Morgen naar AdB

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Morgen naar AdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 20:59

Pff al een week niks met het paard gedaan en morgen een uur les(rustig aan dus).
Volgens mij gaan wij ...uhh... Meneer de Bodt eens laten zien wat rodeo is Haha!

Flix is erg opdringerig de laatste 3 dagen dus dat voorspeld niet veel goeds morgen Haha!
Maar goed hij heeft er zin an dus ik dan ook maar. Nu maar hopen dat het niet ijzelt, veel warme dekens mee en gaan met die banaan.

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 21:49

Hoe laat moest jij ook alweer? In de middag toch? Ik kom wel even kijken. We hebben nu wel een nieuwe bodem in de bak dus dat is al verbeterd sinds de vorige keer dat je bij ons was!!

Tot morgen!!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 12:10

Is er bij jullie zaterdag en zondag les van Antoine? Als dat zo is, hebben Hanneke (Gozer op bokt) en ik zondag aan het einde van de middag les!

Ik ben zo benieuwd! We moeten er helemaal voor uit Den Haag komen, maar het lijkt mij de moeite waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 12:21

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en een verslag natuurlijk!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 09:52

Tja, wat een teleurstelling.... We werden zaterdagavond gebeld door de organisator dat AdB terug naar Belgie was gegaan... Hij was bang dat het weer nog slechter zou worden (terwijl de voorspellingen juist alleen maar beter werden).
Errug jammer! Maar hij komt 11 januari bij ons op stal lesgeven.