Rotjes naar ons toe gegooid gekregen!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Rotjes naar ons toe gegooid gekregen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 15:55

Gister gingen ariba_lover en ik op Peer en Ginger rijden (onze verzorgpony's). Ik was ene uur daarvoor naar de Hippo Plaza geweest, en had gelijk 4 blauwe bandages meegenomen.
Die hadden we bij ze 'om' gedaan.
Toen we langs m'n huis voor foto's waren geweest, gingen we naar een grasveld toe.
Toen kwamen er 3 jongens uit m'n buurt ons achterna. Ze stonden wat te smoezen, tot een jongen een rotje uit z'n jaszak haalde.
Ik zei zo tegen Stephanie (ariba_lover): Snel! wegwezen, ze gaan een rotje gooien! We gingen al sneller met ze lopen, maar die jongens liepen ons achterna en gooiden een rotje naar ons! Gelukkig raakte hij ons niet, maar Ginger met stephanie erop begon wel te steigeren en wilde wegrennen. Gelukkig zijn we er niet afgevallen, want ze schrokken zich wild.
Ik heb nog foto´s van P en G. Als ik ze heb zet ik ze wel neer!



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 16:21

Wij hebben eens met het inhalen van Sinterklaas en tijdens de tocht door verschillende mensen gedurende vrijwel de hele tocht vuurwerk naar ons (16 amazones te paard en 1 koets met daarvoor een twee paarden en daarin de koetsier met Sint en twee pieten) toegesmeten gekregen. Ik kan je zeggen.. dat ik vrijwel ontplofte!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 16:25

ow, ik haat dat echt! ik kan daar dus niet tegen. Ik heb dat ook een keer gehad. Toen was ik aan het buitenrijden. Gelukkig kan mijn pony heeeeel hard lopen. Hihi. Ik spoorde haar aan, en weg was ze. En als ik zoiets zie, dan ontplof ik, en wordt ik echt heel boos op degene die een rotje gooit. Ik heb ook wel eens de politie erom gebeld... hihi. (ik = zeikweif) Maar toen konden die jongens wel lekker gaan werken bij HALT! en hun vuurwerk waren ze kwijt!

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 16:41

Als ik eerlijk ben loop ik altijd liever een blokje om voor zulke jongens met rotjes.

Ik haat vuurwerk en ik vind het zonde wat we voor geld de lucht in knallen.Volgens mij iets van 8 miljoen zouden ze op het nieuws Scheve mond

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:51

IK WAS gisterren een eind met lasagna weest te wandelen.
Toen waren ze het bij het swembad waar ik langsliep allemaal rotjes aan het afsteken.
Nu is lasagna helemaal panisch als ze eeen rotje hoort Boos!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:52

IK WAS gisterren een eind met lasagna weest te wandelen.
Toen waren ze het bij het swembad waar ik langsliep allemaal rotjes aan het afsteken.
Nu is lasagna helemaal panisch als ze eeen rotje hoort Boos!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:58

Echt een rotstreek hoor. Volgende keer moet je je pony maar eens op hun afsturen als ze het weer doen...Wedden dat ze schrikken *LOL*

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:19

oh...ik vind zo`n jongetjes zo`n eikels he!!! alsof zoiets grappig is!! eigenlijk moest je zo`n jongens (?kunnen?)aangeven, zodat ze ff lekker naar HALT worden gestuurt..met een "leuke" taakstraf..!

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 20:29

nikkiemisty schreef:
Echt een rotstreek hoor. Volgende keer moet je je pony maar eens op hun afsturen als ze het weer doen...Wedden dat ze schrikken *LOL*

Dat zal niet werken, het zijn 2 kleine shetlanders Tong uitsteken en ze waren zo bang (peer en ginger dus) die wilden het liefst naar huis rennen. en die jongens zijn 16 enz..

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 22:03

Mij is het ook overkomen. Ik was met mijn oude pony in de binnenbak aan het rijden, en bij ons in de bak zat toen een gat aan de zijkant. Nou, toen waren er van die fijne rotjongens die dus een voetzoeker naar binnen gooide , op nog geen halve meter van mij en mijn pony, die er (gelukkig maar, anders waren er ongelukken gebeurd Lips are sealed ) meteen vandoor ging.
Wij hebben die jongens toen aan kunnen geven, want mijn vader is er laaiend achteraan gegaan met de auto, en heeft ze te pakken gekregen . Toen is hij maar meteen met ze naar het politiebureau gereden, en ik geloof dat ze HALT hebben gekregen Schijnheilig

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 09:12

Ik heb het idd ook een keer gehad met irish een rotje in haar staart, heb nog nooit zo een bang paard meegemaakt.

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 09:52

Zulke jongetjes weten niet hoe gevaarlijk het kan zijn als je een paard aan het schrikken maakt.. Er kunnen ernstige ongelukken gebeuren!

