Geschoren Roxanne!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Geschoren Roxanne!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 21:41

Nou, Anoukie De DierenBeul heeft gisteren in de kou haar paardje laten scheren Bloos . De afspraak stond al een tijdje en ik kon m niet afzeggen, dus heb ik het maar door laten gaan...... En dat heb ik geweten (nooit gedacht dat een paard je zo'n schuldgevoel kon geven alleen maar door enorm te bibberen,.... Frusty ). Ikke Roxanne

Vandaag wat foto's gemaakt van haar, omdat ze toch wel heel knap is en zonder haartjes errug glimt Haha!. Aan mij(n) (neus) kun je zien hoe koud het eigenlijk is,......

Afbeelding
Allereerst het "schabrakje" dat we hebben laten zitten

Afbeelding
"HUH???? Waar zijn mijn haren gebleven????"

Afbeelding
"Mmmmoet dddddat nnnnou???" Brrrr, ze kijkt zelfs alsof ze het koud heeft (gek hè ), maarre, ze glimt wel mooi.....

Afbeelding
Wij samen en op deze foto zag ik dat ik die jas niet meer aandoe, ik lijk er wel zwanger in Misselijk Lips are sealed !!!

Afbeelding
Lovers KUSJE Lovers !!!!!

Afbeelding
Even knuffelen, dat vind ze zo ontzettend lekker!!! Ohw en voor mij is t natuurlijk ook geen straf Tong uitsteken Haha! (zien jullie mijn rode neus Clown ???)

Afbeelding
En als laatste een trotse en knappe Roxanne die een kat over de zolder ziet lopen, vandaar dit mooie plaatje!!!

Ben ik nu een heel slecht mens??? Schijnheilig Ze heeft wel 2 dekens op, een van 100 grams, een waterdichte van 300 gram en ze heeft een halsje om,......


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 21:47

Aah het was maar ff bibberen dus! Dus een beetje slecht Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 21:50

hahahah,jij zwanger lijken in die jas?
Je lijkt wel een sperzieboontje Knipoog .
Leuke foto's hoor,is je horsie niet boos op je?
Want hij heeft nu wel stekeltjes haha,leuk hoor!!!!!

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:08

Een beetje slecht maar dank u dank u Haha! *LOL* !!

Ennuh, sperzieboon, hahahaha, I wish,..... Helaas peanutbutter, maar feit is dat het lijkt alsof ik een voetbal onder mn jas heb zitten Huilen maar ik vrees dat het toch gewoon mn buik is,.....

Gisteren was ze volgens mij wel boos op me, ook al heb ik haar flinkwarm staan wrijven en extra veel lekkers gegeven,..... Maar vandaag hinnikte ze al weer naar me, dus het zal wel meevallen !!

Voornemen 2003: toch maar wat vaker in de sportschool ipv de snackbar???? Schijnheilig Haha! hehehe

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:16

Ziet ze er nejtes uit, ze kijkt wel zielig Haha!

Is toch een GSUS-jas? Als je hem niet meer aan doet mag je em naar mij sturen Schijnheilig Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30605
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:17

Taran heb ik vrijdag laten scheren. Staat in koude schuur en nu met een 300-grams, een 150-grams en een fleece op stal!! ik voelde me wel schuldig, maar ben toch blij dat ik het heb laten doen.
Je paardje ziet er leuk uit zo!!

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:27

Steffi schreef:
Ziet ze er nejtes uit, ze kijkt wel zielig Haha!

Is toch een GSUS-jas? Als je hem niet meer aan doet mag je em naar mij sturen Schijnheilig Haha!


Hahaha, ja dat vond ik dus ook, ze kijkt alsof ik een slechterik ben,..... Frusty

Enne, het is inderdaad een Gsus jas, goed gezien Knipoog !! Ik hou m nog even, hij is lekker warm en waterdicht, maar als ik m beu ben, ben je de eerste !

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:30

Daar hou ik je aan Knipoog *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers