[VD] Buigen kunnen we nu helemaal alleen :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

[VD] Buigen kunnen we nu helemaal alleen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 19:56

Ik was vandaag bij Odin op stal en ik verveelde me een beetje want ik mocht niet naar buiten omdat het zo koud is.

Dus ik dacht: laat ik Odin eens buigen onder het zadel in me eentje. Ik had dat vorige week ook al gedaan maar dan met behulp van Marieke.

Dus ik ging zo op haar rug zitten en in me ene hand had ik me zweepje met een snoepje eraan en in de andere hand wat biks voor beloning. We stonden in het gangpad en ik zeg: Terug, en ze gaat netjes achterwaarts. Toen zei ik: buigen, en ze ging met haar hoofd tussen haar benen. Toen heb ik haar verder gelokt met me zweepje, totdat ze een mooie buiging maakte!!!! Lovers En toen weer omhoog en toen kreeg ze een beloning!!

Ik was weer heel erg trots op haar, en toen ik eraf was ging ze nog steeds met haar hoofd tussen haar benen op zoek naar verloren biks. Haha!
Laatst bijgewerkt door Evy op 12-12-02 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 11:35

goed zeg! Ik kan het nog niet hoor!
Ga je haar ok nog andere truckjes leren?

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 19:47

Hmmm, ik weet het nog niet. Ik dacht erover om tellen te leren maar dan leer je ze eigenlijk schrapen, en dat kan heeeeel irritant zijn.
Maar ik probeer eerst dit helemaal onder de knie te krijgen en dan kijk ik verder naar het volgende Knipoog

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:00

gefeliciteerd!!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:02

congratulations!! Vingers aflikken