Ik hoef het ook niet te zien dat jongetjes vuurwerk naar een pony gooien.. Ik sleur ze aan hun oren naar het dichtsbijzijnde politiebureau! Boos!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:31

Vivian schreef:
Als ik eerlijk ben loop ik altijd liever een blokje om voor zulke jongens met rotjes.

Ik haat vuurwerk en ik vind het zonde wat we voor geld de lucht in knallen.Volgens mij iets van 8 miljoen zouden ze op het nieuws Scheve mond


We konden geen blokje maken, want we reden van Virginialover de straat uit en zij kwamen uit een zijstraatje...Helaas waren ze weer is slomme bui anders was ik `m al gePEERd. Als ik eraf was gevallen was ik tegen het stenen muurtje aangevallen (pijnlijk). Ik had Ginger flink beloont dat hij me niet eraf had gegooit (is die goed in)

it must be love

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 17:42

Jah inderdaad, het was best eng, want ik wist al dat ze een rontje wilde gaan gooien. Als ik ze zie . Ik heb echt zin om ff een grote bek tegen ze open te trekken en... nou ja, je weet wel Haha! Knipoog ...


Tanya

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 21:35

wij hebben het ook meegemaakt tijdje geleden, we waren op buitenrit met de shetjes, gelukkig zijn ze helemaal niet schrikkerig dus het viel nog mee.
ik zag ze al smoezen en ineens gooide ze dus een rotje naar ons, de ponys schrokken wel even maar gingen we verder niet vandoor gelukkig!
Ik was echt heel boos geworden en was bijna met mijn zweep erheen gereden en ze een mep verkocht maar reed liever door naar stal aangezien we daar al bijna waren, maar als ze dichterbij hadden gestaan had ik het echt wel gedaan!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:41

wij krijgen regelmatig rotjes in de weiden gegooid, ik word er gewoon niet goed van . Wij zitten hier aan een Nweg met een parrallelweg waar veel fietsers rijden van de diverse scholen. Ze flikkeren zonder te kijken een rotje in de wei, kijken om, en lachen zich eigen dood als er eentje knalt Zou weer blij zijn als het weer januari is. Haha!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:49

Dit jaar nog geen last van, maar vorig jaar ook. De moeder van mijn vriendin fietste voor, iemand (jongetje van 8 jaar) was vuurwerk aan het knallen, dus die moeder naar hem toe, kun je even wachten tot de paarden voorbij zijn, ze vinden het eng en zo. Gooit hij net als we voorbijkomen zn ding op het ijs vlak naast de paarden. De mijne is nooit bang maar nu ging hij hard terug richting huis. Die moeder had het jochie bijna vermoord denk ik als hij niet was weggerent

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 12:55

Virginialover schreef:
Jah inderdaad, het was best eng, want ik wist al dat ze een rontje wilde gaan gooien. Als ik ze zie . Ik heb echt zin om ff een grote bek tegen ze open te trekken en... nou ja, je weet wel Haha! Knipoog ...


Tanya


moet je niet doen vinden ze alleen maar leuk en doen ze het vooral nog een keer

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 20:41

Zulke jochies zou ik zo graag willen slaan.
Doe ik maar niet want die ziten bij een gang waarvan ik een waarschuwing heb gekregen : Ik moest mijn bek houden anders zouden ze mij met paard en al onder een auto/vrachtwagen jagen Boos!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 22:30

Ik heb dat ook een gehad. Met Flair ging ik vroeger altijd op de manege in de buurt rijden en toen gooidde een stel ettertjes ook een rotje voor haar voeten. Nou ik heb gescholden daar op straat. Alles wat ook maar in me zat is naar boven gekomen en ik kan je vertellen dat dat niet erg netjes was.


Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:02

Wat een idioten zijn er toch op de wereld. Ik weet dat Kleintje het ook een keer heeft gehad en door dat rotje zat zij toen met haar been tussen haar paard en een vrachtwagen. Resultaat: een flinke tijd op krukken gelopen. Die sukkeltjes weten gewoon niet wat ze kunnen aanrichten Scheve mond

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:14

Heb een keer een strijker achter mijn paard gegooid gekregen. Nu schrikt mijn paard niet snel maar dit was toch te veel van het goeie.. Ze sprong aan de kant de provinciale weg op waar nog geen drie seconden eerder een grote vrachtwagen had gereden. Ik was zo WOEST

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:16

Heb dus in volle galop met zelf een rood waas voor de ogen dat rotjoch van de fiets afgemept.... Ik denk niet dat ie het ooit weer heeft gedaan. Maar achteraf zat ik nog een hele tijd te shaken.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 17:22

Bij ons gooien ze ook elke keer rotjes naast de binnenbak en dat klinkt erg hard kan ik je vertellen. Nu schrik ik daar zelf niet zo van en de paarden gelukkig ook niet. Maar als er dus kinderen rijden kan het anders lopen. Kinderen schrikken eerder en de pony's worden dan ook erg nerveus en als er eentje bang wordt denken ze allemaal: Er is iets engs, we moeten schrikken!!!!

Ook bekend als Kim20!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, LB2003, Vagabondo en 51 bezoekers