(NH) yeah gelukt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

(NH) yeah gelukt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 17:24

Ik ging vandaag weer eens in de bak wat oefeningtjes doen, eerst friendlygame, ging super. Een paar rondjes door de bak lopen, Levi schrok een paar keer flink van een wapperend zakje sukkel Clown Maargoed nadat hij er even goed naar gekeken en gesnuffeld had, was het niet eng meer en ging hij er langs alsof het niet bestond Lovers

Ik had 2 emmers neergezet en wilde proberen om Levi daar achteruit tussendoor te krijgen. Ik had dat al eerder geoefend, maar toen lukte het maar niet, hij ging altijd scheef, maakte niet uit hoe ik hem neerzette hij deed het niet
Ik liet hem eerst door middel van squeeze game vooruit er tussen door gaan, dat ging heel goed, dus oke na een paar keer maar achteruit proberen...

Ik zette hem er recht voor en liet hem achteruit gaan, hij ging scheef, dus ik snel driving game en met kijken naar zijn kont hem weer recht gekregen, weer verder achteruit. Dat ging zo nog even door, maar uiteindelijk is het gelukt Party!! Party!! Party!! Toen natuurlijk de hemel in geprezen en de bak uit gegaan.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:26

Hey Ineke, wat goed joh!!! Je hebt me gelijk op een idee gebracht voor nieuwe oefeningen met Banjer... Haha!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:27

Echt super dat het is gelukt..!!!
Knappe Levi Lovers (en knappe jij natuurlijk Knipoog).

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 17:27

Klinkt ernaar dat je een nieuwe aditie kunt doen bij de Friendly Game... het zakje aan carrotstick binden en daarmee aaien over het lijf.
Verder...goed hoor!!

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 17:32

orri schreef:
Klinkt ernaar dat je een nieuwe aditie kunt doen bij de Friendly Game... het zakje aan carrotstick binden en daarmee aaien over het lijf.
Verder...goed hoor!!


Ik weet het Haha! Ik heb alleen geen carrotstick...probeer het van de week wel met een dressuurzweepje ofzo Tong uitsteken