Okee, foto's met uitleg!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Okee, foto's met uitleg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 02:52

Hier is Appie. Appie staat meestal buiten met de veulens. Hij wordt momenteel ingereden door mijn dochter.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/appy1(1).JPG[/img]
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/appy2(1).JPG[/img]
Hier dan DC. DC is nog steeds aan het herstellen van haar achterbenen en de peesbeschadigingen in haar voorbenen. Ze komt iedere dag buiten maar we kunnen nu eenmaal niet veel met haar doen.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/dcnew(1).JPG[/img]
Dit is Fressa. Fressa is een 7 maand oud veulen. Ze is nog nooit gehandeld geweest en nu stilletjesaan is ze aan het wennen aan het idee van mensen rondom haar heen. We hebben haar ook nog niet kunnen roskammen doordat we nog steeds bezig zijn met het proberen van haar te aaien. De halter ziet eruit alsof het klein is maar dat is dus niet zo. Met al dit wintervacht gaat dit snel zo lijken. Fressa haar halter kwam iedere dag wel af.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/fressa(1).JPG[/img]
Jerry, onze wilde hengst! Haha!

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/jerry(1).JPG[/img]
En dit is Tia; Tia is net zo oud als Fressa en hoort bij de wild bunch! Haar halter is ook nooit altijd aan en lijkt te klein te zijn. Is dus niet zo!
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/tia1(1).JPG[/img]
Het spijt me dat ik me nogal snel aangevallen voelde! maybe Bad Hairday?
Laatst bijgewerkt door DiamondCheckers op 12-12-02 15:49, in het totaal 3 keer bewerkt

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 08:56


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 13:18

Probeer het idd bij gofoto! De fotos dia via fotohub worden ge ulpoad zijn meestal binnen een paar uur veranderd in kruisjes. Ik laad ze nu bij gofot en heb daar geen last mee!

Succes want ik ben wel benieuwd!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:36


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 02:45

Aaarrrgg, daar baal ik dus nu van. Dacht ik al dat mijn foto's erop stonden. Zal zeker die andere upload site proberen. Thanks!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:37

doen ut niej....Boos!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:49

Je kan ze naar mij mailen.
Dan up load ik ze wel voor jou!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 23:29

Heb ze eindelijk hier op de site gezet. Eventjes allemaal wel kijken he!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:39

Ehmmm... misschien wat grotere halstertjes Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:44

Dat wilde ik net schrijven jantina. Het lijkt wel of de halsters ingegroeid zijn. Verder vind ik het niet echt mooie foto's. Alleen die van Jerry. Die vind ik wel mooi.

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:44

Als ik eerlijk mag zijn....het ziet er een beetje onverzorgt uit....verwaarloost......sorry.....

Idd die halsters...soort striemen op de neus...en fressa en DC zien er slecht uit op de foto....

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:46

ps..had de voorbenen nog niet eens gezien maar de vacht enzo.........lijkt eerlijk gezegt nergens op...sorry..... Verward
Als ik het verkeerd heb hoor ik het graag....

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 00:00

wat heeft dat paardje fressa nou bij haar oren?
ik vind alleen fressa beetje verwaardeloost uitzien (lijkt het alleen op,het is maar een foto,dus sorry als het niet zo is!)
maar het veulentje op de laatse foto zou ik wel een wat groter halster omdoen.
voor de rest leuke foto's hoor.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 00:22

Eerst en vooral DC ziet er niet uit omdat ze nog steeds aan het herstellen. Wat betrefd te kleine halsters? De ene is te klein en de andere te groot. We laten trouwens nooit de halsters aan. De veulens zijn allemaal nog wild en we hebben helaas nog geen tijd gehad om echt werk van hen te maken. Buiten dat heb je ook nog een het wintervachtje die er toch al grof uit gaat zien. Ik vole me een beetje aangevallen alsof wij niet voor onze paarden zorgen. Als het echter zo moet zijn dan zet ik liever geen foto's meer neer! Sorry hoor, maar het had leuk geweest als er toch iets positiefs kon gezegt zijn en niet meteen gelijk aankomen dat mijn paarden verwaarloost zijn terwijl dat helemaal niet zo is.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 00:33

Ik heb de foto's niet gezien maar ik denk niet dat je je zo gauw aangevallen moet voelen hoor!
Als je de halsters niet omlaat dan kunnen ze dus ook niet ingroeien en dan is 1 aanmerking al opgelost.
En tja mijn pony ziet er misschien ook wel wat verwaarloosd uit nu met zijn dikke wintervacht en kluiten modder enz.

