Naar een nieuwe stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Naar een nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 20:14

Het is eigenlijk een lang verhaal, maar ik zal het even kort houden.
Ik stond dus met 14 ponies bij een goede vriend van mij in Ouderkerk aan de Amstel. De laatste tijd krgen we steeds meer ruzie, dus uiteindelijk heb ik besloten om weg te gaan.
Ik heb 5 ponies verkocht (ik had er eigenlijk ook te veel). Twee (shetlander en een welsh a) heb ik aan mijn verzorgertje gegeven. Zij zet ze bij haar opa neer. Twee gaan er naar mijn vriendin, zodat haar zoontje daar op kan rijden. En vijf gaan naar een nieuwe stal in UIthoorn.
En dat is wel even wennen. Ik heb 5 jaar lang eeen hele stal voor mezelf gehad. Kon alles doen en laten wat ik wilde. Nu sta ik met meerdere mensen op een vrij kleine stal. Wel gezellig denk ik, maar ook best wel druk. Een heel groot voordeel is wel dat ik hier een hele grote, altijd droge bak heb en ik dus eindelijk weer eens serieus kan gaan rijden.
Maar verder is het wel wennen. Het is ineens allemaal zo anders. Overal mensen en een hele drukke hond (die vandaag al zijn eerste mep van één van mijn ponies kreeg *oeps*). Ik was toch best heel erg verwend met die andere stal. Ik hoop dat ik me toch over een tijdje daar thuis voel, net als in mijn oude stal.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, rover_, SemrushBot, sterregoud en 28 bezoekers