Hond onder de verf...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Hond onder de verf...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 13:06

We zijn hier de vloer aan het verven, we doen het in 2 delen, vandaag de ene morgen de andere helft, zodat er nog op gelopen kan worden en de honden nog naar buiten kunnen lopen.
Ik had dus de ene helft geverft, en dat helemaal afgezet zodat de honden er niet op konden lopen. Helaas was iemand zo slim een deel van mijn 'afzetting' weg te halen...

Ik zag dus 1 van mijn hondjes door de verf lopen Scheve mond Toen ik haar wilde pakken, liet die muts zich op haar rug vallen.. Nu heb ik dus een rode hond.

Ik ging spullen zoeken op haar schoon te maken, kom ik terug, loopt ze heel hard te piepen en te draaien, was de verf helemaal in haar pootjes aan het branden Huilen
Ik heb haar schoongemaakt met garagezeep, was het enige waarmee het er een beetje afging, en het neutraliseert de verf. Thinner durfde ik niet te gebruiken...

Haar pootjes doen geen pijn meer zo te zien, maar ik ben zo bang dat ze verf heeft binnengekregen, haar bekkie zat er namelijk ook helemaal onder... Ook is ze nu heel stil, ze ligt alleen maar en is heel suf.

Wat denken jullie? DA of niet? Volgens de rest hier is het namelijk onzin haar hiervoor naar de DA te brengen, maar ik ben zo ongerust Verdrietig

Run free Jordy.... 1997 - 2021



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 13:12

Ik zou in ieder geval de DA even bellen en telefonisch om advies vragen... als je hondje idd verf naar binnen heeft gekregen lijkt dat me niet goed. Succes in ieder geval! En ik hoop maar dat je hondje zich gauw weer wat beter lijkt te voelen...

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 16:45

Ik zou ook de dierenarts bellen
want je kunt beter een keertje te vaak de Da bellen inplaats van een keer te weinig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, agesus, carina, Eliana, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Lalidan, leanneXXnona, neline11, Polarize, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii, xPabloBokt en 57 bezoekers