Van een foto is het toch al moeilijk te beoordelen, ik had ze in ieder geval graag willen zien.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 00:56

Het gaat er mij niet om dat ik zo snel aangevallen voel maar omdat mensen niet langer dan hun neus kijken. Zo heb je natuurlijk diegenen die op een manege staan en hun paardjes zien er glimmend uit enz... Ze rijden dressuur en er mag echt geen stofje op hun paardjes zitten hoor. Onze paarden zijn niet verwaarloost. De veulens zijn wild en we kunnen niet zomaar hun pakken en beginnen te roskammen zodat ze mooi op een foto kunnen staan en de andere snotballen gelukkig maken. Bedoel ik niet voor iedereen natuurlijk! Maar goed, laat maar lekker gaan want ik verdien zo niet behandeld te worden. Ik kom hier wel wat vaker op Bokt en ik dacht zo'n beetje dat iedereen wel wist dat ik goed voor mijn paarden zorg. Hmmm, mistake dus!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 11:09

Ik kom hier nu al langer dan een jaar en je kunt nooit iets beoordelen adh van foto's of aan het aantal berichten dat iemand heeft geplaatst.

Ik heb weleens foto's gezien van iemand waarvan ik dacht dat ze de sterren van de hemel zouden rijden en waarop je duidelijk zag dat dit niet hoger dan b-niveau kwam.
Verkeerde inschatting dus.

Nu wil ik niet zeggen dat jij je paarden verwaarloosd maar voor mensen hier zag het er misschien wel zo uit.
Mijn pony staat ook dag en nacht buiten (ok wel een mogelijkheid om binnen te staan) en ziet er dus ook uit als een teddybeer.

Als iemand dan vind dat hij er verwaarloosd uitziet dan leg ik gewoon uit dat hij nu eenmaal 24/7 buiten staat en dat hij daarom niet tiptop geborsteld is.

Hoe jouw paarden eruitzagen kan ik niet beoordelen helaas omdat je de foto's hebt weggehaald.
Maar trek je commentaar niet teveel aan.
Ik heb hier ooit eens foto's geplaatst en ik kreeg twee pagina's commentaar omdat er boven de buitenste omheining een draad prikkeldraad gespannen was.
Ten eerste is die wei niet van mij zodat ik daar niets over te zeggen had en ten tweede stond er nog een binnenomheining van schrikdraad waardoor hij er dus niet bij kon komen.
Nadat ik dit had uitgelegd hield het commentaar grotendeels wel weer op en degene die overal een geheel verantwoord houten hek hebben staan en toch bleven zeuren zijn het mij niet waard om me druk om te maken.

Maar je foto's hebben er maar kort gestaan dus je hebt ook pas een paar reacties gehad.
Als je ze nu eens gewoon plaats met het verhaaltje erbij dat ze wild zijn en echt wel goed verzorgd worden dan kan iedereen zelf oordelen wat ze ervan vinden.
Ik sta ook niet op een manege en mijn pony loopt er nu bij.......
Dus daar kijk ik echt wel doorheen hoor!
En wat betreft die te kleine halsters: je hebt nu verteld dat ze deze niet omhouden dus dan is dat net zo erg maar zeg nu zelf: als jij ziet dat een paar pony's te kleine halstertjes om hebben op foto's en je weet niet of ze deze altijd omhebben dan valt jou dat tochook meteen op?
Ingegroeide halsters zijn erg gemeen dus vandaar de bezorgdheid van iedereen heer denk ik.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 11:31

ik heb de foto's ook niet gezien!
heb wel je foto's in je profiel gezien en daar vind ik je paardjes er leuk uit zien hoor!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 11:41

Ik heb de foto 's ook niet gezien.

Kan je ze niet even weer terugzetten? Je laat je toch niet op de kast jagen door een paar reacties? Als jij weet dat het goed is en dat je goed voor je paarden bent is er toch niets aan de hand?

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:03

Ik heb je foto's wel gezien en ik vond de paarden er normaal uitzien. Een streepje op de neus door een halster krijg je al snel zeker met een wintervacht. Ik zou me er niets van aantrekken als ik jou was.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:12


germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:05

Ik ben nu ook wel benieuwd anar de foto's. Ik kijk geregeld tegen teddyberen van paarden aan, die wit uitslaan van het huidvet omdat ze een dikke vahct hebben, die nu met de vorst weinig geborsteld wordt, dus ik vind niet snel dat paarden er zielig of verwaarloosd uitzien.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:19

Van mij geen woord over verwaarloosde paarden hoor DC. Ik weet hoe paarden eruit zien die 24/7 buiten lopen. Heb er zelf ook eentje Haha!

Het eerste wat ik dacht bij het zien van de foto's was, wat een leuke stippel! En de volgende gedachte was "oei, maatje groter halster kan geen kwaad". En die gedachte schreef ik op.
No offence!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:38

Ik vind het echt heel jammer dat je de foto's weg hebt gehaald want ik dacht eerst: Ha leuk! Foto's van DC! Toen kreeg ik alleen maar kruisjes Boos! ennu lees ik dit :/ Bah! Ik hoop dat het goed gaat met DC en de andere paardjes. Is het al erg koud in Minnesota?

=^.,.^=

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 15:51

Ik heb dus de foto's erweer opgezet met wat uitleg erbij. Hopelijk komt dit een beetje beter over nu!