Heel goed boek!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-01 16:05

Hoi, ik heb het boek "paardrijden winnen door de kracht van het positieve denken"van Jane Savoie gelezen en ik kan het iedereen aanraden. Eerst had ik zo iets van, nou zal wel zweverig gedoe zijn. Maar dat is absoluut niet zo. Vooral als je wedstrijden rijd is het aan te raden. Het gaat over het relativeren en hoe je beter kan presteren dmv je gedachten en volgens mij werkt het echt! Ik had het gisteren met rijden een beetje uitgeprobeerd, zo staat er in dat je tijdens het rijden telkens 1 woord moet herhalen, bijvoorbeeld Ontspannen of Harmonie en dan gaat je paard ook zo lopen. Ik vond het best lastig, maar Rood was liep gister wel lekker ontspannen! Ook staat er in hoe je je moet voorbereiden op wedstrijden en zo! Echt een aanrader! Groetjes Danielle

arans

Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: Heel goed boek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:53

dit is een heel oud topic ,maarjah ik wou hier toch ff op reageren

waar heb je dit boek gehaald?? en kent noeg iemand dit boek??waarschijnlijk antwoord er niemand maarjah...

Britt

Berichten: 18892
Geregistreerd: 18-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:54

ehm dit topic zal hoogstwaarschijnlijk wel gesloten worden ivm wel heel erg oud topic!

Puera

Berichten: 8086
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Heel goed boek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:38

arans schreef:
dit is een heel oud topic ,maarjah ik wou hier toch ff op reageren

waar heb je dit boek gehaald?? en kent noeg iemand dit boek??waarschijnlijk antwoord er niemand maarjah...

Gewoon even een PB naar de TS, die zal je vast wel een antwoord kunnen geven.

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:40

of even googlen of via bol.com zoeken?