Ik ben verdrietig..moet mijn katje in laten slapen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Ik ben verdrietig..moet mijn katje in laten slapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 14:05

Ik moet het even van me af schrijven...ik kom net terug van de DA omdat het echt niet goed ging met mijn katje...ik was laatst al bij de dierenkliniek geweest op de Weesperzijde...daar hadden ze dus even een hele foute diagnose gesteld... "blaasontsteking"...terwijl ik ze notabene de geschiedenis van mijn kat verteld heb (ongeluk met als gevolg tijdelijke blaas- darmverlamming 3 jaar geleden...) waardoor ze hadden moeten weten dat zijn blaas zijn zwakke plek is dat bij andere problemen opspeelt. Ze zouden zijn blaas leeg knijpen (hij kon nl. niet meer plassen sinds een dag toen ik daar heen ging) maar dat hebben ze dus duidelijk niet gedaan...mijn DA heeft dat vandaag nl. gedaan en toen was het duidelijk, vlak voor mijn lieve puk's blaas zit een heel groot gezwel op een plek die helaas niet opereerbaar is, dit is de oorzaak van zijn andere problemen en er is helaas niets aan te doen Huilen Huilen Huilen De enige reele en diervriendelijke oplossing is mijn lieve katje in te laten slapen Huilen Hij heeft nu een prikje van de DA gekregen waardoor hij zich nog een week goed voelt, dus geen pijn en gewoon eetlust (klopt want hij liep net opeens te rennen en ging ook gewoon weer eten...) dus ik heb een paar dagen om afscheid te nemen van mijn lieve puk en dan kan hij vredig en zonder pijn inslapen. Ik weet dat dit de enige beslissing is die ik voor mijn kattebeest kan nemen, maar ik kan nu niet meer stoppen met huilen. Ik ga mijn monstertje zo vreselijk missen...hij is het kindje van onze eigen poes en ik heb hem 10,5 jaar geleden geboren zien worden en ik was accuut verliefd...de andere kittens waren ook superleuk en om verliefd op te worden, maar met dit kleine dropje had ik gewoon iets...en heb ik altijd gehad, ik houd zo vreselijk veel van dat kleine beestje. Ik wil hem helemaal niet hoeven missen verdorie, ik wil zo graag dat hij gewoon vrolijk en gezond hartstikke oud wordt...maar helaas...ik ben zo verdrietig, ik weet gewoon even niet wat ik met mijn verdriet aan moet, vandaar dat ik het even van me af schrijf op bokt. Ik voel me zo ontzettend klote Huilen Huilen Huilen


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:15

ERg is dat he. ZE kunnen nog zo hard roepen dat het het beste is wat je kunt doen, maar of je er vrede mee hebt is een 2e. HEt gemis BLIJFT, dat wordt er echt niet minder om! Ik weet er helaas alles van. Veel sterkte.

De hond is de betere mens

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:15

He meis wat vreselijk voor je. Maar wel heel dapper en moedig dat je het belang van de kat voor laat gaan. Heel veel sterkte en je mag me altijd pb-en hoor.

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:28

Achgut.. Verdrietig wat zielig..
Ze heeft wel 10,5 mooie jaren bij jou gehad en daar moet je dankbaar voor zijn..Heel veel sterkte he!!

Boque | Bokai | Buka | Boksel

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 15:30

Je slaat de spijker op de kop Desiree...ik weet dat ik dit voor mijn katje moet doen...maar vrede...nee, ik heb er nog geen vrede mee Huilen Ik had dit totaal niet verwacht, ik had het zo graag anders gezien...en ik wil zo graag dat hij iig nog een paar fijne dagen heeft voor we afscheid van elkaar moeten nemen, ik ga lekker vis halen, pakjes catmilk...en hij heeft zijn pijstiller waardoor hij die paar extra dagen zonder pijn en ellende mee kan maken...ik hoop zo dat als `het` gebeurt is ik er wel vrede mee heb, want ik kan mijn puk niet laten lijden...ik hoop zo dat hij dat ook snapt...dat ik echt niet van hem af wil, maar dat ik hem gewoon niet wil laten lijden. Ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk, ik zit nu alweer te huilen, ik wist niet dat dit zo intzettend moeilijk zou zijn. Ik ga hem zo ontzettend erg missen...en als ik ook nog maar een keer iemand tegen komt die zegt `het is maar een kat`... Het is mijn lieve katje, ik houd zo veel van hem... het leven lijkt me zo saai zonder mijn pukkie. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:42

