Lesje gehad gisteren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 10:11

Gisteren een fijn lesje gehad. Sinds een week of 4 heb ik voortaan een uur priveles. Pffff soms heel vermoeiend. Mijn moeder had eerste een half uurtje les op hem. Dit gaat elke keer beter. Toen ben ik op hem gegaan. Stelling buiging etc. Uitzakken ontspannen. Na het galloperen heb ik hem een paar minuten met lange teugel laten lopen. Jippie dacht hij afgegelopen, mooi niet }> . Daarna hebben we nog geweken voor het been. Wauwie op een gegeven moment voelde ik het echt dat hij het super deed. Zo'n lekker gevoel. Ik was tijdens mijn moeders les foto's aan het maken dus ik tegen Annie, mijn instructrice, dat we die nodig hadden als we hem gingen verkopen. Ja hoor zegt ze jij kan hem echt niet missen. En daar heeft ze helemaal gelijk in. Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:43

haha fijn dat het zo goed gaat! wil je tzt ook met hem starten rijd eerst je moeder een half uur en jij dan een uur of beiden een half uur ?
Ik had gister ook les pffff wat was het warm zeg een uur tussen door wel af en toe een flesje water gekregen Lachen

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 13:02

In september hebben we weer een onderlinge wedstrijd en als dat een beetje gaat en ik vind het ook leuk dan ga ik een startkaart aanvragen. We rijden op maandag 1.5 uur met hem. Barbiano heeft zo'n bere-conditie die is nog niet moe te krijgen. Ik heb gelukkig gisteren tussendoor ook wat te drinken gekregen. Ik zou eigenlijk na het werk gaan rijden maar het is hier over de 30 graden dus maar iets later in de avond anders is het echt niet leuk meer. Barbiano is gisteren voor de eerste keer van 11 uur 's avonds tot vanochten 8 uur de wei in geweest. We hebben hier nl ontzettend veel dazen.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 19:27

he Lisette doe Annie de groeten van mij .Ik heb met haar in het viertal gezeten op indoor brabant toen we vierde werden !
Vraag haar maar wanneer we weer beginnen en zeg maar dat ik er weer zin in heb (als je dat wilt teminste )----- Party!!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 19:28

Citaat:
Op 2001-06-26 19:27, schreef ineke:
he Lisette doe Annie de groeten van mij .Ik heb met haar in het viertal gezeten op indoor brabant toen we vierde werden !
Vraag haar maar wanneer we weer beginnen en zeg maar dat ik er weer zin in heb (als je dat wilt teminste )----- Party!!
en als dit annie uit eersel is teminste

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 21:24

He Ineke, leuk dat je Annie kent. Dat is een ontzettend leuke vrouw en ze geeft heel fijn les. Daar leer je nog iets van. Ze rijdt Barbiano ook wel eens voor ons. Ze geeft trouwens les op manege de Kempen in Eersel,waar ze nog steeds woont.