springles!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

springles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 15:00

eigenlijk een verslagje van gisteravond maar ja..
gister had ik springles. we hadden een stuk of 9 hindernissen en dan deden we soms wat losse springen en dan verschillende parcourtjes. leroy was in de parcourtjes ontiegelijk sterk, ik kon hem echt niet houden. maar hij sprong wel goed. af en toe kneep ik hem best wel even. zoals bijvoorbeeld cavaleties op elkaar, ik weet niet maar dat vond ik maar niets..hindernis met hooibalen eronder...plat kruis(dus horizontaal zeg maar)hekjes etc.
er is gewoon de hele les geen een balk afgevallen!bij niemand, er is wel iemand van zijn paard gevallen..haha maar geen balkjes...
'morgen heb ik springwedstrijd, ik zie het niet echt meer zitten, als hij zo hard gaat denk ik meer aan gewoon rijden dan aan de hindernissen. maar ja, we zullen zien..


rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 15:21

Woh knap!
Hoe hoog spring je nu?
IK vind spirngen echt een van de leukste takken van de sprot Haha!.
Alleen mn verzorgpaard heeft nu maar als hoogste 1.60 gesprongen, en ik met hem 1.40.
Veel suc6 morgen Knipoog

gewoon geen onderschrift :D

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 15:27

nou, zo hoog spring ik niet hoor!!
hij heeft los wel 1.40 gesprongen(hij is zelf 1.55)maar erop dus echt niet he!haha.
hij kan wel veel hoger dan gister maar ik denk dat gister ongeveer 80/90 cm was, maar best pittig dus omdat het zeg maar geen standaard hindernissen waren. vooral dat platte kruis..
die hekjes hindernis was misschien wel iets hoger trouwens, vind het moeilijk te schatten.


rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 15:31

Nou rond de 1 meter zit je al vrij goed!
Gipsy is 1.72 en jah 1.40 is een makkie dan he Knipoog

gewoon geen onderschrift :D

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 15:58

zeker
ik had gister toevallig ook springles op kimberley van kimberley hier op bokt en dat ging ook best goed voor de 2e x
we hadden niet zo hoog gesprongen maarja het is een D-pony
Van wie had je springles ?

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 18:26

Ik heb vandaag mijn eerste springwedstrijd in het L gehad. Het eerste parcours ging niet zo goed(drie balken), was zelf ook een beetje zenuwachtig en had niet zo fijn los kunnen rijden door de drukte. Het tweede parcours ging best fijn, was ook veel zelfverzekerder en toen ging het echt fijn. Overal een mooie afstand en de dubbels gingen ook goed. Wel weer drie balken, maar dit keer waren het eigenlijk allemaal balkjes *LOL*

Hoe ging jouw wedstrijd Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 20:50

de wedstrijd ging vreselijk, eerste parcours viel ik eraf en tweede parcours ging opzich goed totdat ik de verkeerde kant op ging... Lips are sealed nog maar eerst heeeeeel wat springlesjes voor mijn volgende wedstrijd..haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 99 bezoekers