Relatie met man met kids?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Relatie met man met kids?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 23:30

Ben benieuwd naar de ervaringen.... is het wat of ren je gillend weg??
Persoonlijk zeg ik het laatste eigenlijk. Maar wat nou als de man in kwestie erg leuk is? Scheve mond
Voor de duidelijkheid; gescheiden kerel dus Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:35

De details zal ik je besparen, maar ik ben er al ruim 7 jaar reuze gelukkig mee Knipoog Haha! !

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:37

ik ken een paar hele charmante dames die gescheiden zijn en kinderen hebben. ze kunnen vaak over veel dingen mee praten. dus over meer dingen als "vandaag ging mijn wiskunde slecht" of "zit mijn makeup wel goed?".

aan de andere kant krijg je de kids er wel gratis bij, maar bij mij krijg je pepeijn er weer bij, dus da's om het even.

Amor Vincit Omnia

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:40

ik ren gillend weg, zou geen zin hebben om stiefmama te worden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:44

Ik denk dat je de situatie moet meemaken om hier een antwoord op te kunnen geven. Ik zou het persoonlijk niet zo denderend vinden, gezien ik niet zo van kids hou....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:45

in tegenstelling van mij dus, denk dat ik hier goed mee om zou kunnen gaan. Zou iig niet gillend weglopen, zou wel goed nadenken eerst of ik alles zou kunnen ondersteunen...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:49

Heb ik ff mazzel dat jij mijn 'kinderen' wilt dan... *arme paarden*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:50

Nou ja wat is dat nu weer voor stelling :p Ik kan heel goed met kinderen om gaan en hun ook met mij. Dus misschien zegt dat wel al wat voor over een paar jaar!

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:50

Eigenlijk zou ik er niet zo'n moeite mee hebben, voordeel, hij heeft ze al, dus hoef jij ze niet meer te krijgen!!! En daarbij het is iets wat bij hem hoort, en als je hem leuk vind?

Ligt ook een beetje aan de kids.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:53

Juist, het ligt ook aan de kids en ook al is de liefde nog zo groot, als hun het op de een of andere manier niet goedkeuren (ook omdat je ze niet wil beschadigen) is het een heel moeilijk iets om er een geheel (gezin) van te maken...
Spreek uit ervaring...

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:16

Ik wil van me zelf al geen kinderen, laat staan van een ander
Ben je echter gek op kinderen, waarom niet proberen?

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:24

mijn kids kunnen naar "vreemden" toe heel chamant, welopgevoed, beleefd, lief overkomen... een moment opname dus....

Denk heel goed na voor je de verzorging oveneemt...(bij "eigen" kids groei je er in, bij "stief"kids wordt je voor de leeuwen gegooid..)

Dit is niet negatief bedoelt, ik weet niet hou oud de kids zijn...
Maar denk goed na voor je een relatie aangaat waar ook kinderen mee gemoeid zijn, en dit niet voor jou zelf maar meer voor die kids....
Ene het onderhouden van een paard is in veel gevallen meer een geldkwestie (bedoel daarmee bij volpension overleeft je paard het wel als je een paar dagen geen tijd hebt...off course de eenkennige, mishandelde, enz. paarden erbuiten gelaten.....)

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:36

Pipo schreef:
voordeel, hij heeft ze al, dus hoef jij ze niet meer te krijgen!!!


Haha! Dat was mijn eerste gedachte ook!

Ligt idd ook erg aan de kids, en aan de man in kwestie.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 05:14

Nee, ik zou er absoluut niet mee zitten.
Als je van iemand houdt, je geeft om hem en je wil lief & leed met hem delen, wat geeft het dan dat hij ook kinderen heeft, je kan zo veel liefde aan kinderen geven en ook terug krijgen.
Ja, je hebt er een stuk verantwoording bij en je moet meer opletten met wat je doet maar dat heb ik er graag voor over als hij "de ware"is.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 10:58

Nee, lijkt me absoluut niks. Ik wil zelf al geen kinderen en dan al helemaal niet op een ander.