O jakkes Jas, da's de ergste beslissing die je als baasje soms moet nemen.... Ik kan nou wel gaan zeggen dat het voor het diertje het beste is enzo, maar dat weet je zelf ook wel....
Verwen 'm die laatste dagen maar zo veel als je kan Lovers
Heel veel sterkte!
Liefs, Sonja
PS Vraag maar aan Scaaltje of ze je een beetje wil troosten, daar zijn paarden heel goed in. Misschien helpt het een beetje.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:51

ach wat zielig, skerkte

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:54

Ik zei het al aan de telefoon, geef hem maar een knuf namens mij...
Veel sterkte meis!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:55

Heel veel sterkte! Ook al weet je dat het het beste is, het is en blijft gewoon super moeilijk en kl*te. Succes!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:26

Heel veel sterkte!! Ik weet hoe vervelend het is!! Je mag me altijd Pb-en hoor!!

heel veel sterkte!!
Groetjes Marielle

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 19:04

Oooh wat vreselijk voor je en je hebt 'm al zolang.
Kan me voorstellen dat je 'm heel hard gaat missen wel super dat je voor hem kiest en de enige goede beslissing hebt genomen
Geniet voor zover het kan deze week nog van hem.
Heel veel sterkte en een hugz
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 19:11

Heel veel sterkte Boos!
Ik kan me goed voorstellen dat je hem heel erg gaat missen.. Maar dit is echt het beste voor hem..

Knuf Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:03

Ach meis, wat lees ik nou?? Ach jeetje zeg... Dit had ik nou niet verwacht Je hebt in ieder geval tijd om afscheid te nemen. Ik weet hoe moeilijk het is om afscheid te nemen van een dier wat je zo lang trouw is geweest. En Scooter zoekt nog altijd een baasje...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:59

Sterkte...


Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:43

Oh, wat verschrikkelijk...
Ik heb ook een kat van 10 jaar, en moet er niet aan denken om hem kwijt te raken.
Ontzettend veel sterkte..!!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:15

ik kan ik hier ook wel een heel verhaal gaan zitten afsteken, maar dat helpt je toch niet.
De tranen staan in mijn ogen, heel veel sterkte

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:37

Ik begrijp je gevoel zo goed. Mijn kat Lukkie, is ook een dondersteen maar oh zo speciaal voor me. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder hem. Maar ooit komt de dag. Huilen

Nog maar even genieten van de paar dagen die jullie nog samen hebben. En heel veel sterkte gewenst.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 08:54

Heel veel sterkte!

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:23

Wat afschuwelijk... Sterkte hoor! Ik hoop dit nog lang niet mee te hoeven maken.....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:27

Het is verschikkelijk,
weet er alles van, heb er begin van het jaar 3 in 1 maand in moeten laten slapen waaronder eentje die al 18 jaar bij ons was.
Gelukkig kan je nog even de tijd nemen voor het afscheid.

Ik heb mijn vriendjes thuis begraven op een mooi plekje aan de kant van de wei onder een paar grote sparren, ze lagen daar altijd graag in een bedje van naaldjes in de zon.
De nieuwe generatie ligt daar ook vaak weer en dat geeft toch een stukje troost, ik krijg dan altijd een waterige glimlachje op mijn gezicht... Lovers

Heel veel sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Asvinia, carineken, Colien, ellen05, Froukje, GaitMonster, Googlebot, judithje, Kmbrly, Roeline, Saranghea, Verara, VivianHesen, Votti, YandexBot en 196 bezoekers