Klote situatie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 23:03

Goed ik zal het even uitleggen.
Ruim anderhalf jaar geleden begon ik de pony (Sanne) van mijn vriendin te verzorgen. Zij deed er niets meer mee en dus kon ik volledig mijn gang gaan. Driekwart jaar later had ze financieel problemen en moest Sanne weg doen. Ik wilde mijn pleziertje niet opgeven en dus besloot mijn vader om de stalling te gaan betalen. Mijn vrienin zou het voer voor haar rekening nemen. in de tussentijd heeft mijn vader (=aannemer)ook nog de stal opgeknapt, maar dit terzijde. Dit ging een tijd goed, maar ik begin inmiddels steeds meer van dit beessie te houden en vind het moeilijk om te accepteren dat ze niet van mij is en ik voor mijn gevoel verantwoording af moet leggen. Mijn vriendin heeft sinds een paar maanden een nieuwe vriend en hij wil rijden....
Ze komt dus nu ineens weer en hij rijdt er dan op. Echt zielig zo'n groot joch op 'mijn' Sanne. Nu heeft mijn vader al toegezegd dat ik Sanne mag overkopen (jaja Mar dat was vanavond!) Maar ik ben bang dat mijn vriendin daar niet op in gaat, omdat haar vriend nu ineens een nieuw speeltje heeft. Ik voel me vreselijk verdrietig en ellendig en voel me buitengesloten. Voor mijn gevoel is sanne van mij en het doet pijn om te zien hoe zij met haar omgaan.

Goed het is inmiddels twaalf uur en ik heb het van me afgetypt...
Thanxx


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 23:21

Wat een rotsituatie ja... Lijkt wel een beetje op die van mij. Het mysty-koop-gebeuren...
Ik hoop voor jou dat ze geld meer waard vind dan dr pony. Als ze er zelf niets omgeeft en je bied een goed bedrag zal ze daar misschien wel opin gaan...
Ik duim voor je!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 00:35

je hebt er inderdaad best kans op dat ze niet op het aanbod ingaat, in dat geval zal je het nog aan moeten zien tot die vriend het zat is, tegen die tijd zal ze waarschijnlijk wel over verkopen willen praten, kan je btw niet met haar ouders gaan praten, ik neem aan dat ze zelf niks voor het dier betaald Verward

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 08:19

heel nare situatie.maar nee heb je ja kun je krijgen.proberen zou ik zeggen.niet geschoten altijd mis.
lees mijn onderschrift.het leven kan zo kort zijn

soms is het beter om te zwijgen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 09:19

misschien kan je haar uitleggen hoe goed ze het bij jouw zal hebben en dat ze op mag bezoeken en ja die vriend zal ze zeker ook niet voor eeuwig hebben, dat gaat oook een keer over. niet bot bedoelt of zo
ik leef met je mee.. ik koop ook de pony van mijn vriendin over maar dan in een heel andere situatie. nou ga ervoor ik duim *hoop* *hoop*
praat erover met je vader en misschien kan die het wel met je vriendin erover hebben of jijzelf. suc7 (is altijd meer dan 6)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 11:19

Goed de kogel is door de kerk....
Ik ben Sanne kwijt.
Zo voelt het in ieder geval. Ik heb dus een gesprek met mijn vrienin gehad en zij wilde Sanne dus toch niet verkopen...
Maar toen zij ik dat ik het ook onzin vond om dus nog de stalling te betalen. waarop zij zei dat haar vriendje dat vanaf nu gaat doen. En hij blijft dus ook rijden. Arme sanne. Ik heb echt met d'r te doen. En ik voel me aan de kant gezet.
Mijn vader heeft nog een stukje land en hij begon meteen met het idee om eventueel daar een stal op te bouwen, maar ik wil Sanne dus aan een ander paard hoef ik nu even niet te denken.

Wat zal het dit weekend stil worden....

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 12:12

Wat zwaar klote zeg!Ik kan mij indenken hoe je je nu voelt.Zo'n joch op 'jouw' pony en je kunt niets doen. Maar je weet nooit...
Uiteraard wil jouw vriendin nu niet verkopen, ze heeft nu iets wat haar vriend leuk vind.Ik weet niet hoe serieus de relatie is, maar de enige hoop is dat het uit gaat. (heel gemeen misschien) Ik denk je dan wel een kans maakt.Ik zal voor je duimen dat jij Sanne krijgt, want ik vind dat als je een paard hebt en je laat er een ander voor zorgen en je kijkt er nauwelijks naar om, dan ben je dat gewoon niet waard! Ik hoop echt dat je Sanne krijgt!
sterkte en succes!
Mirte

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 14:55

he wat klote voor je!

Maar je kunt Sanne toch blijven verzorgen? Ik snap het probleem niet echt. Ik snap dat het niet leuk voelt, maar Sanne is toch nog steeds je verzorgpony? Die vriendin zet je heus niet aan de kant hoor. Je verzorgt Sanne toch al 1,5 jaar!?!?!

Als dat vriendje Sanne geen leuk speeltje meer vindt, zal je vriendin ook minder vaak bij Sanne komen. Misschien wil ze Sanne dan wel verkopen???

Succes!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 12:01

Heel veel sterkte!
Tja die 'vriendin' komt er vanzelf wel achter, dat als haar vriendje het 'speeltje' niet meer zo leuk vindt, dat ze over een paar jaar misschien toch Sanne moet verkopen. Of als de verkering uit gaat...
Dus ja, zij zijn verliefd, hij vindt de pony leuk, dus is het logisch dat ze dan liever de pony met hém samen onderhoudt dan met jou... Het is alleen niet eerlijk, de manier waarop ze het doet.
In elk geval heel veel sterkte met het verwerken hiervan, en ik hoop dat je voor jezelf een hele lieve eigen pony vindt, waar je heel gelukkig mee wordt!
Groetjes, Dorine.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 20:05

als jij Sanne kan blijven verzorgen is ut geen probleem natuurlijk!!!
Maar je weet niet hoe je vriendin erover denkt natuurlijk! Misschien is ze juist harstikke blij als jij haar koopt, want tenslotte wens je toch het beste en het leukste voor je vriendin! Zij doet er toch nix meer aan en haar 'vriendje' rijd er alleen maar op en that's it!

Grijp dus alle kans en stap gewoon op dr af en zeg gewoon dat je Sanne wil kopen! Ja kun je hebben en nee kun je krijgen!!!!

xxx soraya

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 20:36

Ik weet hoe je je voelt. Het is een klote gevoel. Wat je niet kunt omschrijven. Verdrietig

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs, Mark0919, sterregoud, VogeltjeM en 53 bezoekers