Kerst op Key West

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Kerst op Key West

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 08:52

Geheel onverwacht ga ik volgende week vrijdag naar Florida. De eerste 6 dagen verblijf ik op Key West, daarna nog een klein stukje noordelijker.

Het is er nu 26 gr. en ik heb echt zin om de Kerstdagen eens onder de palmbomen door te brengen Haha!

Ik zal aan jullie denken als ik op mijn ligbed op het strand lig Schijnheilig

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 08:54

tjonge jonge wat een mazzelpik ben jij!!

Ik ben helemaaaaal niet jaloers Schijnheilig

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 08:55

eeek, wat naar! Terwijl wij hier fijn in de kou blijven Frusty Sterkte!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 09:11

Ik ben een keer op Key West geweest. Echt een PRACHTIG en SCHITTEREND plaatsje. Subtropisch, schilderachtige huizen met van die grote "porches", musea, en het huis van die ene schrijver... hoe heet ie ook alweer.... ik geloof die schrijver die ook wat met Marilyn Monroe getrouwd is geweest, of heb ik het nu mis? Een van de aller mooiste plaatsen waar ik ooit geweest ben.

De hond is de betere mens

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 09:12

Veel plezier daar, op dit moment is de leeftijd daar ongeveer 60+.
Maar goed dat mag de pret niet drukken.

Quo Vadis?

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 09:37

Ik ben er ook al eerder geweest, Desiree. Die schrijver heet Ernest Hemmingway.

En de gemiddelde leeftijd 60+? Misschien valt dat in de vakantie wel mee en buiten dat ga ik toch voor een heerlijke ontspannen vakantie, dus ik lijk zelf wel 60+ Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 09:44

Heerlijk lijkt me dat! Lekker warm, palmbomen *droomt half weg*. Ik zou daar best eens willen rondlopen (of dobberen op een luchtbedje in het zwembad Cool ).

Ach, ik mag niet klagen, wij gan met oud op nieuw een midweek naar de Ardennen, ook fijn!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-12-02 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 09:50

Fitzroy schreef:
Ik ben er ook al eerder geweest, Desiree. Die schrijver heet Ernest Hemmingway.

En de gemiddelde leeftijd 60+? Misschien valt dat in de vakantie wel mee en buiten dat ga ik toch voor een heerlijke ontspannen vakantie, dus ik lijk zelf wel 60+ Knipoog


Yep, die bedoelde ik! Kon niet op de naam komen. Wat kan het schelen dat die mensen daar ouder zijn? Jonge mensen zijn vaak maar sikkeneurig omdat ze zoveel moeten.

De hond is de betere mens

Tamara80
Berichten: 37
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 09:52

Ooh ik betrap mezelf erop dat ik jaloers ben op je!!! Schijnheilig
Key West is schitterend. Ik ben er zelf in 1998 geweest en ik heb de tijd van mijn leven gehad. Er mooie dingen om te bezichtigen enzo... Vergeet ook niet om een bezoek te brengen aan Dinsey World in Orlando. Het is een stukje rijden maar ook zeker de moeite waard....
Zeker nu met al die kerstversieringen enzo. Geniet er maar lekker van voor je het weet is het voorbij hoor!!!!
Maak je wel foto's?? Zodat wij toch ook een beetje kunnen meegenieten? Pling

Groetjes


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:27

Ooohhh.... Key West, heerlijk!! Ik ben er ook al 2 keer geweest, echt een prachtig plekje! Fijne vakantie en veel plezier!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:35

Owwww jaloers! Heel veel plezier daar Fitz! Stuur je ff een kaartje? *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 11:46

Heey wat leuk! Ik ben vorig jaar naar Key West geweest het is daar echt superwarm! ik was er ook tijdens de kerstdagen. het is echt een heel leuk plaatsje.wij gingen daar ergens eten in een heel mooi huisje met een veranda en tegenover dat huisje was een kroeg en daar stonden echt superveel van die motors (harley dinges of hoe je dat ook schrijft ) en allemaal van die mannetjes met tatoeages echt heel gaaf.Key West is echt heel cool! veel plezier ! en wel foto'S maken he want die wil ik wel zien als je terug bent!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:18

Kelere zeg wat ben jij een bofkont. Wordt het toch nog een gelukkige kerst? Knipoog
Ben helemaal niet jaloers hoor (*@@!#**)!

Veel plezier!!

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:20

Enne... ga je nu dan wel wat doen aan hoe ze je noemen? Hoe was dat ook al weer? Dat hemd met die lange witte benen?? }>

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:14

key West... Ik heb echt een beetje heimwee naar de key's

Ik ben in 1998 naar Florida geweest en heb daar een rondreis gemaakt.

