instructrice-problemen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

instructrice-problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 20:00

hey
ik denk dat ik toch maar een nieuwe instructrice moet zoeken. Scheve mond
Gisteren zou ik les hebben om 19u, zoals altijd. Voor de zoveelste keer, zei ze dat ze naar een vergadering moest en we de les dan gingen verzetten naar vrijdag (vandaag dus) om 16u.
Ik vanmiddag met Gigi (mijn paardje dus Knipoog ) naar de manege. Om 20 voor 4 beginnen losrijden. Om 4u: niemand te zien. Kwart na 4... nog niemand; ondertussen heb ik maar nog wat zelf getraind enzo, maar om half 5 (eigenlijk al het einde van mijn les) was ze er nog niet! Boos!
Toen was ik het beu en ben maar terug naar huis gestapt.

Volgens iemand op de stal die haar ook kent, wil ze gewoon geen les geven, maar dan kan ze toch gewoon zeggen dat ze volgende week wel weer gewoon lesgeeft?
Trouwens, wanneer ze dan lesgeeft, is ze ook veel aan het telefonern of praten met anderen, en geregeld kijkt ze gewoon niet als ik iets moet doen Boos!
Nu ben ik het echt wel beu en zoek iemand anders...
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:04

He bah! De volgende keer dat je haar ziet moet je haar er wel ff op aanspreken en eens kijken wat ze erop te zeggen heeft. Succes met het zoeken van iemand anders!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:06

NAADJE zeg, zou idd iemand anders zoeken


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:16

Inderdaad lekker zo'n instructrice. Jij wilt les, dan verwacht je toch ook les? Bovendien betaal je haar ook niet om te bellen en een beetje afwezig te zijn. Zonde hoor, maar ik vind het ook echt raar en een beetje onverantwoord van haar uit. Ze krijgt hier niet bepaald een goede naam van. En steeds maar uitstellen en er volgens mij ook een beetje van uit gaan dat jij altijd kunt... Doet ze dat bij iedereen zo?

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 20:33

hey
Bij de anderen is het net zo. Ze zit veel rond zich heen te kijken, te telefoneren of te praten. Ik weet bvb wel hoe ik moet wijken, maar dat lukt nog niet zo goed. (verzet) Ipv te zeggen wat ik moet doen, zegt ze niks, maar alleen dat ik het nog eens moet doen.
Een meisje die ik ken, die naar een andere manege is gegaan, had vroeger ook les van haar en ze zei ook dat ze het meeste deel van haar les voor niks aan het rijden was.
Eerlijk gezegd had ik er zelfs meer aan, toen mijn vader 2 weken geleden mee was gegaan. Hij zei tenminste hoe Gigi liep. Hij kent er niks van, maar gaf bvb een heel goede en simpele opmerking, dat hij vooraan wel goed "pootje-over" deed en achteraan niet zoveel Haha! hihi.
Maja, daarom dat ik dus best maar iemand anders zoek...
xxx

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 23:10

wat vervelend zeg. Hopen dat je iemand anders kan vinden

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 10:29

Ik zou inderdaad een andere gaan zoeken dan!! Mijn instructrice is altijd op tijd, en anders belt ze op, zelfs al komt ze maar 10 min later. En heeft volle aandacht voor mij en mijn pony!

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 10:57

zo iemand hadden wij een tijd geleden bij het gehandicapten-rijden. wij hebben toen geklaagd en toen is ze door de vereniging vervangen door een ander, maar dat was in het noorden

boemel

Berichten: 8261
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:08

Mijn vorige instructeur kwam ook altijd te laat of zei de les af (op het allerlaatste moment). Ik was het zo beu, dat ik niet meer afgesproken heb en een nndere instructrice gezocht heb.
Nu ben ik erg tevreden.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:12

Hmmmm dat is dus heel gauw een andere zoeken he.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:19

Ik zou haar er eerst eens over aan spreken en vragen wat ze nu eigenlijk wil. En na aanleiding van dat gesprek kun je besluiten om het nog eens te proberen of heel snel een andere gemotiveerde instructrice te zoeken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Getty_Maan, Hicaria, Marcato, N_B_N, Nouki_poek, onpaard, Plus_en_Min, Vagabondo en 32 bezoekers