afbraak van andermans handel.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

afbraak van andermans handel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 15:20

nou het zit zo.en kennis van ons had een paard te koop.dit paard had een kleine aanmerking op de foto,maar dat is er wel bijverteld.!
er kwamen kopers voor dat paard kijken en hij beviel wel,dus wilde ze nog een ker terug komen.nu had iemand die onze kennis kende dit opgevangen.die kopers gingen ook nog bij die persoon kijken naar een paard.en wat denk je had hij tegen die mensen lopen zeggen dat het maar een krom paard was en dat ie niets waard was en weet ik t allemaal nog niet meer.onze kennis heeft dit naarderhand weer gehoort van die kopers(die uiteindelijk toch t paard van onze kennis kochten)uiter raard was die kennis van ons echt woest en wij trouwens ook.ik vind wel zoiets laag omdan andermans paard zo af te gaan staan te kraken terwijl je weet dat dat paard te koop staat.ik vind t echt stom.wat vinden jullie hier nu van???of ben ik de enigste die er zo over denkt??

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)


Kayli
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:50

Nee je ben niet de enige, zoiets kun je gewoon niet maken. Zou je zelf ook niet leuk vinden dus moet je het ook niet bij andere doen.

Als men aardig is tegen mij, ben ik aardig tegen hun!!!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:08

Ach, van je vrienden moet je het hebben...
Wat dom om iemand anders je paard te laten verkopen....

Ik vind het een schande, zoals het gegaan is, zeker van die zgn "vriend". Jeetje wat een mes in je rug. Nou goed, weet je ook wat je aan die onbeschofteling hebt. Nooit weer ergens voor vragen dus.
Zie het als leergeld.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:11

dat is nu het jammerlijke van de paardenhandel: ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet..erg jammer hoor...

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 20:33

je echt stom dat ze t een ander niet kunnen gunnen

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 21:46

maverick schreef:
nou het zit zo.en kennis van ons had een paard te koop.dit paard had een kleine aanmerking op de foto,maar dat is er wel bijverteld.!
er kwamen kopers voor dat paard kijken en hij beviel wel,dus wilde ze nog een ker terug komen.nu had iemand die onze kennis kende dit opgevangen.die kopers gingen ook nog bij die persoon kijken naar een paard.en wat denk je had hij tegen die mensen lopen zeggen dat het maar een krom paard was en dat ie niets waard was en weet ik t allemaal nog niet meer.onze kennis heeft dit naarderhand weer gehoort van die kopers(die uiteindelijk toch t paard van onze kennis kochten)uiter raard was die kennis van ons echt woest en wij trouwens ook.ik vind wel zoiets laag omdan andermans paard zo af te gaan staan te kraken terwijl je weet dat dat paard te koop staat.ik vind t echt stom.wat vinden jullie hier nu van???of ben ik de enigste die er zo over denkt??


Guttegut... wat een bekend verhaal he aileen...
Helaas is die persoon niet de enige die zoiets idiooits flikt...

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 22:11

ja jij weet nartuurlijk waar ik over heb of niet sabbi

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:23

Nou, Den Bosch vertel....

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 23:09

nieuwsgierig russel?????
misourri en ik weten eigenlijk niet of dat we namen kunnen noemen,want de gene die zich schuldig heeft gemaakt aan de afbraak van dat paard is een van onze mede bokt genoten!!!!!!!!
missouri kent t verhaal omdat zij ook de eigenaarese van dat paard kent.
dus jaa..........

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 00:12

Ik vind het niet kunnen om een paard echt af te kraken, waarschijnlijk was het uit eigen belang, omdat die persoon ook graag zijn paard wilde verkopen.
Maar ik vind het wat anders als je er zelf geen belang bij hebt en je raadt iemand af een bepaald paard te kopen...Ik zeg ook weleens voorzichtig tegen mensen dat ze misschien nog beter even verder kunnen kijken(en nee, ik heb niets te koop staan *LOL* ). En eigenlijk heb ik daar achteraf alleen nog maar dankbare reacties op gekregen Haha!

(spaties na de punten leest trouwens wel prettiger *LOL* )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:23

maverick schreef:
nieuwsgierig russel?????
misourri en ik weten eigenlijk niet of dat we namen kunnen noemen,want de gene die zich schuldig heeft gemaakt aan de afbraak van dat paard is een van onze mede bokt genoten!!!!!!!!
missouri kent t verhaal omdat zij ook de eigenaarese van dat paard kent.
dus jaa..........



Niet doen dus!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:19

Geen namen bekend maken. Daar komt alleen maar een hoop geruzie van. Vecht het onderling uit als je wilt.
Verder is het natuurlijk niet netjes om andermans paard af te kraken. Ik zou het ook niet leuk vinden om dat achteraf te horen. Maar verhalen uit de tweede hand neem ik over het algemeen met een korreltje zout. Vaak is de boel wat aangedikt en is het allemaal niet zo erg als het lijkt...
Bovendien kun je er toch niks aan doen. Het is niet aardig, maar daar blijft het bij. Zet je eroverheen en maak je er niet meer druk om.

* To Belg, or not to Belg *

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 21:40

ga ook geen namen gebruiken,vind ik niet passen op t form

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 12:05

Okey is snap het. Diegene voelt zich nu wel voldoende aangesproken en dat moet voldoende zijn.

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 13:05

Ook leerzaam voor degenen die nog niet beseffen dat je noooooit iets moet kopen, wat dan ook, van iemand die negatieve uitlatingen over anderen doet, meestal om de aandacht van eigen fouten af te leiden...

Gister? Dat komt morgen wel!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:14

Dat doen sommigen
We hebben een stel op stal die nu in de 30 is en er al vanaf een jaar of 17 loopt. Ze hebben tot ongeveer 2 jaar geleden altijd paarden van Jan (staleigenaar/boer) gereden. Altijd ontzettend gebruik gemaakt van Jan... Of was het misbruik...
Anyway, ze lopen altijd tegen iedereen te kletsen dat zn paarden niet goed zijn, enz. We hadden een vos op stal, die speciaal voor die jongen van het stel was gekocht als 3-jarige. Jan heeft hem zadelmak laten maken, en toen die jongen erop. Die heeft er zo'n 4 jaar mee aan zitten klooien, en er nooit wat mee berijkt. En t was altijd t paard als t niet goed ging. Uiteindelijk kocht hij een eigen paard, en is Natascha op de vos gaan rijden. Binnen 3 maand was het een compleet ander beest, viel altijd in de prijzen, etc. Maar tegen alle mensen die die jongen kent had ie zitten zeggen hoe slecht t paard was, dat ie niet normaal kon lopen, dat zn rug niet goed was, enz. Paar maanden later hebben we dit paard goed kunnen verkopen, is helemaal klinisch en rontgen goedgekeurd, was echt helemaal goed, en de nieuwe eigenaar zij later nog hoe een fijn paard dat t wel niet was...................

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Lois_, aliida, amber15, carina, DeGelukkige4, Donnatella, Earth, Isa_Sofie, Jorissie, Linde_C, mamabird, Marsie2, MissWeenie, Mliiesje, Noblesse_, Roihi, roosjenat, RoxanneJessy, Sting, Vagabondo en 109 bezoekers