Dressuurfoto's van Melano in de bak.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Dressuurfoto's van Melano in de bak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 18:05

Vandaag heb ik me vader zo ver gekregen dat die foto's van Melano en mij wilt maken onder het rijden in de bak. Party!!
Hier het resultaat:
Afbeelding
Lekker ontspannen

Afbeelding
Beetje overbelicht door de zon maar dat doet er niet toe!

Afbeelding
Hier mocht ik haar wel ietsje meer bij me houden...

Afbeelding

Afbeelding
Vind ik wel een mooie foto Lovers

Afbeelding
Piaffe Haha! Hahah nee kweet niet wat ik hier aan t doen was..

Afbeelding

Afbeelding
Galop.. niet echt een mooie foto vind ik, maarja..

Afbeelding

Afbeelding

Comentaar is welkom!


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:08

leuke foto's!!!!
ik vind melano echt onwijs mooi Kwijl:+::~:+::~:+:
leuk stel zijn jullie!!! verder vind ik het rijden er netjes uitzien!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:08

leuke foto's Haha!
Misschien moet je je handen iets meer naast elkaar houden en je tenen naar binnen, maar verder ziet het er keurig uit *LOL*

Is dat huis op de achtergrond trouwens van jou, dan ben ik heeeeel erg jaloers *LOL*

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:08

Hey Eem , ziet er netjes uit hoor! Melaan is veranderd! Ik heb haar al ff niet meer gezien! Lijkt wel of ze twee keer zo breed geworden is! Ik kom snel weer langs!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:09

Wow Melaan is echt heel mooi! Coole foto's hoor! Piaffe ziet er ook al netjes uit Lachen Knipoog

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:10

Leuke foto`s mooi!
Ik weet neit zoveel van scheren af maar waarom heb je haar benen niet gescheren?
Of zie ik het verkeerd, hij is toch geschoren he?



New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 18:14

nikkiemisty"]
leuke foto's Haha!
Misschien moet je je handen iets meer naast elkaar houden en je tenen naar binnen, maar verder ziet het er keurig uit *LOL*

Is dat huis op de achtergrond trouwens van jou, dan ben ik heeeeel erg jaloers *LOL*
[/quote]

Hee nu je het zegt over me handen en me tenen! Is me eigenblijk nooit opgevallen, thnx!

Haha nee das niet mijn huis maar we hebben wel ongeveer zo'n soort huis.. klein beetje..

[quote="laratjuh schreef:
Leuke foto`s mooi!
Ik weet neit zoveel van scheren af maar waarom heb je haar benen niet gescheren?
Of zie ik het verkeerd, hij is toch geschoren he?

jaa ze is geschoren.. We waren dat ook eigenlijk wel van plan maar melano bibberde zo erg dat het bijna onmogelijk werd. Maarja zoveel maakt het ook niet uit..

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:15

Melano is echt heel mooi Lovers Maar 1 tip voor het rijden; je hebt je handen best ver uit elkaar, denk dat je ze meer bij elkaar moet houden... Of zie ik het gewoon verkeerd? Knipoog
Verder zijn jullie echt een toppie combi! Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:29

Super hoor Eem! Wist helemaal niet dat ze geschoren was! Vooral die eerste foto vind ik erg mooi!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:32

Ik wist niet dat ze geschoren was! Leuk kleurtje! Echt een mooi beestje is Melano, echt super foto's

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:42

Tss, een beetje stiekum in onze bak foto's maken zonder dat ik het weet Haha! Knipoog.
Was dit vandaag? In dat geval; koude rotwind he? Bleh, de bak leek wel een windvlakte vanochtend Knipoog


Maar hele mooie foto's hoor Am, geef mij ook een paps die fotograaf is . Melaan loopt beter de laatste tijd he? Iig meer ontspannen op het oog Lachen. Leuk!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 18:54

grassie schreef:
Tss, een beetje stiekum in onze bak foto's maken zonder dat ik het weet Haha! Knipoog.
Was dit vandaag? In dat geval; koude rotwind he? Bleh, de bak leek wel een windvlakte vanochtend Knipoog


Maar hele mooie foto's hoor Am, geef mij ook een paps die fotograaf is . Melaan loopt beter de laatste tijd he? Iig meer ontspannen op het oog Lachen. Leuk!


