Gisteren bij Sjuimpje geweest!! Koud!! Maar...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Gisteren bij Sjuimpje geweest!! Koud!! Maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 18:19

Erg gezellig!! Dankzij de routebeschrijving van Sjuimpje reed ik zowaar in 1 keer goed!! Toen ik dar aan kwam wist ik even niet wat ik zag!! Wat een huis!! Kwijl Kwijl echt zo mooi!!
Maargoed, even voorgesteld en toen heeft ze me even de de "koninglijke stallen" laten zien.. en haar spullen!! Ik dacht dat ik veel had, maar dat viel fors tegen!! Haha! Nou toen werden de paardjes aan mij voorgesteld, eerst was Triumph aan de beurt om even te laten zien wat hij kon!! En daarna Simba, ik geloof dat ik daar verliefd op ben geworden!! wat een super ding zeg!! Echt geweldig!! Daarna was het de beurt aan Ozep de GVR.. Knipoog wat een droppie is dat in de omgang!! en wat een supergangen!!

Nou toen waren we zo koud inmiddels, dus hebben we maar even wat gedronken en een halve bankerstaaf gegeten!! jammie dat was wel even lekker!! Nou bikkels als wij zijn, zijn we toch gaan rijden!! Ik had de eer om Mennelt mee te nemen!! Sjuim ging op Jonkvrouwe!! Nou we hebben een lekker ritje door het bos gemaakt, maar ooohhh wat was het KOUD!! Echt niet normaal!! Ik ga morgen echt opzoek naar thermolaarzen!!
Gelukkig heeft Suzan(sjuimpje) een verwarmde poetsplaats en daar konden we vast een beetje ontdooien!! Daarna de paardjes binnengezet, en lekker weer wat gaan drinken binnen!! Ik werd bestookt met smsjes van mijn moeder, want het ijzelde buiten!! Of ik dus naar huis wou komen en voorzichtig wou doen!! Nou ja het moet dan maar!! OP de terugweg had ik telkens een strooiwagen voor me dus dat is helemaal goed gekomen!!

Het was zeker voor herhaling vatbaar!! Dus Suzan (wanneer gaan we weer??) Haha! Alleen is het nu nog kouder!! Huilen

Groetjes Marielle

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl



Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:32

Leuk hoor, die sjuim heeft het goed voor elkaar met een verwarmde poetsplaats!! Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:52

youngster schreef:
Gelukkig heeft Suzan(sjuimpje) een verwarmde poetsplaats


Sjuim, wil je mij en m´n paardjes niet adopteren voor de winter??? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 23:22

Ahhh ik ben jaloers! Ik wil ook een keertje Sjuimpjes paardjes meeten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 09:21

Wat waren wij een bikkels zeg! Tong uitsteken

Het voordeel van die kou is was dat zelfs die luie hengst nu eigenlijk bijna automatisch liep.

Het was hardstikke gezellig maar voorlopig zal een herhaling er niet inzitten... Verdrietig
Het bos is keihard bevroren, alleen de bak is op het moment berijdbaar, thanks to mijn vaders nieuwe trekker Knipoog

Die verwarmde spuitplaats is nu inderdaad geen overbodige luxe

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 13:03

En hoeveel shabrakjes heeft Sjuimpje nou? Hebbie ze kunnen tellen? Knipoog

Verwarmde poetsplaats.... wat heerlijk zeg...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:03

Klinkt leuk zeg!
Ik wil ook wel Sjuimpje meeten, ben erg benieuwd naar die paarden, stallen etc. Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:21

Ik krijg het nog druk Haha! Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 18:29

jaja ik ben goede reclame voor je!! haha!! maare de volgende keer kan ik misschien wel met aisha komen met de trailer!! kan je haar ook even uitproberen!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Isa_Sofie, Manadeluca, miicchhellee en 91 bezoekers