En wat gaan jullie doen 1ste en 2e kerstdag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

En wat gaan jullie doen 1ste en 2e kerstdag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 12:38

Ik ben benieuwd wat jullie verplichtingen zijn met de kerst!!!!

komt het vandaag niet, dan komt het morgen


Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:40

cicero schreef:
Ik ben benieuwd wat jullie verplichtingen zijn met de kerst!!!!

Verplichtingen, wat klinkt dat officieel!

1e kerstdag heeft batje haar ouders en broer hier uitgenodigd en gaan we naar Lord of the Rings 2 en hier gezellig wat eten. Als mijn moeder 2de kerstdag thuis is ga ik daar nog even langs.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:44

1e Kerstdag is gereserveert voor de familie van mijn vriend. Wat we dan precies gaan doen is nog niet helemaal duidelijk.
2e Kerstdag gaan we naar mijn ouders toe. Mijn opa en oma's zijn er dan ook en we gaan gezellig met z'n allen eten (thuis).

* To Belg, or not to Belg *

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:45

1e kerstdag gaan we naar mijn schoonfamilie.
2e kerstdag heb ik nog niets. Wil ik eigenlijk wat vrienden uitnodigen. Ik lees net dat Maxx dan toch al in Rotterdam is dus wie weet...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:46

Kleintje schreef:
2e kerstdag heb ik nog niets. Wil ik eigenlijk wat vrienden uitnodigen. Ik lees net dat Maxx dan toch al in Rotterdam is dus wie weet...

Ligt er aan of mijn moeder thuis is hoor, maar je mag me ook uitnodigen als ik niet in Rotterdam ben hoor Knipoog

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:49

Ik MOET 1e kerstdag eerst met de Friezen aangespannen rijden, emt een grote wagen met boel familie Frusty
Daarna is het wel gezellig, gaan we lekker de hele dag bij ons thuis eten en vaak nog een potje Trivianten! Party!! Pling
2e Kerstdag nog niets afgesproken,
ik denk dat ik hier verderop even bij het Kerstspringen ga kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 13:52

Ik ben een asociaal ding, ik verdom het om op te zitten en pootjes te geven. Kerst betekent twee vrije dagen voor MIJ en dan doe ik waar ik zin in heb. Naar de paarden dus Haha!
Wij eten ook niet uitgebreid enzo, vind ik dikke onzin. Eerste KD eten we patat en 2e KD boerenkool. Het geld dat we daarmee besparen op een vergelijkbaar stel maken we over aan een goed doel (Cliniclowns)

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:04

Ik moet eerste kerstdag thuis zijn, dus aukje en ik zijn eerste kerstdag thuis en tweede kerstdag zijn we bij aukje thuis. Ik denk wel dat het gezellig wordt.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:12

De eerste kerstdag komt mijn zusje dus dat is vaak wel lachen
2de kesrtdag heb ik nog geen idee wat ik ga doen ben nergens tot verplicht vind het altijd wel leuk

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 14:20

ik ga behang aftrekken van de muren, schuren, verven....
kortom > ik ga verhuizen!
ik krijg namelijk 23 december de sleutel van ons nieuwe huisje en we hebben tussen kerst en oud en nieuw vrij....dus ja dan maar lekker gaan klussen he.
(scheelt ook weer een hoop 'verplichtingen' hahaha)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:01

yes! tweede kerstdag vlieg ik naar Fuertaventura Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:03

Misschien 1e kerstdag bij mijn moeder

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:30

Ik geloof dat Anya het nog het beste geregeld heeft van ons allemaal....
Wij hebben tweede KD zo ons eigen feestje... Dick en ik zijn dan precies 9 jaar bij elkaar.

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:04

Kerstavond zijn we bij mijn ouders, gourmetten en cadeautjes. Eerste Kerstdag weten we nog niet precies, waarschijnlijk naar de ouders van mijn vriend, maar eigenlijk willen we ook een dag voor onszelf. Tweede Kerstdag waarschijnlijk naar de opa van mijn vriend in Drenthe, die heeft niet zo lang meer dus dit is in principe de laatste keer dat we hem kunnen zien. En natuurlijk lekker naar Sheril.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:17

1e kerstdag vlieg ik naar New York en gaan we savonds uit eten en kerst vieren inhet hotel.2e kerstdag gaan we waarschijnlijk door New York wandelen en dingen bekijken we gaan zowieso naar de plek waar eerst de twin towers stonden verder weet ik niet echt wat we gaan doen 2e kerstdag.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:36

Leren ofzo Scheve mond
2 januari tentamen

Nulla tenaci invia est via

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:38

eerste kerstdag thuis gourmetten met de hele familie van mn moeders kant en tweede kerstdag 's avonds eten bij mn oom en tante (vaders kant)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:40

Eten bij mijn moeders kant van de familie en 2de kerstdag eten bij mijn vadersfamilie.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:18

ik moet werken, ik had eigenlijk alle twee de dagen avond dienst, maar een hele lieve collega wilde wel ruilen, dus heb ik eerste kerst een avond dienst ( 14.30-23.00) en tweede kerst een dag dienst ( 9.00-17.30) en dan gaan we lekker eten met z'n allen (pa-ma-zus-broer-schoonzus-en ik)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:58

nog niet over nagedacht Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:18

Ik ga met de kerst lekker naar Banjertje... ik geef haar die 2 dagen lekker vrij... of ik ga springen (dat is haar hobby),... en 's avonds ga ik lekker thuis zitten of naar mijn ouders....

Ik ga een van de dagen een overheerlijke Russische salade maken... Vingers aflikken Vork

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:49

1e kerstag doen we niet veel....wat eten enzo en dat is het. maar ik ben helemaal zenuwachtig voor 2e kerstag! Bloos ik heb dan een date met een jongen die ik al een tijdje leuk vind...heb hem pas 1x gezien.... Haha! Schijnheilig

»×» ..Sunny days wouldnt be specials if it wasnt for rain, Joy wouldnt feel so good if it wasnt for pain.. «×«

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:23

Kerstavond gaan we hier altijd een spelletje doen en ondertussen geven we de kadootjes die we voor elkaar gekocht hebben.
Kerstmorgen hebben we ontbijt. Dan ritueel heel de dag niets doen Schijnheilig .
Savonds gourmetten. Na het eten naar mijn vriend en dan zijn we 1ste kerstavond en 2e kerstdag bij hem.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 10:07

gourmetten bij m'n oom en tante met nichtjes MJUMMIE Haha!
Ik kan altijd prima lachen met m'n nichtje, die is net zo'n wildebras als ik. Alleen zij klimt in lantaarnpalen, dat lukt mij niet Haha!
NEe, even serieus, het is er altijd gezellig, als het vriest schaatsen, en anders een stukje lopen en elkaar inmaken met een computerspel.

tweedekerstdag Chinees eten. Verder ga ik dan gewoon rijden. 1 dag verplcithingen overleef ik nog net.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 10:27

Dennis v m schreef:
tweede kerstdag zijn we bij aukje thuis.


AHUM je vergeet iets, tweede kerstdag zijn wij namelijk niet thuis want dan vertrekken wij 's morgens vroeg naar Parijs daar blijven we tot zaterdag

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amazonbot, Axxy, CharlesZ, DWitzel, Eineges, Eliana, GrapeshotBot, Hanneke1989, Hanneke_68, hortensia, IASCrawler, Ine23, Leandra, maessie, meintje, moralian, mvdende, Poety, YandexBot, Yom, zuperzmoker en 178 bezoekers