Jouw paard/pony en de bixbal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Jouw paard/pony en de bixbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 14:26

Hoe reageerden jullie paarden voor de eerste keer op een bixbal in hun stal?

Ik heb er sinds vorige week 1 en toen ik hem in Flair haar stal legde begon ze er als een gek mee heen en weer te racen door haar stal Haha! ze hoorde en rook eten, maar had nog niet helemaal door hoe ze het eruit kreeg. Ze probeerde zelfs een hap van de bal zelf te nemen Haha!
De volgende dag had ze hem al helemaal door.

De pony van een vriendin van me vond de bal doodeng en snapte pas na 2 weken wat de bedoeling was... Verward erg verschillend dus.

28-09-2007
Nothing compares too you...



Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 16:00

Ik heb d'r voor Dennis helaas niet een. Heb een tijdje een kleintje die eigenlijk bedoelt is voor honden gehad maar daar kwam zand tussen te zitten en toen wou hij niet meer dicht. Wel doe ik in een oude fles Equi-shine soms wat bix. Vind hij echt geweldig!!!!!!!! Kan hij uren mee zoet zijn. Word hij kwaad op dat flesje omdat hij hij z'n eten wil.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 16:10

mijn paard had het direct door, en als ik hem gevuld heb en in haar stal leg gaat ze direct aan de slag!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 17:26

Piep werd woest op die bal, hij kreeg em in zijn bek en heeft em over de wand gesmeten Verward later heb ik die bal er weer in gegooid en toen was het eurootje gevallen bij hem, als ik em nou in de stal leg gaat hij er gelijk mee aan de slag, maar slim is hij wel geworden, hij legt de bal in een hoekje tegen de muur en hij schudt er dan constant tegenaan, dan duwt hij de bal weg en doet zich tegoed aan de biksjes Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 17:57

Bij ons heeft ook een meisje hem in de stal.. de eerste dag dacht de haf... wat moet ik hier nou mee?
daarna is ze er mee gaan rollen eet de biksjes rolt hem verder etc.
maar word woest warneer er niets uit komt stampen, gooien enz Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Amazonbot, ulaantje en 12 bezoekers