32 graden en koelkast begeeft het... :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 11:42

Toen ik 2 weken geleden in mijn nieuwe flatje kwam wonen, kreeg ik van m'n ouders de oude koelkast van m'n opa mee. Dat ding deed het nog prima, tot gisterenavond. Ik kwam thuis van de manege en ik hoorde 'm steeds klikken, alsof hij niet wilde aanslaan (en dat klopte ook). M'n vader gebeld en die wist wel wat het kon zijn, maar volgens hem had het niet veel zin om 'm te laten repareren (reparatiekosten zouden hoger zijn dan waarde van koelkast). Tip was de stekker eruit trekken, dus dat heb ik maar gedaan. Tien minuten later hoorde ik 2 harde klikken, ik nieuwsgierig en de stekker er weer in gestopt, en toen deed-ie het weer. Paps gebeld en die zei: laat vannacht maar draaien en trek morgenochtend voordat je weggaat de stekker er maar weer uit, want stel dat er sluiting ontstaat...

Straks als ik uit m'n werk kom ga ik de bederfelijke zooi maar bij de overbuurvrouw in de koelkast zetten (gelukkig had ik vorige week al kennis met haar gemaakt). En zorgen dat er een andere koelkast komt (zonder wasmachine kun je wel even, maar zonder koelkast wordt lastiger). Een nieuwe kopen zou een beetje zonde zijn, omdat er bij m'n ouders in de schuur nog eentje staat die in de weg staat, maar het nog prima doet. Maar ja, hoe krijg je dat ding zo snel van Twente naar Utrecht? Paps heeft het in z'n rug en geen tijd, en ik kan ook niet ff snel heen en weer (en in m'n eentje zo'n ding sjouwen). Een gelukkig toeval is dat er morgen een vriend van mij richting Utrecht komt die vlakbij mijn ouders woont. Hij komt met een Mazda stationwagon en hij mailde me net dat het geen probleem was om die koelkast ff bij me af te leveren. Waar vrienden uit het oosten al niet goed voor zijn....

Tja, zul je net zien, de eerste tropische dag van het jaar en mijn koelkast begeeft het. Maar goed, als de nood het hoogst is, is de redding nabij! Lachen

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:50

HIHI zussie!!!
En daarvoor mij van BOKT sturen he?? Extreme duivel

Why hebben we nou geen kabel???!!!!! Huilen
Zou ook beter zijn voor de telefoonrekening!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:12

Tjonge tjong gaat goed he Ka.

hihhihi lekker je zusje opstoken. hihih

je ouders zijn nu toch op vakantie of nog niet ??

gr Pris

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 12:14

Nog niet, ze gaan de 8e. Dus maar gelukkig dat er iemand van oost naar west rijdt, want we hadden allemaal zelf geen tijd gehad!

Lautje > ik spreek jou nog wel! *grijnzzzz* Extreme duivel