1 dag Keywest, het Hemmingway huis bezocht en het halve eiland over gewandel en s'avonds een catamaran tocht gemaakt met reggae muziek(als ik dan nu weer hoor denk ik altijd daaraan).
lekker gegeten en ook die vieze smerige Lemon Pie geproefd Misselijk wat was dat smerig Haha!

Ik wil zeker nog een keer terug en dan wat langer blijven.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:23

weer zo eentje die snel weggaat uit ons koude landje Tong uitsteken hihi
veel plezier hoor! Al zou ik met de kerstdagen voor geen goud naar een warm land willen Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:24

Key West! Wow! Daar was ik een paar maandjes geleden nog. Heerlijk is het daar en er rijden ook veel mooie auto's! Het weer zou ook zeker nog wel lekker zijn...

Citaat:
Vergeet ook niet om een bezoek te brengen aan Dinsey World in Orlando. Het is een stukje rijden maar ook zeker de moeite waard....

Dat is wel een behoorlijk eindje hoor!! Ik zou gewoon van mijn tijd genieten en al mijn tijd doorbrengen op de warme Keys (Key Largo is ook leuk!!) en dan kan je misschien nog een dagje naar Miami ofzo. Dat is niet al te ver rijden. Als je van de Keys af bent hoogstens drie uur. Ach, misschien moet je er gewoon echt ontspannen en genieten van de heerlijke zon die hier in Nederland nu wel erg ver te zoeken is!!

Citaat:
eten in een heel mooi huisje met een veranda en tegenover dat huisje was een kroeg en daar stonden echt superveel van die motors (harley dinges of hoe je dat ook schrijft )


Je bedoelt bij Sloppy Joe's??

Hee, veel plezier alvast!! En neem het goede weer aub mee!!!!! Ik word gek van die vrieskou hier

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:29

Ik zie alweer waar het grote geld zit Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:30

Gera,zou best wel kunnen ja! echt supermooi !
ik ben ook in Orlando en Miami geweest en 3x in Disneyworld echt supertof allemaal Miami vondt ik het leukste dus als je tijd hebt zou ik er zeker een kijkje gaan nemen.maarja anders gewoon in de key'S blijven tis daar ook leuk!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 16:36

Die laatste 4 dagen zitten we vlak onder Miami, dus dan kunnen we daar nog wat bezoeken.
Disney World is echt te ver en staat in principe niet op het programma. Gewoon lekker een relaxte zonvakantie en een beetje rondtoeren op de Keys.
Wel wilde ik naar het John Pennekamp State Reef Park. Iemand daar al eens geweest?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:40

In Miami ben ik twee keer geweest. Op Ocean Drive had ik het altijd uitstekend naar mijn zin, vooral in de buurt van de 5e straat, de laatste keer dat ik er was, zat ik in een hotel op Ocean Drive.
Aan toeristische attracties heb ik nauwelijks gedaan, de Everglades geloof ik wel, Parrot Jungle wil ik niet heen ivm mijn angst voor vogels en zo waren er nog wat van die dingen. Er is wel nog van alles te doen aan leuke dingen, Bayside op Downtown Miami is leuk, Fort Lauderdale is leuk om te bezoeken.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:31

Op de hoogte van Miami, alleen dan meer richting de westkust, is bij het Everglades National Park een hele leuke alligatorfarm. Ik weet het, er zijn er heel erg veel, maar die farm was ook op TV tijdens Ushi en Van Dijk en daar ben ik zelf ook heen geweest. De rondritten met de airboats zijn echt spectaculair!
Verder weet ik niet hoe cultureel je bent, maar ook indianenreservaten in en rond de Everglades zijn een bezoek waard.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:37

bij de erverglades ben ik ook geweest en ik ben ook op'zo'n bootje geweest om krokodillen te zien,was echt heel gaaf! kreeg je van die watjes in je oren. downtown disney is ook erg leuk!
ik zou zeker even nog een kijkje gaan nemen in Miami ik vindt het daar helemaal geweldig (ik wil d'r zelfs gaan wonen:D )

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:38

Wow, lekker zeg! Heel veel plezier daar, ik zal aan je denken als ik hier bibberend bij de kerstboom zit! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 08:04

Nou dan gaat onze buitenrit dus niet door in de vakantie Huilen . Maar ik gun het je van harte hoor. Wanneer ga je weg?

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, ComscoreBot, Emmaa_92, Jessica_1998, Jet, Larissa123, Liselot, Majestic-12, Merileth, moeshie, MoniqueT, Monody, Nathalie18x, Nina1999, Nolicapri, rocky_1995, Seventeen, shirleyp, Sintara, waikiki_6, xnaomivdh, YandexBot, Zuidpool29 en 71 bezoekers