Dierplezier in Kerstsfeer, Goes, 13,14,15-12

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Dierplezier in Kerstsfeer, Goes, 13,14,15-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:29

"DIERPLEZIER IN KERSTSFEER" IN DE ZEELANDHALLEN TE GOES

Van vrijdag 13 tot en met zondag 15 december zal voor de vierde keer de beurs "Dierplezier in Kerstsfeer" plaatsvinden. Een consumentenbeurs waar mens en dier in de periode rond de kerst gezellige uren kunnen beleven, waar weer héééél veel dieren zullen worden tentoongesteld en soms worden verkocht, een ontmoetingsplaats voor de dierenvriend waar voor elk wat wils te vinden zal zijn. Ook dit jaar zijn er weer tal van organisaties, bedrijven en particuliere hobbyisten, die gestalte willen geven aan "Dierplezier" en het bezoek zullen laten kennis maken met de meest uiteenlopende dieren zoals: honden, katten, paarden, ezels, fretten, koivissen, roofdieren, siervogels, muizen, hamsters, cavia’s, struisvogels, kippen, schapen, geiten, konijnen, eenden, duiven etc. Behalve de "beestenboel" zullen er ook weer allerlei stands en ideële kramen zijn, die dierenbenodigdheden, accessoires, diervoeding en informatie over dieren aanbieden.

Evenals voorgaande jaren zal er dagelijks in de grote demonstratiering een wisselend showprogramma worden aangeboden aan het publiek met o.m. hulp– jacht– reddings– EN politiehonden, frisbeespel, flyball, heelwork to music, gedrag en gehoorzaamheid, rassenparade.

Naast het algemene dierspektakel in de grote eerste beurshal van het evenementengebouw zullen er ook in de tweede hal van de Zeelandhallen te Goes gedurende deze manifestatie weer extra themadagen worden ingepast, hetgeen er als volgt uit zal komen te zien:

Vrijdag 13 december – diverse shows met verschillende paardenrassen

Vrijdag 13 en zaterdag 14 december – KPS Zeelandia kleindierenshow

Zaterdag 14 december – ca. 150 trekpaarden ter keuring

Vrijdag 13 en zondag 15 december – behendigheidswedstrijden voor honden

Zondag 15 december – internationale kattenshow

Zondag 15 december – country & westerndag met o.m. westernriding, line dance

enz.

NIEUW:

DIERENGEZONDHEIDSPLEIN


Het initiatief tot een gezondheidsplein voor dieren heeft ertoe geleid, dat tal van therapeuten elke dag door de bezoekers kunnen worden geraadpleegd over hulp en informatie voor het (huis)dier, en zal men zich kunnen oriënteren omtrent de behandelingsmethoden, natuurgeneeskunde, gedrags- en fysiotherapie, vacht en voedingsdeskundige, dierhomeopathie, reiki, bachbloesemremedies, A.P.S. pijnbestrijding, nikkendistributeursysteem en dierastrologie.
HONDENBAASINFOPLEIN

Ruim 30 hondenrassen zullen met hun baasjes op "Dierplezier" een eigen standje bemannen, zodat de eigenaren met hun honden belangstellenden kunnen informeren omtrent karakter, aanschaf, verzorging en zo meer en tijdens de grote rassenparades de kenmerkende eigenschappen van de honden nog eens zullen worden benadrukt.

PAARDENNIEUWTJES

Verscheidene paardenrassen met infostands en of shows en demo’s zullen tijdens deze dagen te zien zijn: friezen, welsh, groningers, zeeuwse trekpaarden, shires, haflingers, shetlanders, minipaarden, singlefooters, arabieren, westernquarters, appaloosa’s.

Openingstijden: 13 december van 14.00 – 22.00 uur, 14 en 15 december van 10.00 – 18.00 uur.

Toegangsprijs: Euro 6,50 p.p., kinderen tot 12 jaar euro 3,50.

Info: Zeelandhallen Goes, telefoon 0113 – 221020.



Wie gaat hier nog meer heen?? Ik ga zondag de 15e


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:38

Ik ga zaterdag en zondag en sta bij de stand van de Singlefooters Lachen Het wordt mijn eerste keer op een beurs en zal dus wel redelijk zwaar zijn. Aan de andere kant heb ik er ook heel veel zin in, omdat ik denk dat het een hele gezellige beurs wordt met al die verschillende diersoorten!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:51

dan kom ik wel ff langs *LOL*

We gaan dit jaar eerst kijken wat voor iets het is, en dan willen we volgend jaar ook mee doen Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:57

Ik weet ook nog niet precies wat mijn 'functie' gaat worden daar, maar ik merk het vanzelf wel.. Ik ben erg benieuwd. Ik denk dat we gewoon ons best gaan doen om het ras zo goed mogelijk aan te prijzen!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 23:03

ik roep gewoon keihard 'GEEEEEEEEEERAAAAAAAAA' Dan vind ik je wel Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:11

Haha is goed joh. Als ik je dan maar herken ("Hmm, volgens mij werd er Vera geroepen, het zou wel niet om mij gaan" Knipoog )

