Earth schreef:Citaat:
En wat ik nu aan huur per maand betaal, ga ik dan per jaar betalen.
Inpakken wegwezen dan

Dat gaat 'm nu nog niet gelijk worden. Iets met prikkeldraad en een onhandige twenter 
Aankomend weekend gaan we palen halen. We moeten er nog iets van een stuk of 20 bij voor de ter verplaatsen buitenomheining. En voor de track hebben we er ook iets van 100 nodig. Daar hebben we al een deel van, maar de rest moeten we nog bij halen.
Het weekend daarna gaan we dan echt aan de slag met de omheiningen. Palen zetten, prikkeldraad eraf, lint er op. Dan ziet het er al heel anders uit denk ik 
karuna schreef:Klinkt wel ok, kun je de zorg kwa voeren enzo wel delen met de eigenaren? zodat je er niet helemaal alleen voor staat bij ziekte vakantie enz?
Een hoop wensen en dingen te regelen, doen, kopen, neerzetten enz. Hoe lang heb je voor je over moet?
Is er nog sproeioptie trouwens bij droogte zodat je de boel een beetje stofvrij kunt houden?
Ik heb ook nog een bijrijdster en de eigenaren helpen ook zeker mee. Dus dat is goed op te vangen. Scheelt wel dat ik mijn vakantie al geboekt had en we voor de verhuizing van de paarden gaan. Gezien onze frequentie van op vakantie gaan zal de volgende keer wel minstens een jaar weer duren 
Uiterlijk 1 juli moeten we over, dan heb ik de huur opgezegd. Ik verwacht ergens half juni ofzo. De schuilstal heeft een levertijd van 8 weken, dus daar moeten we sowieso op wachten voor we kunnen verharden. Want we willen werken vanuit de schuilstal zeg maar. Dus voorlopig moeten we ons beperken tot alle omheiningen, track, bloemenstroken, composthoop, enz. Schuilstal, verharding en zandpaddock volgen dan als laatste.
Ik heb inmiddels wel wat jaren ervaring met paarden in eigen beheer, doe-het-zelf-stalling, volpension. Ik kan wel redelijk inschatten wat de (on)mogelijkheden zijn denk ik. En verder weet ik ook dat je pas weet wat je aan je grond hebt als je jaarrond meemaakt. Dus daar ga ik het perceel ook op inrichten. Afsluitbare stukken, enz.