verslag "soll gesprek" verzorgster Jamaica

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

verslag "soll gesprek" verzorgster Jamaica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 23:34

Vandaag was dus dat de dag dat Mieke kwam kijken.
Ik vind het een hele leuke gezellige spontane meid, en ik denk zeker dat ze bekwaam genoeg is voor jamaica.
IVM bevroren bakken konden we niet veel doen, als de dooi goed genoeg door zet komt ze volgende week nog een keer om Jamaica onder het zadel te zien, maar ze staat er zeer zeker niet negatief tegenover!
Nog even afwachten dus

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 01:41

Gaaf dat 't tussen jullie tenminste goed ging Lachen Nu maar hopen dat het tussen haar en Jamaica ook klikt Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 09:28

Dit klinkt echt geweldig Stef!
Als ze goed bevalt ook een keer een foto van hen op Bokt?

Cerise krijgt in de toekomst ook een verzorgstertje.
Geen 'echte', maar de nicht van Peter, haar dochtertje, rijdt sinds een jaar op een manege in de buurt en wilde zoooo graag een paard verzorgen. Lovers

Dan mag dat meisje dus eens in de 2 of 3 weken (ligt ook aan hoeveel tijd ik heb) met mij mee om onder begeleiding Cerise te poetsen, eventueel ook een ander (veel rustiger) paard knuffelen... Lovers
Verder 2 dolle lieve labradors helpen hun energie kwijt te kunnen, in het kippenhok kijken naar eventuele eieren of kuikentjes, als ze wil mag ze helpen met uitmesten, en na het rijden mag ze uitstappen terwijl ik Cerise vasthoudt. Lachen

Ze heeft nog nooit een verzorgpony/paard gehad, is nog erg onzeker en weet niks, maar ik vind het wel leuk om haar wat te leren en wat zal ze glunderen als ze op Cerise mag!
Dit wanneer het weer wat beter wordt: lees warmer, want Cerise is op het moment zó fris en springerig, die moet eerst maar eens 'opwarmen' de komende 2 maanden... Tong uitsteken

Mocht dit meisje over een jaar of twee goed genoeg rijden dan wil ik haar wel eens les geven in de buitenbak, en als alles prima gaat naast haar fietsen terwijl we de weg op gaan, maar dat is toekomst.
Ze is pas negen, nogal erg lang voor haar leeftijd, maar durft niet zoveel.
De staleigenaresse en nog een vriendin van mij doen veel met NH, en ik ook, dus ik hoop dat we op deze manier haar onzekerheid wat kunnen weg nemen! Knipoog

Stef, heel veel succes met de nieuwe verzorgster, ik hoop dat ze goed bevalt! Ik zal duimen dat Jamaica haar ook lief vindt... }>
En gauw een verslag van als ze samen gereden hebben oke? Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 11:26

toch is er lichte twijfel.... Niet over mieke zelf hoor, absoluut niet. Maarja, het is toch een beetje m'n kind die ik aan een ander over laat die ik (nog) niet ken.
En dat terwijl alles zo positief is. Ze wil (in overleg) gaan lessen bij een prix snt George amazone (sanne Bijerman o.i.d.) dat is een kennis van haar. Ik ken Sanne ook, en vind het een geweldige meid. Dit mag dus zeer zeker van mij (ik heb zelf gewoon geen geld om van sanne te lessen)
Ze is geintreseerd in NH (euhm, mieke dus Haha!), vind rijden heel leuk, maar vind het ook heerlijk om na een dag werken lekker te mesten of te tutten. Tja, ik kan eigenlijk niks negatiefs over haar verzinnen. Toch voelt het wat vreemd, maar dat zal gewoon even wennen zijn, komt vast wel goed

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 11:35

Stef... geniet ervan. Laat het over je heen komen!
Je hebt iemand gevonden na deze lange zoektocht. In het begin elkaar even aftasten!

Het klinkt in ieder geval erg goed.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 12:52

Dat klinkt goed, stef! Maar ik kan je twijfels ook wel begrijpen, hoor. Je geeft toch je paard uit handen...
Als het allemaal zou doorgaan kun je een proeftijd afspreken. Dan kunnen jullie van beide kanten bekijken hoe het loopt.. Succes iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 13:11

Is normaal hoor, die twijfel. Het is toch je meissie die je aan een ander gaat toevertrouwen, da's een grote stap....
Probeer het los te laten, als jij een goed gevoel bij haar hebt, is het vast goed. Vraag je stalhouder of een leuke stalgenoot gewoon om een beetje een oogje in het zeil te houden, en schaf een agenda voor Jamey aan, waarin jullie allebei altijd even een kort verslagje schrijven. Zo kun je heel goed een vinger aan de pols houden hoe het gaat.
Geniet ervan, het zal je een stukje rust geven!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 13:16

leuk hoor dat je nu (bijna zeker) een verzorgster voor Jamaica hebt!
hopelijk word het wat, en het is wel te begrijpen dat je het moeilijk vind. Maar als alles positief is aan haar kan je het altijd proberen!
veel succes ermee!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 20:29

leuk zeg!!

Ik kwam trouwens toestrak iets leuks tegen in een oude Ponyclub Knipoog Je zocht een verzorgster voor Honey Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 00:38

pffff, da's lang geleden! Werd ook pas een half jaar nadat ik het verstuurd was geplaatst, dus toen had ik allang iemand gevonden Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 00:42

stef schreef:
pffff, da's lang geleden! Werd ook pas een half jaar nadat ik het verstuurd was geplaatst, dus toen had ik allang iemand gevonden Haha!


in 1999 om precies te zijn, maand weet ik ff niet. Dat duurde ook altijd lang he bij de Ponyclub

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 02:21

Je redenen dat het een beetje gek voelt, is voor mij reden genoeg om niet aan een verzorgster te beginnen. Ik vind het niets om mijn paardje aan een ander over te laten

Maar wel leuk dat je zo iemand hebt kunnen vinden! Party!!