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 23:12

gera schreef:
Haha is goed joh. Als ik je dan maar herken ("Hmm, volgens mij werd er Vera geroepen, het zou wel niet om mij gaan" Knipoog )


hahha, ik heb bijna 100% zeker een petje op met Stal Sintels Breda, kan niet anders Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:13

Dan ga ik op 'voorhoofden' letten Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 23:17

gera schreef:
Dan ga ik op 'voorhoofden' letten Knipoog


hahah, ik weet niet hoe laat we komen, waarschijnlijk al als de beurs open gaat

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:30

Dan ben ik er ook al.. moet al klaar staan als de eerste mensen binnenkomen uiteraard Lachen Dat worden twee lange en zware dagen voor mij! Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 12:55

Wij zijn er ook met de groningers maar ik ben er niet bij deze keer heb al veel te veel beurzen gehad en sta dan in zutphen op een beurs Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 20:50

Ook een beetje beurs/show moe, Kim ?? Haha! Er is 1 Shire aanwezig n.l. David en Goliath de Shet. Wij gaan niet, wegens een bruiloft, maar ik ben er niet rouwig om. Veel te ver rijden, volgend jaar zien we wel weer wat betreft shows Knipoog .

Veel plezier voor iedereen die wel gaat !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 20:56

Ik hoop dat het goed verwarmd is daar......

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 15:47

Craignethan schreef:
Ook een beetje beurs/show moe, Kim ?? Haha! Er is 1 Shire aanwezig n.l. David en Goliath de Shet. Wij gaan niet, wegens een bruiloft, maar ik ben er niet rouwig om. Veel te ver rijden, volgend jaar zien we wel weer wat betreft shows Knipoog .

Veel plezier voor iedereen die wel gaat !


ik ben dus geweest en blij dat ik geen shows hoef te geven Haha! Ik ga er dus volgend jaar niet heen Haha! Het was allemaal heel matig opgezet en de showring was niks. Op vrijdag zijn er bijna geen bezoekers geweest en vandaag en gister was wel redelijk geloof ik.

Ik heb we HorsePlesure gemeet Haha! We hebben wat staan kletsen. Was gezellie en ook zij ging volgend jaar niet
ow ja Goliath en de shet hebben we ook gezien *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 15:55

Jammeer dat het niet echt spetterend was.. Volgens mij hebben ze het ook te weinig gepromoot, want het is behalve hier op bokt helemaal aan me voorbij gegaan. Geen posters, niks. Maar ja, ik woon er dan ook niet in de buurt.
Maar je bent nu alweer terug, dat zegt ook wel wat natuurlijk. Erg jammer.. Misschien dat we de organisatie nog een kans moeten geven en volgend jaar met een groep moeten gaan kijken of het beter geworden is... Bokt goes Dierplezier Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 16:05

gera schreef:
Jammeer dat het niet echt spetterend was.. Volgens mij hebben ze het ook te weinig gepromoot, want het is behalve hier op bokt helemaal aan me voorbij gegaan. Geen posters, niks. Maar ja, ik woon er dan ook niet in de buurt.

alleen in Zeeland geloof ik. Ik woon er een uurtje vandaan, maar nergens zag ik een advertentie in de krant. Toen met Dier&Show wel, elke dag voorafgaande show een advertentie. En van Dier&Show zitten we ook een uur vandaan. In Goes moeten ze er beter aan gaan werken denk ik of alles is weg.

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 18:59

Voor de gene die zijn geweest, hebben jullie een man met een schimmel bezig gezien, volgens mij deed hij vrijheids dressuur? Hij geeft nl, aan een paar mensen bij ons op stal, les.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 19:21

Ik heb dus 3 dagen op dier plezier (nou ja plezier) gestaan en ben één van de vele standhouders die het dus niet meer doen.
Ten eerste moesten we 199 euro! betalen voor een stand (zonder licht) terwijl sommige mensen 2 stands hadden voor die prijs. dat klopt dus al van geen kanten. Op vrijdag werden de honden lekker voor onze stand uitgelaten en dat waren echt niet alleen plasjes. Wij elke keer vragen of het niet eens opgeruimd kon worden en ja veel toezeggen maar daar kwam ook niets van terecht. de bezoekers hebben het vervolgens weggelopen. 3 dagen in de kou staan levert dus een flinke verkoudheid op om van de bezoekers aantallen maar helemaal te zwijgen. vrijdag kon je een spelt horen vallen ook alw as dat in hal 2 en zaterdag en zondag was nou ook niet echt druk te noemen.
Op zaterdag heeft een van de baby konijntjes (er zaten ongeveer 20 a 30 konijnen in een aanhangwagen) van max. 4 weken oud zijn rug gebroken, ja hoor wat een dierplezier.
standhouders kregen niet eens een programma, wat toch wel gebruikelijk is en vele hielden zich ook niet aan de tijden, wat voor de bezoekers weer niet leuk is.
Nee de organisatie van Tuin & Vee was duidelijk veel en veel beter.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers