Sturen jullie kerstkaarten (via de post)?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Sturen jullie kerstkaarten (via de post)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 17:39

Zo ja hoeze wel? Zo nee hoezo niet?

Ik ben er nog niet uit.
Ik denk dat ik het NIET ga doen, maar dan denk ik ook weer dan is het zo banketstaaf om Oma (van Harmen) niet terug te sturen terwijl die ons wel een kaart sturen. Scheve mond

:evaw:


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:44

Ik wilde het dit jaar eigenlijk niet doen. Hoewel we er al wel een stuk of 10 gekregen hebben...Ik twijfel ook nog. Haha!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:48

ik doe het dus wel via de post, er gaan morgen 38 kaartjes
op de bus en dan moet ik er nog een paar schrijven Haha!

oh ja, was ik even vergeten.....ik stuur ze dus wel omdat
ik gewoon vind dat dat erbij hoort

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:49

Sjimmy, ik kan je een hand geven...
Ik heb geen tijd om die dingen te schrijven en ook geen zin eerlijk gezegd maar dan krijg ik dus wel kaarten en vind het ook heel banketstaaf|ig als ze niets terug krijgen... kortom, het zal er wel op neer komen dat ik alsnog met een noodvaart kaarten ga schrijven en de helft vergeet... zoals elk jaar Scheve mond

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:49

mja ik weet het ook nog niet, vorig jaar wel gedaan maargoed ik ben niet zo's postfan Tong uitsteken Meestal komen alleen de slechte dingen met post (lees belastingsbrieven en bankafschriften Tong uitsteken)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:49

Hooguit 10. Naar ooms en tantes die geen e-mail hebben maar van wie ik ook ieder jaar een kaartje krijg, en naar bekenden die ik al veel te lang niet meer heb gesproken (vooral in het buitenland) omdat ik dat dan weer net iets persoonlijker vind dan een digitale kaart.

Verder doe ik er niet aan. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:56

nee eigenlijk nooit. ik vind familie wel belangrijk met kerst. daarom doe ik met 1 dag iets met mijn ouders.

Amor Vincit Omnia

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:58

Nope. Mijn moeder, broers, zussen en vrienden zitten tegenwoordig allemaal op het internet ... heeft in sommige gevallen nog wat overtuigingskracht van mijn kant gekost Tong uitsteken ... dus ik kan nu iedereen lekker goedkoop een digitaal kaartje sturen. Meestal krijg ik er wel een van de buren in de bus ... ... als ik even goed zoek kan ik ze dit jaar voor zijn Haha!

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:02

Nee, geen kaartjes. Voel me altijd wel een beetje schuldig, maar iedereen weet inmiddels wel dat ik het gewoon niet doe.
Gewoon lui-heid. Ik stuur per email wel een kaartje.

זכור

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:06

Per post niet en ook per email niet. Doe dit al een paar jaar niet meer en ik moet zeggen dat ik gelukkig ook steeds minder kaartjes zelf krijg Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:08

BTW in mijn geval zijn het wel voornamelijk nieuwjaarskaartjes. Ik wens mijn vrienden en bekenden graag een goed nieuwjaar toe, maar met kerst heb ik eigenlijk niets. Iemand een gelukkig kerstfeest wensen doe ik dan ook meer voor de ander die er prijs op stelt dan vanuit mezelf. Dus mijn kaartjes zijn zoals altijd weer nieuwjaarskaartjes.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:21

Ik stuur niets, de vrienden die ik heb zie ik meestal allemaal bij nieuwjaar of net iets daarna. En mijn familie? Die sturen het ook alleen maar "omdat het zo hoort". Bovendien weet ik hun adressen niet Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:23

Ik stuur ze wel. Maar wel beperkt. Opa en oma's, ooms en tantes die ik weinig zie en verder diegenen die mij iets sturen.
Ik hou wel van post en krijg over het algemeen ook best veel kaarten, dus ik stuur ze braaf terug. Dan krijg ik volgend jaar weer Haha!

* To Belg, or not to Belg *

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:25

Ik stuur terug Haha! eerlijke oversteek zeg maar en verder stuur ik een hoop e-cards op weg....meer omdat ik gek op kaartjes ben *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:29

Ik stuur eigenlijk nooit kaarten, zeker niet met kerst....toch geven anderen de moed niet op, want ik krijg ieder jaar toch weer kaartjes....
Via mail is wel een goed idee..en kost minder moeite Tong uitsteken

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:52

wij sturen iedereen per post een kaart (familie, kennisen en wat vrienden, vriendinnen)
de rest geven we zo.

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:53

Alleen aan mn naasten Tong uitsteken Dus mn vriendinnen . En familie denk ik ook wel...
En via inet ook wel wat aan Bokkers Lachen

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:38

Ik stuur wel kaarten, eigenlijk vind ik het geldverspilling, daarom stuur ik altijd kaarten van een goed doel: dit jaar Amnesty International maar ook vaak van Unicef. Ik denk dat er een stuk of 20 kaartjes op de bus gaan. Digitale kaarten vind ik onpersoonlijk, dat doe ik bijna nooit.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 21:29

ikke wel hoor

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 21:50

Ik geef al m'n klasgenoten een kaartje (via postvakje) en verder nog een paar voor goede vrienden en collega's.
Ik was het eigenlijk niet van plan, maar toen kwamen de eerste binnen en dan vind ik het ook weer zo banketstaaf om niets terug te sturen.
En voor alle bokkers die geen kaartje van mij krijgen, zie onderschrift Haha!

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 23:18

Ik doe er maar een paar voor vrienden enzo (en oma haha), maar die verstuur ik haast nooit, die duw ik liever in iemands hand *LOL*. Verder dit jaar denk ik wat ecards.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 23:22

Nee. ik stuur geen kaarten. Net als Kinta vind ik het pure geldverspilling. Als ik om iemand geef, dan heb ik daar het hele jaar de tijd voor om contact te houden. Dan schrijf ik een uitgebreide brief of klim in de telefoon, en stuur niet alleen een kaartje met "de groeten van" en verder niets.
Het bedrag dat ik normaal aan kaarten zou uitgeven gaat ieder jaar naar een goed doel. De afgelopen jaren ging het naar Brooke Hospital for animals en daar gaat het dit jaar weer heen.

Je suis Charlie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 01:51

Bij ons zijn er al 50 de deur uit. Iedereen stuurt ze, en het is een beetje banketstaaf om ze dan niets terug te sturen. Tuurlijk hebben de meesten email, maar ergens vind ik dat weer best onpersoonlijk.
Ikzelf stuur geen kerstkaarten, geef wel kaartjes terug aan mensen van wie ik het krijg, maar meer 'om iets terug te doen'. Uit mezelf doe ik het niet.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 02:33

ja wij sturen kerst kaarten, via email, en de gewone post Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Eliana, Gea99, Mallow, mvdende, Suusw, Wenta, xLauLaUx, xxxmh en 115 bezoekers