"leuke"waarschuwing gehad :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

"leuke"waarschuwing gehad :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 21:49

Ik heb ruzie met een groep jongeren uit het dorp bij ons.
Ze zijn met zen 10-en ongeveer.
Nou was ik laatst op een feest en liepen ze me uit te schelden, EN over men paardje liepen ze te banketstaaf.
Over mij mag je banketstaaf maar over men paardje moeten ze hun bek houden.
Toen heb ik gezegd dat ze hun bek moesten houden en zijn ze heel erg boos geworden.
Nu krijg ik allemaal waarschuwingen, die ze naar me schreeuwen.
Zoals : als je je bek niet hou rammen we je in mekaar.
Dan nemen we je paard te grazen.
Jagne we jou en je paard onder een vrachtwagen (ik woon in de buurt van een groot industrie terrein en tegenover ons huis zit een vrachtwagenbedrijf)
dus ik zit em echt te nijpen elke keer als ik daar in de buurt kom, van het zwembad want de rijbak zit daar in de buurt.
Ze laten me nu wel met rust maar ik schijt em nog ssteeds als ik ze zie en ik ben aan het rijden.
Sorry ik moest dit even van em afschrijven hoor, ik was even heel erg boos.

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 21:56

Wat een *pieeeeeeeep*zakken zeg! Rijd je altijd alleen? kan je niet aan iemand vragen of hij/zij erbij wil blijven als jij aan het rijden bent?
Verder zou ik ze aangeven, dit zijn echt dreigementen! en waarschijnlijk alleen maar stoerdoenerij, maar toch....jou en je paard onder een vrachtwagen jagen zou ik toch niet zo licht opvatten!
Kan je er anders niet met je ouders over praten?

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 21:57

Hopelijk zijn het alleen maar stoere praatjes..
Maar ik snap wel dat je er van schrikt..misschien idd samen rijden zodat je iig niet alleen bent mochten ze je lastig vallen.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 22:01

Ja er is hier i nde buurt niemand waar ik mee kan rijden.
Ik had het al tegen mij ouders gezegd.
Ik neem altijd men mobiel mee als ik ga rijden.
Dit was ongeveer 3 weken geleden, maar toen werd het zo koud en gaan ze niet meer buiten hangen, omdat het te koud is.
Ik denk ook dat het stoer doenerij is, in iedergeval dat hoop ik

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 22:03

je bent 13, ik neem aan dat hun ook ongeveer van dezelfde leeftijd zijn.. het zijn alleen maar stoere praatjes. Hoewel jij wel op moet passen voor hun, hoef je niet bang te zijn dat ze met een truck of auto aan komen zetten om je paardje te pakken ofzo. Negeer ze gewoon en als het erger wordt ga je na de politie. Vertel het iig tegen je ouders.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:25

en als je het absoluut niet vertrouwd ga je naar de politie wegens bedreiging. Maar ik zou het niet doen want het zijn inderdaad alleen maar grote mond en klein hart.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:50

Ik denk dat dit alleen maar stoere praatjes zijn van dat groepje. Maar je weet het nooit.
Het is verstandig dat je je mobieltje meeneemt iig. Zorg ook dat je ouders ervan weten. Ik denk niet dat de politie dit erg serieus zal nemen, ik betwijfel of zij in actie komen na wat gescheld van een groepje 13 jarigen.
Misschien kunnen je ouders de ouders van die kinderen eens opbellen? Of ben je bang dat ze dan nog lastiger worden?

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 17:12

Ze zijn tussen de 14 en 19.
Maar dat opbellen hebben allerlei mensen al heel veel gedaan maar die ouders zeggen dat die kinderen daar een goede reden voor hebben.
Maar ik denk nie tdat ze niet gaan doen, ze hebben ng geen rijbewijs mar weten wel hoe je een paard op hol ken krijgen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:29

praat en lach maar mee, dan hebben ze geen plezier meer....

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23442
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:49

jullie kunnen wel zo leuk zeggen van ze komen niet met een vrachtwagen aan, maar wat denk je dat er loos is als ze een rotje naar dat paard toegooien en dat beest rent onder een auto, wil niemand ongerust maken hoor maar zeg nooit te snel dat ze het niet zullen doen.
Je gsm meenemen kan handig zijn maar ik denk niet dat je daar iets aan hebt als je op een op hol geslagen paard zit, zeker rond de vuurwerktijd moet je extra oppassen, ik zou iemand proberen te regelen die met je mee naar de bak gaat en je later weer komt halen, mijn ouders zouden me echt niet meer alleen weg latengaan als dit mij zou overkomen.
Denk er svp niet te licht over.