ik kon ze altijd houden. Nu men ik met ze gaat ook vet goed!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:58

Marije"]
[quote="xxdaffiexx schreef:
Marije, de gemiddelde leeftijd is hier wel te zien Knipoog
Het is leuk dat ze het zo leuk vond, maar hier zijn mensen die ook naar de gevolgen kijken en die kunnen minder leuk zijn. En in de bokt-regels staat dat je normaal Nederlands moet typen, dus mogen we er best wat van zeggen. Nu maar verder on-topic of laten zitten!


Inderdaad...wat een kleuters! Sorry hoor, maar dit is toch belachelijk? Als ze zo met paarden omgaan, zou het verboden moeten worden ze nog, zonder een ervaren iemand erbij, in de buurt van een paard te laten komen.

En inderdaad, in de bokt-regels staat dat je normaal Nederlands moet typen en dat mensen hun mening mogen vertellen!
[/quote]

Heb je dat zelf nooit gedaan, op je pony door het land scheuren toen je nog jonger was?

Ik vind het ook gevaarlijk, maar toen ik jonger was, zag ik ook de gevolgen niet. Deed ik ook dingen, die ik nu nooit meer zou doen.
Oke, als je 14 bent zou je wat anders mogen verwachten, maar niet iedereen is hetzelfde.
Misschien kan het op een andere manier gebracht worden?

Dit heeft niets met kleuters te maken.
Maar gelukkig ben je zelf heel volwassen. Gaaaap

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:00

hiihihhi dat vin ik een goeie tigger Knipoog

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:04

Volgens mij breng ik niet eens zo bot, maar vooruit. Ik ben idd ook niet volwassen, maar ik kan wel naar de gevolgen van dingen kijken en dat verwacht ik eerlijk gezegd ook van anderen vanaf een jaar of 11/12.
Idd, nooit op een pony door het land gescheurt.
Nu maar stoppen, anders komt hier een slotje op, en dat is ook niet de bedoeling!

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:31

tja... wat zal ik hier nu us op zeggen ? Ik vind het leuk voor d'r dat ze daar zo'n lol in heeft en van een shet afvallen heeft echt niet zulke grote gevelogen tenzij we tegenwoordig shets hebben van 1.50 meter Haha!

Haha! er is geen leven zonder lol (en paarden):D


Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:41

Wat doen jullie allemaal moeilijk hier zeg. laat dat meisje lol hebben met haar pony. Hebben jullie nooit lol gehad ofzo, echt een saaie pieten hier hey. Ik heb dat ook zo vaak gedaan toen ik jong was. Ik was 10 en mijn pony 5jaar en 156 hoog. En zo vaak eraf gevallen, dat ik alle hoeken van de bak heb gezien. Maar je word er hard van en leert heel veel dingen om zo spelende wijs met je pony om te gaan. Nou en dat ie er vandoor ging. Jullie doen hier echt moeilijk he, gewoon zielig!!!!!!!!!!!!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:51

hihihihihihih ik ben het HELEMAAL met meghann eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:55

he dank je wel he BOO_LAURA. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:58

nou meghann,en jij bent 17?zozo.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:07

Tigger"]
Heb je dat zelf nooit gedaan, op je pony door het land scheuren toen je nog jonger was?
[/quote]

Zonder cap, met een halstertje en een andere pony in de wei? Nee, nooit.

[quote="Tigger"]
Ik vind het ook gevaarlijk, maar toen ik jonger was, zag ik ook de gevolgen niet. Deed ik ook dingen, die ik nu nooit meer zou doen.
Oke, als je 14 bent zou je wat anders mogen verwachten, maar niet iedereen is hetzelfde.
Misschien kan het op een andere manier gebracht worden?
[/quote]


Misschien wel, maar zo breng je het wel beter mee over dan 'wil je dat alsjeblieft nooit meer doen?'

[quote="Tigger schreef:
Dit heeft niets met kleuters te maken.
Maar gelukkig ben je zelf heel volwassen. Gaaaap


Hoezo ben ik onvolwassen dan? Ik wijs in normaal Nederlands iemand op haar fouten.
Ik vertel in ieder geval niet in een wartaaltje hoe 'stoer' ik wel niet was toen ik op een gevaarlijke manier met een pony door de wei scheurde. Dát is pas onvolwassen...

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:07

fijn dat je het doet, maar schrijf normaal nederlands het doet pijn aan mn oren ook al lees ik het alleen

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:08

Meghann schreef:
Wat doen jullie allemaal moeilijk hier zeg. laat dat meisje lol hebben met haar pony. Hebben jullie nooit lol gehad ofzo, echt een saaie pieten hier hey. Ik heb dat ook zo vaak gedaan toen ik jong was. Ik was 10 en mijn pony 5jaar en 156 hoog. En zo vaak eraf gevallen, dat ik alle hoeken van de bak heb gezien. Maar je word er hard van en leert heel veel dingen om zo spelende wijs met je pony om te gaan. Nou en dat ie er vandoor ging. Jullie doen hier echt moeilijk he, gewoon zielig!!!!!!!!!!!!


Dus je wordt hard en leert van een ongeluk die je, door veilig te doen, had kunnen voorkomen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 5 bezoekers