Het leven is een gebakje!

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 11:25

Heb er in de situatie waar ik nu in zit geen problemen mee. (1 kind die bij de moeder woont). In het verleden wel een keer bedankt vanwege de kinderen maar dat waren er twee die de helft van de week bij hem woonde.
Voordeel is inderdaad dat je geen kinderen meer hoeft te krijgen, nadeel is dat als er iets met haar moeder zou gebeuren ik opeens in the picture zou komen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 11:40

Ik denk dat het een wezelijk verschil maakt of de kids bij hem wonen of bij hun moeder. Ik persoonlijk zou er op dit moment niet blij mee zijn omdat ik mezelf gewoon te jong vind.
Maar afgezien daarvan zou het voor mij geen bezwaar zijn. De kinderen zijn een deel van zijn leven en als ik dat ook zou willen zijn, moet ik zijn kids gewoon accepteren. Denk wel dat het moeilijk is, maar als je echt van hem houdt...

* To Belg, or not to Belg *

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 19:22

Mmm tsja... ik wordt over een paar weekjes 20... niet echt iets wat ik op zich meteen erbij wil hebben zo. Maar het zijn wel hele schattige meisjes en pappa is ook wel erg leuk Knipoog Ach, we kijken het even aan. Just go with the flow op dit moment...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 09:11

Ilindra schreef:
Ik wil van me zelf al geen kinderen, laat staan van een ander

Dat was ook mijn eerste gedachte...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 09:29

Tja, dat heb je helaas niet voor het uitkizen als je verliefd wordt.

Even het verhaal van de andere kant. Ik was zo'n stiefkind (klinkt zo negatief, maar zo is het niet bedoelt) Mijn vader is hertrouwd met een vrouw die zo'n 16 jaar jonger is. Het leeftijdsverschil tussen mijn stiefmoeder en mijzelf is dus kleiner dan tussen haar en mijn vader (volgen jullie het nog??)
Ik woonde wel bij mijn moeder (was 12 jaar) en mijn zus woonde wel bij mijn vader.
Ik geloof dat mijn stiefmoeder het niet altijd even makkelijk heeft gehad met ons. (zeker met mijn zus niet) Maar dat zijn denk ik de consequenties van het verliefd worden op een (vaak oudere) man met kids.
Je moet denk ik niet teveel je best willen doen en in de smaak willen vallen. Vooral kleine kinderen kunnen heel gemeen zijn en opmerkingen maken van "maar jij bent mijn moeder niet, dus bemoei je er niet mee". En niet te vergeten dat de kids al het nodige van de scheiding o.id hebben meegemaakt.
Vaak is tijd en heeeeeeeel veeeeel geduld de beste remedie.

Sta je uberhaupt negatief tegenover kinderen dan is het de vraag of het wel gaat klikken. Een positieve neutrale instelling zorgt ervoor dat alles wel goed komt!

Succes!!!!

Op zoek naar de zon!!!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 11:48

Het vervelende is dat je de kinderen er tegen wil en dank bij krijgt: je moet er erg veel rekening mee houden. DAt wordt van je verwacht. Aan de andere kant mag je je weer nergens mee bemoeien en dat is ergens eigenlijk niet eerlijk. Je moet die dus wel bespreekbaar maken. Je bent toch betrokken immers, en je dan overal buiten moeten houden met het gevolg dat je je alles moet laten welgevallen is ook niets. Aan de andere kant, als die vent zijn kids laat stikken voor jou is hij een ondeugdelijke vader en deugt hij mogelijk op andere gebieden ook niet. Wel iets om stil bij te staan.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, arjaaaaa, c_alsemgeest, DenieesB, Esther, evelien1000, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, kaatje89, Macs, myk_en_shant, nien81, Pluisje1998, PotjeMayo, RobinSputnik, Rox87, Sjofel, spookyskippy, xSuuzerd, XxLMMxX, Zebrastreep en 84 bezoekers