Vrijdag de 13 e jahoor!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Vrijdag de 13 e jahoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 19:46

Het kon ook niet uitblijven he, vrijdag de 13e, ik dacht nog nou nou nou het gaat allemaal goed vandaag. Tong uitsteken
Ben wezen paardrijden, mijn bruine liep eindelijk goed, niet onregelmatig en het andere paardje heb ik ook heerlijk op gereden, zie je nou wel, niks ongelukken op vrijdag de 13e! Niet eraf gevallen...., geen bokken.... Haha!
Maar jawel hoor, daar kwam het telefoontje.... de Lipizzanerdag van zondag word afgelast vanwege het voorspelde ijzen. Heel begrijpelijk, maar wel BALEN!!!!! Zouden een aantal bokkers heen gaan, erg leuk om die te ontmoeten, maar zowiezo zijn de Lipizzanerdagen erg gezellig en ik had er dus heel veel zin in!
Maar goed, volgend jaar beter Huilen



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:05

Ja zou het komen omdat het vrijdag de 13e is? Knipoog
Ik vind het ook erg jammer, had er veel zin in, gister nog met mijn zus de stad ingeweest om 4 gelijke shirts te kopen voor het viertal. Was nog een hele zoektocht maar we waren wel geslaagd.
Maar ja, mijn zus had al weinig trek om Pliva de weg op te sturen als het echt glad zou worden. Zonde dus, maar wel begrijpelijk.
Wel jammer dat we nu niet gaan meeten! We hebben ons al zolang op zondag verheugd Frusty

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:18

He wat jammer. ik heb het ook al weken in mijn agenda staan. Had er erg veel zin in, maar ik zou ook liever niet met mijn paard de weg op willen als het zo glad wordt.

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:37

en ik weet het helemaal..............Wanda is er niet meer op vrijdag de 13e..........., maar ik ben wel op vrijdag de 13 geboren...

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 19:50

ik heb geluk gehad deze keer,er zijn geen rare dingen gebeurd Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Mieke, Sheeltje2, wend2009 en 28 bezoekers