t word steeds gekker!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

t word steeds gekker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 14:44

haai haai,

hier is ik weer,
tja ik moet het toch weer even kwijt. zoals al eerder gemeld vertrekken wij eind van de maand naar een andere stalling door het gezeik van bepaalde stalgenoten.
probleem is alleen dat we geen geld terug krijgen en ik het niet op kan brengen om 2x 175 euro neer te leggen(we hebben het dan wel over 2x 385 gulden!!!) en dat nog eens maal 2 want we zijn met z'n 2e
maar goed wij ons er bij neer gelegd dat het dan rond 28 december moet gaan gebeuren.
ik onze verzorgster gevraagd of dat ze zaterdag na het rijden van grootje
(zo noem ik de kwpner) kleintje (de fjord) nog wilde rijden.
krijg ik smiddags een mailtje dat ze dat meisje(13 jaar mondig genoeg) gewoon voor de sokken gereden hebben met "hun" VREEMDE BAKREGELS
en dat mijn fjord zich half dood geschrokken is met al die vreemde gasten die ineens in volle galop voorbij stieren. of net een paar stapppen voor zijn neus opzij schieten.
dan vraag ik je is dat normaal....? NEE DIT IS GEWOON TREITEREN!!!!
waarom...? misschien omdat ze met de fjord reed...... of misschien omdat ie van mij is........ of gewoon omdat ze GEK ZIJN!
het is ongeloofelijk dat ze zo onbeschoft zijn !!!!!
zo kan toch niemand fatsoenlijk rijden.....? het is toch niet normaal dat ze je als een jekko voorbij galloperen? zouden ze dat buiten ook doen.. kennen hun de regels wel joh........
nou ja ik moet nog 3 weken mijn tanden op elkaar zetten..... en ohh wat duurt dat wachten lang... had ik nou een bult geld gehad dan had ik niet langer gebleven maar ik zit in een situatie dat ik niet anders kan.
gelukkig word ik gesteund door 3 kanjers van meiden en een moeder. (niet eens de mijne) DUS MEIDEN ALS JULLIE DIT LEZEN BEDANKT!
en ook een bedankje voor moeders voor de opbeurende gesprekken waar ik me weer helemaal mens door voel!
het aftellen is begonnen en ik kan bijna niet meer wachten de last op mijn schouders word echt te groot.
Frusty


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:50

Veel succes de laatste drie weken. Dat ze jou misschien niet mogen is nog tot daar aan toe. Jij kunt je verdedigen. Maar dat ze je paard de stuipen op het lijf jagen vind ik echt niet normaal. Je moet maar zo denken, wat zijn nou die drie weken. ff doorbijten

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 15:10

Nog even doorbijten. De zon kun je al bijna zien aan de horizon. Laat die ander stal dadelijk maar lekker over aan de asoos en ik hoop dat de nieuwe stal te gek blijkt te zijn. Dan vergeet je die onzin weer lekker snel.

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 16:41

ja het is echt niet normaal... zojuist ook weer...je ziet niemand er is niemand maar op het moment dat mijn paardjes de losgooi bak in mogen stond INEENS IEDEREEN AL VOOR MIJ TE WACHTEN nou belachelijk... waar staat dat dan en hoe kan ik dat nou ruiken.!!!!!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:53

Laat ze toch lekker!!!
Even doorbijten meid,nog even en dan is het voorbij.

Het is toch kinderachtig hoe ze daar op stal reageren!!

Kan je niet zo snel mogelijk verhuizen.

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:56

eehhh, Grote Bek Opzetten?
Je gaat daar toch weg, laat je maar even kennen als je dan nog 3 weken normaal kan rijden.

(oooh Joos is zoooo slecht)

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:58

Ik zou me ook niet stil houden.

Laat maar weten dat je daar ook rondloopt!!

Wat zei de eigenaresse eigenlijk dat je weg ging naar een andere stal??

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 17:01

ik wou dat ik het kon...... een grote bek op zetten bedoel ik... maar ik word dan zo nijdig dat de tranen mij zo hoog zitten en ik wil niet dat ze denken dat ze t nu gewonnen hebben.... zucht mijn vriendin doet vanavond ook weer mijn pony... ik kan het gewoon niet opbrengen om te gaan ik heb gemest en toen begonnen ze weer... ben ik maar weer huiswaarts gegaan. IK VIND DIT ZO GEMEEN ik heb toch ook recht op mijn pony zeker...... en ik ben helemaal niet klein zerig maar al die trutten rijden met de paarden en door hun kan ik niet rijden(trouwens is staats gevaarlijk in die bak met die achterlijke regels) maar nog vinden ze dat hun paarden los mogen in de losgooi bak omdat ze zgn al stonden te wachten(vreemd ikzag helemaal geen mensen of auto's) en die van mij staat nu al 4 dagen binnen ofzo..... ZO ZIELIG

