Anky deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Anky deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 20:44

Ik weet het, er zin meerdere topics over dekens en zo.
Maar........ ik kan dus nergens vinden hoeveel grams de deken van Anky 'All Weather Turn Out Blanket' nu is.
Het is ook geen deken met gewatteerde vulling maar met een speciale Thermolaag. Hij voelt dus ook heel anders aan.
Ik bel naar Divoza of Horselover maar niemand kan me er aan helpen. Toen ik hem kocht zat er verder geen info bij.
Het is echt een super goeie en warme deken, maar begin met deze kou toch wel te twijfelen.
Hij staat de hele dag buiten en is 1,5 maand geleden geschoren. Weliswaar is het dus geen hele kale kip meer, maar hij heeft dus ook geen beertjesvacht.

Wie oh wie heeft deze deken ook en kan me vertellen of je er nu nog een onderdeken onder hebt of niet. Dan hoor ik dat graag.

Thanx!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 21:28

Ik heb die ook, hij is 400 grams geloof ik, maar ik heb hem vorig jaar gewassen en nu is hij wel iets dunner.

Als je twijflt: niet naar de deken kijken, maar naar je paard! Als die het lekker warm heeft hoef je er niets bij op te doen. Heb je het idee dat hij het koud heeft, dan kun je er nog een deken onder doen.

Wij kunnen van hier niet zien hoe warm of koud je stal is, etc. Daar zijn geen standaard richtlijnen voor te geven, dus kijk en luister gewoon naar je paard Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:28

Als het goed is krijgt Nappes a.s. zondag ook een heerlijk warme thermodeken van Anky Haha! in aubergine met beige, ben erg benieuwd

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 09:24

stel je vraag op de anky site heb ik ook gedaan en daar sturen ze je ook bericht terug.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 11:53

lissyjd schreef:
stel je vraag op de anky site heb ik ook gedaan en daar sturen ze je ook bericht terug.


Heb ik gedaan, maar tot op heden nog geen reactie.
Hoelang duurde het voordat jij reactie kreeg??

iig bedankt!!

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 21:56

2 dagen volgens mij maar staat er op hun site geen telefoonnummer dan kan je bellen .