Voor Annemiek

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Voor Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 09:52

Hallo mensen.

Ik zou jullie willen vragen of jullie wat liefs voor Annemieke willen schrijven hier.

Vandaag is het een jaar geleden dat haar vader overleed. Verdrietig Ze kan dus wel een opkikkertje gebruiken! En wat is er dan beter als een opkikker op bokt?

Annemiek, je bent een kei en veel sterkte vandaag voor jou en je moeder!

Knuf,

Tallie
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 13-12-02 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 10:19

He wat een nare dag moet dit voor jou zijn Annemiek.... Ik hoop voor je dag je hele mooie herinneringen aan hem hebt, waardoor er toch ruimte voor een lach zal zijn.
Hou je taai, veel sterkte, ook voor je moeder.

Knufje, Sonja

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 10:23

Moeilijk dag, zeker zo kort voor de feestdagen. Heel veel sterkte en vergeet niet: zolang je aan hem denkt en over hem praat, is je vader niet echt weg!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:37

Hoi Annemiek, dit zal een dag zijn die je nooit zal vergeten. Het zal dan ook heel moeilijk zijn om er overheen te komen. Tuurlijk kom je er niet helemaal overheen, want zo iemand als je vader vergeet je niet zomaar. Ik wens jouw en je moeder en de rest van familie en vrienden heel veel sterkte vandaag en iedere dag dat je nog aan hem denkt.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Machie

Berichten: 15956
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:10

Ook ik wens jou, je moeder en de rest van de familie veel sterkte toe!!!!!

En verder sluit ik me aan bij de anderen,
sterkte, groetjes Marleen


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:21

....En als ik dood ga,
huil maar niet.
Ik ben niet echt dood,
moet je weten.

Dood ben ik pas,
als jij mij bent vergeten.............


Bram Vermeulen.

Veel sterkte op zo'n nare dag als deze.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Rocamor

Berichten: 10733
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:50

Hoi Annemiek,

Sterkte vandaag. Het eerste moeilijke jaar heb je nu achter je, de eerste kerst zonder.., de eerste verjaardag van jezelf en andere familieleden zonder.., de eerste verjaardag van je vader terwijl..

Ik weet het, mijn vader overleed 6 jaar terug, ik was toen 21. Dat eerste jaar vond ik het moeilijkste. Langzamerhand gaat het slijten, vergeten doe je nooit. Gelukkig kan ik nu weer met een glimlach op mijn mond aan mijn vader denken, aan de leuke dingen die ik met hem heb beleefd. Het eerste jaar herinnerde ik me alleen zoals hij 'in zijn kist' lag. Maar nu zie ik hem weer voor me zoals ie trots was op 'zijn' meiden, zoals ie op zijn 55-ste leerde paardrijden terwijl ie jaaaaaaaaren doodsbenauwd was voor die grote lompe beesten. Met dat soort dingen in mijn achterhoofd denk ik met een glimlach aan hem terug.

Ik hoop dat jij inmiddels ook zo ver bent dat je je de mooie dingen kunt herinneren. Voor vandaag in ieder geval veel sterkte voor jou en je familie. En inderdaad zoals Buitenzorg al aangaf: 'dood is hij pas, als jullie hem zijn vergeten!'

Rockes <3

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:18

Heel veel sterkte in deze tijd van het jaar. Liefs Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 11:19

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ik zit meteen al weer met tranen in mijn ogen. Ik had gisteren een vrije dag genomen van mijn werk en ben lekker naar mijn paardje gegaan (beste therapie!) en daarna in paardenoutfit naar de begraafplaats. Ja, gisteren was een moeilijke dag voor mijn moeder, broer en mijzelf waar ik echt tegenop zat te hikken.

Rocamor, de eerste keren zijn inderdaad het zwaarst, maar de eerste kerst zonder mijn vader hebben we al achter de rug vorig jaar maar het blijft moeilijk elke keer die feestdagen. Jij ook veel sterkte Rocamor. De scherpe randjes gaan er van af met de jaren maar het gemis blijft. Ik heb op het moment heel sterk dat ik denk van: "nu is het genoeg papa, nu heeft het lang genoeg geduurd en ik wil dat je nu terug komt"... maar helaas dit is voorgoed. Ik herinner mijn vader de manier zoals hij was en met familie en vrienden halen we ook de leuke herinneringen op, maar af en toe komen ook de nare beelden weer voor ogen, zoals de avond dat hij is overleden... ach het hoort nou eenmaal bij het verwerkingsproces.

En Buitenzorg je hebt gelijk: iemand is pas echt dood als hij is vergeten....

Nogmaals bedankt allemaal en ik wil iedereen die een geliefd iemand heeft verloren heel veel sterkte wensen de komende periode.

Alvast fijne feestdagen allemaal!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 11:21

Fijn dat je het zo goed opvat..

Ik was even bang dat je boos zou worden, maar dat valt reuze mee.. Deze actie komt recht uit het hart en ik wilde je ermee opvrolijken..

Goed om te lezen dat ik een goede keuze heb gemaakt..

Knuf, Lovers

Tallie..

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 12:16

Zo snel word ik niet boos hoor Tallie eerder emotioneel (ben stiekem een zacht eitje) Haha! Ik vind het heel lief van je dat je aan me gedacht hebt.

Thanx Schijnheilig

liefs,

Annemieke

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:12

Vergeten doe je ht nooit, geloof me..
Mijn zus overleed 27 september 1993, nu ruim 9 jaar geleden, ze zou dit jaar 30 zijn geworden...het verdriet wordt wel minder, maar vergeten... NOOIT!!
Veel sterkte in deze tijd van het jaar

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:57

de 12e was ook voor mij een zware dag, het was de dag dat mijn oma een jaar geleden overleed, en hoewel jullie stukjes niet voor mij waren, heb ik ze toch gelezen en stiekem even een traantje weggepinkt

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:21

Heel veel sterkte, het moet heel moeilijk zijn om je vader te moeten missen, en vooral rond deze tijd.
Maar blijf denken aan alle mooie herinneren die je hebt, in jou hart blijft je vader altijd leven.

Als je iets kwijt wilt kan dat altijd op bokt hoor!

Liefs Maaike

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, Diddykong, GoogleAdsense, kaatje89, nafnaf, SemrushBot en 14 bezoekers