Wedstrijd in het noorden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Wedstrijd in het noorden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 16:10

Hallo westernruiters,

De manege bij mij in de buurt is van plan een westernwedstrijd te organiseren.
De manege beschikt over twee binnenbakken, een buitenbak en een voldoende parkeerterrein.
Hij ligt in nieuwe Pekela, Tussen winschoten en stadskanaal.
Is er animo genoeg voor een dergelijke wedstrijd in dit gebied en wat voor onderdelen en in welke klassen zouden jullie, potentiele deelnemers, dan willen rijden.
Dit om eens erachter te komen of een wedstrijd voldoende bezocht zou worden en wat jullie precies willen op een wedstrijd.
Andere tips over het organiseren van een wedstrijd zijn natuurlijk van harte welkom.
Groetjes Peppy

DubbelFun

Berichten: 88655
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:33


Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:34

Ja leuk, wij doen wel mee hoor. Lekker dichtbij Haha! Ik rij meestal pleasure en horsemanship in de amateurklasse. Ik denk dat er wel genoeg animo is hoor. Op de wedstrijden in Zuidwolde en Oosterwolde komen best veel mensen af.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:42

Jammer voor mij is het weer ver weg

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:48

Wordt het een wranwedstrijd?
Dan zullen er wel een aantal mensen van onze stal meedoen denk ik.. Lachen

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 20:57

Het is wel de bedoeling dat het een WRAN wedstrijd word. We hebben al telefoonnummers van mensen die ons kunnen helpen.
Nu de animo nog Lovers

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 21:08

Het is voor mij redelijk in de buurt, dus ik zou eventueel wel aan een wedstrijd mee doen. Ik doe aan reining(beginners).

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:51

ja gezellie, en tuurlijk als mijn paardjes fit zijn doe ik mee. ik ben amateur maar rijd ook open klasses. en welke onderdelen ik rijd alles van trail tot reining met alles er tussenin.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 00:33

Als je er een showmanship beginners in doet kom ik misschien zelfs zelf wel een keer meedoen... Cool

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 22:04

Ja, lijkt me leuk! Hoe meer wedstrijden in het Noorden, hoe beter Haha!
Ik zelf woon in Friesland en rij wedstrijden in Oosterwolde en Zuidwolde in de Beginnersklasse: trail, horsemanship en reining. Een wedstrijd ergens anders zou voor de verandering wel leuk zijn.

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:39

Ik rij op dit moment geen wedstrijden maar erg leuk dat er wat meer in het noorden komt.
In foudgum zijn er ook een paar geweest en daar hadden ze ook wedstrijden voor groene beginners,mensen die voor de alle eerste keer meededen dat vond ik niet verkeerd.
Ik heb beginners showmanship en trail gedaan.
Mijn vriendin doet amateur halter en showmanship,die zou denk ik ook wel komen.
En een aantal standjes met artikelen zou ook leuk zijn bijvoorbeeld van the oregon trail of kebo die zitten redelijk in het noorden.
succes ermee en ik denk dat er genoeg animo voor is maar ook niet iedereen zit op bokt.
Dus een melding in de wran of qaurter zou wel handig zijn of de paardenkrant.

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:22

Ja leuk! Ik wil ook meedoen! Moet ik Leo wel ff leren remmen, maar dat gaat vast wel lukken! Wil dan meedoen in de trail en misschien in de pleasure en de reining, maar tis niet echt een pleasure paard... Wil evt. ook wel helpen met opbouwen vh parcours e.d. als ik maar wel mee kan doen..

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:59

Ja leuk doen, des te meer wedstrijden deze kant op komen des te beter. Misschien komt het hier dan ook nog eens van de grond.

Wij zitten dan wel niet helemaal in het noorden maar wij organiseren 7 juni 2003 (nog ..... nachtjes slapen) een WRAN erkende C-wedstrijd. Voor meer info: zie de wedstrijd agenda/kalender van SM

Greetz Mirriam

Signe

Berichten: 5810
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:34

Ik kom sowieso kijken! en wie weet als er iets voor groene beginners is kunnen Blizz en ik misschien meedoen?? ( trail ofzo)

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 17:09

Hangt helemaal van een aantal factoren binnen onze familie en de datum af. Als mijn beessie dan fit is wil ik misschien ook wel komen.
Kan nog niets beloven, maar hou ons op de hoogte!
Zou dan beginner zijn en medoen in horsemanship (leuk !), en/of misschien pleasure of trail.