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:04

Wat een stal is dat zeg? Wat voor mensen? Ik snap dat niet, kijk op iedere stal is wel wat. Er zit altijd wel iemand bij die afgunst heeft, die zich beter voelt dan jou, etc. , maar om zo iemand welkom te heten op een stal, ongelooflijk! Je leert toch eerst iemand kennen voordat je je conclusies trekt. Daarbij komt ook nog dat als je iemand niet mag, je niet zo belachelijk hoeft te doen. De mensen die niet echt mijn 'vrienden' zijn, doe ik normaal tegen, maar ik ga gewoon verder niet met die mensen om. Niet iedereen kan jou vriend zijn, maar wat ik uit dit verhaal begrijp zijn die mensen al vanaf het begin bezig om jou te dwarsbomen.

Ik ben net verhuist van Rijssen naar Geesteren en die stal bevalt mij goed, maar ik mis de mensen van mijn vorige stal. Ik had daar vrienden (echte vrienden) en mensen die mij niet zo mochten aangezien ik superfanatiek ben en sommige mensen daarom mij als "verwaand" omschreven. Ik ben totaal niet zo, alles behalve dat! Ik weet alleen wat ik wil bereiken en ik doe er alles voor doen om te proberen dat te bereiken, maar niet ten koste van mensen of mijn paard. Wat ik bedoel te zeggen is dat er altijd wel mensen op een stal zijn waar je niet mee overweg kunt, maar er moeten daar tegenover wel mensen zijn waar je wel goed mee overweg kunt, anders houd je het inderdaad niet vol.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:07

He GARFIELD,

Bij welke stal heb jij eerder altijd gestaan dan??

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:16

nou ja zeg dat is toch niet normaal, en tegen een 13jarige zelfs nog.
Hou nog effe vol dan ben je er vanaf

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 18:17

het is inderdaad niet normaal om tegen een verzorgster zo te doen terwijl dat meisje echt goud is voor ons... en de paarden en buiten dat ze komkt van een van de grootste en bekenste maneges uit de buurt en dan weet je gewoon dat ze de bakregels kent.... de JUISTE regels en niet de ZELFGEMAAKTE. ik zou haar niet eens meer willen missen maar er zijn mensen die het rijden zowel voor mij,mijn vriendin en onze verzorgster onmogelijk maken

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:17

vriendin is gelukkig geweest en ze hebben haar vanavond gelukkig met rust gelaten..... nog 19 dagen mensen dan is ons leed voorbij!!!!

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:41

hier vriendin Haha!
ja er was niemand vanavond, had eigenlijk wel zin om ze terug te pakken
was er helemaal klaar voor maar ze waren er niet.
maar dat komt nog wel enzo niet jammer dan over 3 weken zijn we gelukkig weg geen last meer van ze.

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:46

hallo vriendin ha ha ja eigenlijk word het tijd dat we ze terug pakken maar jij bent daar veel beter in zonder dat ze dr zelf erg in hebben... en zeker wel dat die dag nog komt... misschien wel vlak voor we gaan.... ons nog even 19 dagen koest houden en dan ineens al het vuil spuwen wat we in die maand hebben moeten pikken..... belachelijk eigenlijk...... dat je nou gewoon je zuur verdiende centjes niet terug krijgt terwijl je alles netjes achterlaat... ze kan toch gewoon de dagen afhouden dat we gestaan hebben.... of zou ze dan zelf in de problemen komen... snap niet waarom dat ze DAAR nou moeilijk over doen er staan er nog 30. see you around vriendin.....

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 08:56

He GARFIELD,

Bij welke stal heb jij eerder altijd gestaan dan??



Ik heb eerder op manege/pensionstal 'n Langnjan gestaan in Rijssen. Mooie accomodatie wordt dat, maar als je als pensionklant serieus wilt trainen, dan is het zeer moeilijk. Ik was afhankelijk van de avonden en dan waren er ook manegelessen, ik moest dus 6 dagen in de week in een bak rijden van 25 bij 25 meter. Niet echt ideaal als je voor de M1 moet trainen.

Laura (Lautje) staat daar ook met haar paardje (Amaretto). Ik mis haar wel, maar wij mailen nog veel en bellen ook nog. Aankomend weekend gaat zij met mij mee op concours, dus dat is heel leuk.


sharief
Berichten: 852
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 09:06

...Toch voel ik me nog steeds schuldig dat ik gisteravond niet kon hoor...
Blij dat die omhoog gevallen prutmutsen er niet waren, jammer Knipoog voor flaim want ik denk dat ze d'r wel een houtje van kan als je haar VERY MAD maakt Lips are sealed .
Morgen ben ik er wel hoor!! oh het is toch niet om uit te staan zulke figuren .
We slepen je er wel doorheen, arme Thor en Wico..helemaal geflipt van die rotte sjezers.
Ik heb er geen woorden voor.

