Wat is paardrijden zalig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kenomaxbe

Berichten: 380
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: melle belgië

Wat is paardrijden zalig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 20:33

Hallo Bokkers. Ben vandaag na 5 weken non aktief weer op een paard gekropen ! Ik heb namelijk mijn pootje gerbroken (paardje uitgeslierd en ik eronder) . Het ging nog niet zoals het hoort. Ik moet mijn been gans naar buiten draaien en mijn knie tegen het zadel drukken om geen pijn te hebben, niet erg rijtechnisch, maar 'k zit erop en 'k rij. Vanaf morgen moet ik met een vriendin naar 2 paarden rijden voor 14 dagen omdat ze op reis is, Net op tijd dus ! Allé, ik moet alleen maar los rijden hoor ! En vanaf nu zal 't elke dag beter gaan . Een betere kinesiterapie bestaat er toch niet !

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:42

Kijk maar uit. Ik kan niet meer op mijn hurken zitten, of springen (omdat ik dan te kort zit). als mijn knieen te lang gebogen zijn dat heb ik toch een pijn, LANG LEVE DE PAARDEN hihihi

kenomaxbe

Berichten: 380
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: melle belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 20:44

gijsenkim schreef:
Kijk maar uit. Ik kan niet meer op mijn hurken zitten, of springen (omdat ik dan te kort zit). als mijn knieen te lang gebogen zijn dat heb ik toch een pijn, LANG LEVE DE PAARDEN hihihi


Ook een (paarden)ongelukske gehad ?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:46

sorry maar ik snap eienlijk niet wat je nu zegt, wat is een: kinesiterapie
Veel plezier verder met het losrijden van de paarden, wat voor paarden zijn het?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:48

Yep jaar of 15 geleden, ik reed toen veel jonge paarden in en beetje te veel zand gehapt, met toevallig passerende hekken, palen, muren, hindernissen en mensen...............