Voor 10K kun je echt wel een leuke pony vinden denk ik die wel goed in training staat..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Wat me ook verbaast is dat sommige advertenties blijven staan als het paard al verkocht is. De 13-jarige bonte ruin van 1m70 op marktplaats is al naar zijn nieuwe eigenaar, maar de advertentie staat er nog gewoon.
upendo schreef:Klinkt als een goede keuze om niet te doen..![]()
Voor 10K kun je echt wel een leuke pony vinden denk ik die wel goed in training staat..
Galeobdolon schreef:He bah daar krijg je wel nachtmerries van..
Evamarie schreef:Galeobdolon schreef:He bah daar krijg je wel nachtmerries van..
Ja, dat heeft wel wat gedaan. Ik stond er met mijn neus bovenop. Om die reden is mijn Fjord nu met vervroegd pensioen. Weiger er zelf nog op te zitten. Terwijl ik haar zelf heb ingereden op 3 jarige leeftijd. Ze is 23 nu. Ze is heel happy bij een toffe bokker nu en dat maakt veel goed
tita schreef:Tarzan hoe gaat het met jouw verkoop?
happy2014 schreef:zo had ik voor mijn paard nooit bijrijders, maar toen hij de laatste twee jaar met pensioen stond, zag ik een advertentie van iemand die een uberbraaf paard zocht, heel bang was (nog banger dan ik, nou das bijna onmogelijk) en daarom een paard zocht voor tutten, wandelen etc. Ik dacht dat is perfect. Komt hij er nog wat meer uit etc.
Komt dat meisje om kennis te maken. Dus ik zeg, zullen we een stukje gaan wandelen, dan kan je hem leren kennen. Zij houdt hem vast en achter ons komt opeens een groep van 30 wielrenners aan. Mijn paard was echt chiler dan chill. Ik ben de grootste angsthaas maar reed altijd met hem in het bos en als ze bezig waren met kettingzagen, houtvrachtwagens etc, liep hij er voorbij zonder te kijken.
Maar hij keek wel achterom naar die wielrenners... en sprong opzij. Op haar voet. Heel haar voet in de kreukels. Echt super sneu. Zij vond hem toch niet zo braaf. Ik zei nog vooraf braver vind je ze niet en normaal boeien zelfs een groep wierenners hem niet... Maar zo zie je maar, blijft een dier...
Evamarie schreef:happy2014 schreef:zo had ik voor mijn paard nooit bijrijders, maar toen hij de laatste twee jaar met pensioen stond, zag ik een advertentie van iemand die een uberbraaf paard zocht, heel bang was (nog banger dan ik, nou das bijna onmogelijk) en daarom een paard zocht voor tutten, wandelen etc. Ik dacht dat is perfect. Komt hij er nog wat meer uit etc.
Komt dat meisje om kennis te maken. Dus ik zeg, zullen we een stukje gaan wandelen, dan kan je hem leren kennen. Zij houdt hem vast en achter ons komt opeens een groep van 30 wielrenners aan. Mijn paard was echt chiler dan chill. Ik ben de grootste angsthaas maar reed altijd met hem in het bos en als ze bezig waren met kettingzagen, houtvrachtwagens etc, liep hij er voorbij zonder te kijken.
Maar hij keek wel achterom naar die wielrenners... en sprong opzij. Op haar voet. Heel haar voet in de kreukels. Echt super sneu. Zij vond hem toch niet zo braaf. Ik zei nog vooraf braver vind je ze niet en normaal boeien zelfs een groep wierenners hem niet... Maar zo zie je maar, blijft een dier...
Ze heeft er weinig voor hoeven doen, voor die gebroken voet![]()
Wel sneu idd. Maar zo'n knullig incident. Daar kun je geen paard op afschrijven vind ik.
_Tarzan schreef:tita schreef:Tarzan hoe gaat het met jouw verkoop?
Ik heb de advertenties verwijderdReageer wel op mensen als ik denk dat het zou kunnen matchen. Als ik hem weer erop zet wil ik eerst even goede foto’s maken en misschien nog een filmpje van hem in de omgang + rijden.
Maar van de andere kant twijfel ik enorm, hij is gewoon m’n droompaard alleen dat ik er niet op durf te rijden![]()
Soms denk ik, ik houd hem, maar van de andere kant mis ik het rijden ook enorm en wil ik graag opstappen en buitenrijden.
Moraal van het verhaal, ik weet het zelf ook niet
Aatrox schreef:Ik zie nu ook weer een advertentie van een jonge merrie staan, die weggaat met als reden kinderen privé maar diegene heeft inmiddels al 4-5 merries zo verkocht denk ik. Hoewel de eerste keer dat ik een advertentie van diegene las ze maar 2 paarden had? Gaan mijn alarmbellen ook weer aan..
Ania schreef:Ik kom mij hier even melden, ik heb in september meegepraat en mede door jullie steun een prachtige andalusier hengst gekocht en deze op de opfok geplaatst, maar nu heeft de opfok hem "per ongeluk" gecastreerd.![]()
Ik baal hier zo erg van. Als het paard een ruin was geweest bij aankoop had ik hem al niet gekocht, en nu is ie alsnog een ruin. Voor mij heeft ie echt zijn waarde verloren. Ik baal ervan en ik weet zeker dat hij als ruin ook heel leuk is, maar ik ging voor een hengst en heb nu alsnog een ruin. Ik weet even niet wat ik moet doen.