;-)

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 12:49

haai shariefje.... ja het is echt niet normaal en wat thor betreft hij zit ook niet lekker in zijn velletje gisteren is hij er met flaim erop vandoor gevlogen(dat is niets voor hem) en wicootje gaat met zijn kont naar de ingang staan alsof hj wil zeggen wat een gedoe hier.... hmmmpfff ik wou dat ik ook weer kon rijden maar als het op zo'n manier moet heb ik er weinig trek meer in snap je....... tot morgen.... chiao

sharief
Berichten: 852
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 09:04

Dat is zwaar waardeloos, ze zeggen toch dat vooral dieren en kinderen gevoelig zijn voor sfeer en omgeving?
Niet zo gek als je merkt wat voor "leuke" sfeer er op die stal hangt....
Tot vanavond!

;-)

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 16:08

ik heb vandaag een hoop lef bij elkaar gesschraapt...... en ik ben op thor gaan rijden..... op zich was hij wel braaf.... hij heeft wel geprobeerd om eruit te vliegen maar op zich kon ik hem goed corrigeren. het blijft toch effe knokken met hem zolang ze niet redelijk naar buiten kunnen. en dat terwijl iedereen 1 1/2 uur in die bak staat maar wij steeds de kans niet krijgen...? ja waardeloos dat zeker... ze willen niets anders dan weg uit die loods.. wico wil zelf zijn box niet meer in ook niet als ik lekker kuilgras heb gevoerd en zijn srtal gedaan en buiten dat word hij steeds sjagerijniger..... echt zo zielig... en het duurt gewoon nog 17 dagen..... 17 hele lange dagen...... kon ik ze maar om kijken...

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:35

Kan je niet proberen om met de eigenaresse/eigenaar van jouw huidige stal te praten. Ik ben ook een keer op de helft van de maand ergens weggegaan en ik ben naar ze toegegaan en heb ze voorgelegd dat ik de maand niet vol zou maken. Ik had ook reeds betaald. Ik heb toen gezegd: "Ik begrijp het ook als jullie niet mee willen werken, maar is er een mogelijkheid dat ik geld terug krijg als ik nu wegga aangezien ik anders voor iets betaal waar ik geen gebruik van maak". Ik ben toen met die mensen overeengekomen dat ik het voergeld terug kreeg, maar dat zij het stalgeld van die twee weken wel zouden houden. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Garfield Z2+14 (Verkocht 14-10-2005 Amerika )/Tequilla L2+3 (Verkocht Braziliƫ)/18-08-2005 Sky Dancer (v: Sunny Boy) VERKOCHT 06-2006/19-10-2005 aankomst Dreamcatcher (Diamond Hit x Skorpio), 07-2006 aankomst Sunbeam (Sunny Boy x Stuyvesant).

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 12:24

hoi, ja dat hebben we gedaan maar ze wilde het niet.. eerst zouden we de restant wat overwas na aftrek van de dagen dat we stonden, terug krijgen min de helft.... en die dag erna had ze het met dr man over gehad en toen kregen we niets terug omdat ze vond dat we met hun zelg geen ruzie hadden.... daar stond ik dan met mijn handen in het haar..... en met een paard wat door frustratie en ellende moeilijk te rijden is en ik ben bang als het zo door gaat dat ik dan straks een half jaar bezig ben om hem weer op het niveau te laten lopen waar ik hem voorheen had.... welsiwaar werd op die andere stal slecht gevoerd maar qua rijden liep hij daar 10x beter en ik weet niet wat nou erger is .... je paard steeds zelf moeten bijvoeren of zo behandeld worden zoals nu... bijde is rot maar ik had toch voor de eerste gekozen dan wist ik iig dat ik zelf goed gevoerd had en dat ie toch lekker vol zat maar nu is en voor ons 6e (de paarden 2 eigenaren en 2 verzorgsters ) heel moeizaam te bereiken wat wij eigenlijk willen van ons paard (lekker ontspannen rijden) nog 15hele lange dagen......... heeeeeellleeee lange dagen.......

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:47

ik vind het echt heel kl*te voor je!
ik zou ook voor het zelf voeren kiezen! dan zo behandeld worden!
heel veel succes nog de komende dagen en alvast veel plezier op je volgende stal!
gewoon denken van nog zoveel dagen en dan lekker weer aan het werk gaan!
nogmaals succes en veel sterkte
lies

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 18:37

Hier dan "verzorgster" Knipoog
Wico wordt idd steeds minder vrolijk op stal..
En Thor is helemaal veranderd, maar wie weet is hij binnen de kortste keren weer in orde op de nieuwe stal! Laten we daar maar op hopen, hetzelfde voor Wico.
Ik hoop maar dat het morgen niet te druk is, en dat Wico een wat betere bui heeft Lachen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 18:42

Meiden heel veel sterkte, nog ff volhouden, we denken aan jullie!
Ik weet hoe jullie je voelen.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VinandoW en 39 bezoekers