zoë op concours _-:(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

zoë op concours _-:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 23:16

hoi hoi,

vandaag had ik met Zoë concours (twente cup) en de eerste keer was ik foutloos ze sprong echt heel ontspannen en kwam overal goed uit enzo *LOL* daar was ik echt heeeeeeeeeeel blij mee want het is zo'n hete kip Haha! nou ik haar op de trailer gezet en het barrage parcour bekeken en dat was vrij makkelijk. even een patatje gegeten Vork Nou toen haar weer van de trailer gehaald nog een beetje losgereden enzo ging allemaal perfect! Toen moest ik de ring in over hindernis 1 naar hindernis 7 kort wenden en bij hindernis 7 wou ze nog een gallopsprong erbij maken en toen sprong ze dus in de hindernis nou Zoë helemaal opgefokt Scheve mond ik haar ff beloond enzo totdat de hindernis weer opgebouwd was. ik de hindernis weer op nieuw aanspringen en ze kwam helemaal goed uit en ze weigerde weer, deze keer heb ik haar op dr flikker gegeven en opnieuw weer aangereden, ze kwam weer goed uit en weigerde weer ik was dus uitgebeld en heb hindernis 1 maar weer gesprongen en die sprong ze zo Verward ik denk dat ze gewoon bang is geworden doordat ze in de hindernis is gekomen! wat denken jullie?

doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 14:25

Dat denk ik niet alleen, dat weet ik wel zeker.

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 15:14

Idd. weet het ook wel zeker,... bang van de hindernis en dus weigeren.
Is denk ik weinig aan te doen dan na dat ze echt weer helemaal rustig is het weer opnieuw doen en dan heel goed voorwaarts rijden..

Liesje

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 17:13

Jammer joh, maar volgende keer beter.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 17:48

Door zo'n incident is je paard toch het vertrouwen even kwijt.
Met als gevolg dat ze in de stop gaat.
Komt wel weer goed hoor, iedereen maakt weleens zoiets mee, en met veel geduld is het vertrouwen er zo weer !

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:43

Inderdaad, ze was haar vertrouwen kwijt. Ik ga vaak mee op wedstrijden en ik zie het vaak gebeuren hoor! En dan springen ze een andere hindernis en dan springen ze die wel goed, net zoals bij jou. Gebeurd iedereen wel een keer! Volgende keer beter Lachen

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 19:15

ja ze springt daarna ook alles weer hoor maar het is gewoon echt niet leuk dat dat gebeurd want ze kwam goed uit maar ze wou gewoon nog een gallopsprong erbij maken en toen sprong ze erin! maar goed ze moet nog veel leren en zo vaak heeft ze nog geen barrage gereden dus het is nog wat wennen Haha!