Hahah toen was je al weer weg Tong uitsteken En jaa twas vandaag.
Owh jaa brr wat was het koud! Ik voelde me handen op het laatst niet meer, terwijl ik nog wel 2 paar handschoenen aan had! Onder me rijbroek had ik nog een mallot aan en dat was wel lekker warm. De volgende keer zet ik er ook een muts bij op want me oren waren ook erg koud Tong uitsteken Je moet er wat voor over hebben Knipoog
En ja.. het rijden gaat de laatste tijd erg goed op Melano. Heb volgende week zondag wedstrijd (als het goed is) dus ben benieuwd hoe het gaat Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:32

Wow Eem, leuke fotootjes Party!! Lieve Laan Lovers

Ik kom haar snel een keertje bewonderen ( als ik dan nog leef Scheve mond ) Party!!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:38

Hele leuke foto's, dat beest heeft veel spieren gekregen zeg! Maareh, waar is je cap Schijnheilig

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:21

Super mooie foto's Eem! Ziet er echt netjes uit! Wie weet komen we elkaar nog wel tegen op concours!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:45

Leuke foto's, ziet er goed uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 23:11

Leuke foto´s.
mooi zonnig dekje Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 23:14

Hee, ze is geschoren! Cool

Leuke foto's hoor Amy, jullie staan er mooi op! Enne... succes met je wedstrijden komende week!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 14:18

jamylover"]
Hele leuke foto's, dat beest heeft veel spieren gekregen zeg! Maareh, waar is je cap Schijnheilig
[/quote]

Me cap?? Schijnheilig Um.. tja goeie vraag Tong uitsteken


[quote="Ilindra schreef:
Leuke foto´s.
mooi zonnig dekje Haha!

Haha jaa he TIs mijn favo dekje, gebruik ik ook altijd bij SGW. Haha!

Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:42

wauw wat oogt die groot! ik dacht dat het een groot paard was, maar hij is maar 1.40

mooie foto's, en idd je handen iets hoger, je moet je handen echt dragen

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:37

heej eem, gaat goed man!!! Echt super voor uitgegaan!! Leuk kleurtje heeft melaan gekregen. Wat een rotkauw he, je had nog best een zonnetje zo te zien. Succes met je wedstrijd!


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 23:20

hey
wat een leuke foto's!! Haha! Ze ziet er echt goed uit!! En de piaffe ook Knipoog hihi.
Alleszins veel succes op de wedstrijd. Maak je dan ook foto's? Knipoog (we want more!)
Die bloempotten met de letters op zijn wel heel mooi! heeft me zonet op een goed idee gebracht Tong uitsteken
Als je nog zo'n leuke foto's hebt, mag je ze ook op mijn club plaatsen he Knipoog
xxx

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 16:38

LiSSy"]
wauw wat oogt die groot! ik dacht dat het een groot paard was, maar hij is maar 1.40
[/quote]

1.44 Tong uitsteken maar vind je? Ik heb wel gehoord dat die groter lijkt dan 1.44 maar hier sta ik wel een beetje verbaasd van Haha!

[quote="KimS schreef:
hey
wat een leuke foto's!! Haha! Ze ziet er echt goed uit!! En de piaffe ook Knipoog hihi.
Alleszins veel succes op de wedstrijd. Maak je dan ook foto's? Knipoog (we want more!)
Die bloempotten met de letters op zijn wel heel mooi! heeft me zonet op een goed idee gebracht Tong uitsteken
Als je nog zo'n leuke foto's hebt, mag je ze ook op mijn club plaatsen he Knipoog
xxx


Hahah thnx! Ik zal me vader eventjes lief aankijken want donderdag heb ik een springwedstrijd in een grote binnenhal en weet niet of het daar t donker is om foto's te maken.. Maar als het wel kan en me vader wilt het zie je ze vanzelf hier wel op bokt verschijnen Knipoog

Verder iedereen bedankt voor de leuke reactie's Party!! Party!!

Finesse

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 16:39

Echt mooie foto's! Hehe, ik heb jullie eindelijk eens gevonden op bokt Tong uitsteken

Maaruh, dat ziet er goed uit hoor Amy! Wat rijdt je nu eigenlijk met Melano?

Groetjes Jitske

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 17:09

Haha Jitske, ik heet hier ook gewoon New-Forest dus kan je niet missen Knipoog Thnx voor je reactie. Ik rij nog steeds L1 met 2 winstpunten heb ongeveer 2 maanden geen dressuur wedstrijden meer gereden.. jammer genoeg maar zondag komt daar verandering in! Hopelijk loopt Melano dan ook zo goed als normaal.. Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers