al iem les gehad van Annemiek van der Vorm?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

al iem les gehad van Annemiek van der Vorm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 21:15

hey
Ik heb me ingeschreven voor een les van Annemiek van der Vorm. (zie www.equestions.nl ) Ik hoop dat ik wat ga leren Knipoog (zal wel he Knipoog )
Weet iemand hoe zij les geeft, of op welke manier zij traint? (dus Anky-"methode" of Coby-"methode")

Het is dus zo'n soort van clinic of zoiets, je krijgt dan samen met nog 2 of 3 mensen les gedurende een uur.
Het is wel redelijk ver (70km) en ik moet dan om 21u 's avonds maja, ik heb het er voor over Knipoog
Wat moet ik eigenlijk aandoen? Gewoon nette kleren en leren rijlaarzen? Moet ik een (goedgekeurde) cap op? En moet mijn paard met wit dekje en witte bandages of mag dat een andere kleur?
thanks alvast Lachen
xxx


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 10:03

Ik heb nog nooit les gehad van haar, maar ik reageer toch even Knipoog

Ik zou zelf wel gewoon nette kleren aandoen, hoeven geen wedstrijdkleren te zijn, als je maar niet aan komt zetten met een broek die vol hangt met modder Knipoog En je rijlaarzen, tja... dat moet je helemaal zelf weten, als je je rijlaarzen fijn vind rijden doe je die aan, anders hetgene waar je normaal mee rijdt Knipoog. Ik weet eerlijk gezegd niet of je een cap op moet...
En of je je paard persé in het wit moet steken, ik vind het zelf altijd wel sjiek als een paard wit gebandageerd wordt, maar ook daar ligt ook bij geheel bij jou de keuze Lachen

Ik heb Annemiek van de Vorm een paar keer op wedstrijd zien rijden, vind echt dat zij heel netjes kan rijden *anders was ze vast ook niet zover gekomen maar allah Knipoog* Heel veel plezier, en wij willen natuurlijk wel uitgebreid verslag en als het even kan ook foto's *LOL*


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 22:49

hey
bedankt voor de reactie Lachen
Ik denk dat ik gewoon een grijze rijbroek ofzo ga aandoen, en een wit fleece vestje ofzo. En idd mijn paardje met wit dekje en wit gebandageerd Lachen Ik vind het ook heel mooi, maar ik weet niet of dat niet wat snob-achtig staat? Ik rijd nl nog maar B (af en toe een officiele wedstrijd, maar das volledig anders dan in Ned.)
Een uitgebreid verslag komt er zeker Haha! Alleen foto's ben ik nog niet zeker van Verdrietig We hebben geen digi Huilen Misschien dat we mijn zus haar gewone fototoestel mogen gebruiken en dan scan ik ze wel Knipoog
xxx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, NinaZ en 8 bezoekers