petra vandaag koliek gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 18:41

om 2 uur werd ik ineens op mijn werk gebeld petra lag heel de tijd in der stal te kreunen en ze hadden haar eruit gehaald en liepen al een haluur met haar of hun de dierenarts mochten bellen ja natuurlijk zeg ik en ben als een speer naar de manege gegaandus ik kom op de manege aan heel de weg op mn brommer nagedacht( word je ook niet vrolijker van) loopt ze daar nou ik kreeg echt een steek in mn hart ze wou constant gaan liggen en akte dus elke keer door der benen daarna ben ik emt haar gaan lopen met iemand erachter met de zweep want ze wou der steeds laten vallen dat werkte niet dus ben ik erachter gaan lopen met de zweep nou ik kan je vertellen het deed me echt zeer haar zo temoeten slaan dat ze bleef lopen en niet zou gaan liggen terwijl ze al zoveel pijn had de dierenarts zou binnen een haluur komen maar het was al een uur later toen belde ik hem weer en was die er binnen tien minuten ze heeft een spuitje gehad en na 2 min knapte ze daar al van op het was darm koliek der hartslag en der pols waren goed dalijk ga ik weer bij der kijkenben er echt heel erg van geschrokken we weten nog steeds niet hoe het gekomen is ze heeft niets raars gehad of er moeten kinderen zij die haar wat gegeven hebben nou dit moets ik even kwijt
groetjes wendy

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 19:06

Scheve mond\ He bah, wat vervelend, sterkte ermee.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 19:15

Kan me voorstellen dat je flink geschrokken ben. Ik zou me ook lam schrikken.
Maar heel veel sterkte met Petra en geef haar maar een flinke knuffel Knipoog
groetjes.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 19:17

ik ga zo weer naar haar toe ze is nu nog een beetje suf ga der dalijk heel erg lang knuffeln net als vanmiddag Lovers

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 19:49

he wat rot!
Sterkte met 'r!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:09

He gatsie kan me voorstellen dat je daar helemaal verdrietig van word Verdrietig
Ik hoop maar dat ze snel weer opknapt!!!

Sterkte ermee, en geef haar maar een dikke knuffel van mij Lachen

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:19

Jeetje das inderdaad erg schrikken!! Sterkte met haar en knuffel der maar flink. Ik hoop dat ze snel weer opknapt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:32

schrik Verdrietig
Maar wel fijn dat ze er bij je op stal zo snel bij waren. Ik zal voor je duimen want de komende 24 uur blijven kritiek.
Sterkte